Modern Warfare 2. Vilka har köpt och lirar och vilka funderar på det?

ZonaX Svetsare
19 november 2009 · 3 150 Inlägg

Ja jag säger då det, spelade ut det igår och det är ju typiskt att dom alltid ska ha så "kassa" slut.  Nu får man vänta typ 1-1½ år på fortsättningen  sad           Men lätt den bästa singel-campaign jag lirat på X360 än sålänge  smile

Senast redigerat av ZonaX (19 november 2009)

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
decib3L Körv
19 november 2009 · 3 535 Inlägg

Det var bra.. MEN SLUTET!?

Truckdriving Man
JockeRX7 KTM 660
20 november 2009 · 537 Inlägg

Nu har man lirat mp ett tag smile Blivit lvl 41 och tycker det är riktigt roligt spelet. Precis samma känsla som 4an erbjöd.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Mortalis VW-nörd?
20 november 2009 · 4 332 Inlägg

De här miffot som är på videon på förstasidan i tråden, ja fattar inte varför han dänger sina nävar i väggen hela tiden (svårt att förstå dreglande britter antar ja). Va de för att han va sne på att spelet va så kort? Eller att han sög på de? Eller vad? :S

steifan DR!FTT3KN!K3R
20 november 2009 · 10 427 Inlägg

MilleN skrev:
Verkar riktigt fränt men den här killen tyckte inte det var så bra i alla fall:

90-talist.. .. .. ( lol )

blixtn
20 november 2009 · 214 Inlägg

Klassiskt fall av NERD RAGE!

Han var nog övertrött vad det verkar som.... Eller så har han rabies.
Tror nog mest att han är övertrött faktiskt och åkte på stryk i MP eller nått sånt som gjorde att det rann över. Märkligt att man filmar sig själv och lägger ut det på youtube dock

FireTraXX DFFL
21 november 2009 · 9 020 Inlägg

blixtn skrev:
Klassiskt fall av NERD RAGE!

Han var nog övertrött vad det verkar som.... Eller så har han rabies.
Tror nog mest att han är övertrött faktiskt och åkte på stryk i MP eller nått sånt som gjorde att det rann över. Märkligt att man filmar sig själv och lägger ut det på youtube dock

Märkligt minst sagt, men att han lagt upp det på youtube känns inte så märkligt när man ser detta...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Eberlund VW Ägare
21 november 2009 · 1 011 Inlägg

Ni som spelar Xbox och MP får gärna lägga till mig. Eberlund (otippat va??!) heter jag på Liven. big_smile

Henrik Eberlund
JockeRX7 KTM 660
24 november 2009 · 537 Inlägg

Någon som blivit Lvl 70 än då? Själv är jag bara 46, men kämpar på iaf smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
calmestrand
29 november 2009 · 214 Inlägg

Själv spelar jag på PS3, enligt mig den bästa konsollen att spela på. Men smaken är som baken och jag trivs som bara den med MW2 på PS3 smile

Challe666 Rockabilly
29 november 2009 · 99 Inlägg

köpt , spelat ut sp, lirar numer på mp så de e bara å lägga till om ni vill lira (Ps3)  Tuppjuck1

M.v.h // Challe
Volvo v70 (2008)
Crille77
1 december 2009 · 251 Inlägg

Blir ett ex för min del så fort jag klarat av assasins creed 2.
Ser riktigt grymt ut iaf.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
JockeRX7 KTM 660
9 december 2009 · 537 Inlägg

Då var iaf jag lvl 70 smile Ska leka lite med ak-47an sen dra första prestige.
Vad spelar ni för spelstil när ni lirar mp? Jag lirar enbart hardcore och oftast då tdm.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
ZonaX Svetsare
9 december 2009 · 3 150 Inlägg

JockeRX7 skrev:
Då var iaf jag lvl 70 smile Ska leka lite med ak-47an sen dra första prestige.
Vad spelar ni för spelstil när ni lirar mp? Jag lirar enbart hardcore och oftast då tdm.

Kom till lvl 70 igår eller iförgår, så ska nog gå över till hardcore tdm nu när alla vapen är upplåsta och man lärt sig hur många skott och liknande alla vapen har (det syns ju inte på hc då det är begränsad HUD)  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Frostfjord Ljudbyggare
9 december 2009 · 170 Inlägg

Någon som köpt från hemsidan g2play eller vad det hette?

Mitsubishi Galant "Junior" (2001)
Opel Omega (B) "Oscar" (2002)
Spelis
9 december 2009 · 1 926 Inlägg

Jag köpte PS3 och modern warfare 2 för två veckor sen, är på lvl 32 just nu. Grymt roligt spel.

VaaaFan heter jag online.

ZonaX Svetsare
9 december 2009 · 3 150 Inlägg

Subw000fer--92 skrev:

steifan skrev:

MilleN skrev:
Verkar riktigt fränt men den här killen tyckte inte det var så bra i alla fall:

90-talist.. .. .. ( lol )

Är killen seriös lr bara bra på "skådespeleri" roll wink

Skulle inte vilja se denna killen loosa i MW2...   eller?  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
JockeRX7 KTM 660
10 december 2009 · 537 Inlägg

ZonaX skrev:

JockeRX7 skrev:
Då var iaf jag lvl 70 smile Ska leka lite med ak-47an sen dra första prestige.
Vad spelar ni för spelstil när ni lirar mp? Jag lirar enbart hardcore och oftast då tdm.

Kom till lvl 70 igår eller iförgår, så ska nog gå över till hardcore tdm nu när alla vapen är upplåsta och man lärt sig hur många skott och liknande alla vapen har (det syns ju inte på hc då det är begränsad HUD)  smile

Okej, jag gick över till hc direkt vid lvl 19. Började på prestige ikväll. Han och bli lvl 11 innan jag skulle jobba iaf smile Grymt skönt med en extra custom class slot.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
ZonaX Svetsare
10 december 2009 · 3 150 Inlägg

JockeRX7 skrev:

ZonaX skrev:

JockeRX7 skrev:
Då var iaf jag lvl 70 smile Ska leka lite med ak-47an sen dra första prestige.
Vad spelar ni för spelstil när ni lirar mp? Jag lirar enbart hardcore och oftast då tdm.

Kom till lvl 70 igår eller iförgår, så ska nog gå över till hardcore tdm nu när alla vapen är upplåsta och man lärt sig hur många skott och liknande alla vapen har (det syns ju inte på hc då det är begränsad HUD)  smile

Okej, jag gick över till hc direkt vid lvl 19. Började på prestige ikväll. Han och bli lvl 11 innan jag skulle jobba iaf smile Grymt skönt med en extra custom class slot.

VA?!   En extra custom slot!?!?     Får man det när man kör prestige mode?  yikes    Har velat ha en till sen typ lvl 5 så man slipper ommodifiera vapnena mellan varje match  xD

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
JockeRX7 KTM 660
15 december 2009 · 537 Inlägg

ZonaX skrev:

JockeRX7 skrev:

ZonaX skrev:

Kom till lvl 70 igår eller iförgår, så ska nog gå över till hardcore tdm nu när alla vapen är upplåsta och man lärt sig hur många skott och liknande alla vapen har (det syns ju inte på hc då det är begränsad HUD)  smile

Okej, jag gick över till hc direkt vid lvl 19. Började på prestige ikväll. Han och bli lvl 11 innan jag skulle jobba iaf smile Grymt skönt med en extra custom class slot.

VA?!   En extra custom slot!?!?     Får man det när man kör prestige mode?  yikes    Har velat ha en till sen typ lvl 5 så man slipper ommodifiera vapnena mellan varje match  xD

Ja redan på första prestige låser man upp en extra, så man får 6 st. Sen vet jag inte i vilken ordning dom kommer. Men man kan låsa upp så man har 10 st iaf. Sista får man på prestige 10. Är iaf lvl 40 prestige 1 nu smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang