Modern Warfare 2. Vilka har köpt och lirar och vilka funderar på det?

Eberlund VW Ägare
11 november 2009 · 1 011 Inlägg

Själv fick jag mitt ex i Måndags.

Spela hela måndagkvällen. Grymt spel tycker jag.

Vad tycker ni själva?

Jag spelar på Xbox och endast på LIVE.

Skriv gärna vilken konsol och om ni spelar singel eller Mulitplayer.

Henrik Eberlund
volvoentusiasten
11 november 2009 · 4 005 Inlägg

Köpte på PC i lördags. Fick dock inte installera det förräns tisdag av actavision. smile De hade låst cd-nyckeln.

Själva singeplayerläget är ju väldigt bra. Fullt ös medvetslös...
Multiplayerläget är väl sådär. Kul men är ju hästlängder från battlefield.

För övrigt så väntar jag enormt mkt efter Battlefield BC2, det kommer äga MCW totalt!

ZonaX Svetsare
11 november 2009 · 3 150 Inlägg

Fick det igår till Xbox 360, singelplayer campaign tycker jag är helt jävla klockren (precis som i 1:an såklart). Första, eller om det va andra banan där när man är på typ antarktis, så jävla klockrent  big_smile   Flygplatsen va inte o leka med heller  smile  Riktigt nice!   

I multiplayer va dock banorna inte helt klockrena, visst dom är ju helt OK men saknar variation  hmm  Vill ha nåra banor som är perfekt för Sniper och några som är avsedda för Close Combat osv.  Förhoppningsvis kommer väll lite banor att ladda ner så småning om.  Men det är fint att man kan ha 2 "atachments" på samma vapen. Tex. både ljuddämpare och rödpunktsikte  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
volvoentusiasten
11 november 2009 · 4 005 Inlägg

aaa. jag fattade inte riktigt banan i multiplayer. inte så bra karta eller radar eller liknande för att veta vart man ska osv..

Eberlund VW Ägare
11 november 2009 · 1 011 Inlägg

En sak som jag uppskattar med mulitplayer banorna är att dom är större vilket gör att granatkastaren inte blir lika användbar i starten av banan.

Henrik Eberlund
FL3JM Inga konstigheter
11 november 2009 · 2 064 Inlägg

Kostar 300 spänn här: http://www.g2play.net/store/Call-of-Dut … m-Key.html

Man får en nyckel som man skriver in i Steam, så tankas spelet ner där.
Dom har sjukt många billiga spel på den sidan, har köpt massor. smile Så jävla skönt att slippa hålla på med cdskivor och grejjer.

s12 Nissan Gazelle
11 november 2009 · 1 460 Inlägg

jag tror att Modern Warfare 2 kommer till PS3 smile fönderar på om jag ska köpa de spelet smile när man har klarat GTA 4 och GT 5 Prologe smile

Nissan Silvia
volvoentusiasten
11 november 2009 · 4 005 Inlägg

FL3JM skrev:
Kostar 300 spänn här: http://www.g2play.net/store/Call-of-Dut … m-Key.html

Man får en nyckel som man skriver in i Steam, så tankas spelet ner där.
Dom har sjukt många billiga spel på den sidan, har köpt massor. smile Så jävla skönt att slippa hålla på med cdskivor och grejjer.

Smart! Tack för tipset!

Fimp3n Random
11 november 2009 · 480 Inlägg

Fps spel ska liras på dator tongue

Tyckte singel player var helt ok. Spelade ut hela på normal igår. Tog ca 5timmar. Inte testat online än.

Forshem
11 november 2009 · 231 Inlägg

Fimp3n skrev:
Fps spel ska liras på dator tongue

Tyckte singel player var helt ok. Spelade ut hela på normal igår. Tog ca 5timmar. Inte testat online än.

FPS spel ska spelas på ps3 smile
Online har ju kukat ur helt dessvärre men annars är det ett grymt givet köp!

ZonaX Svetsare
11 november 2009 · 3 150 Inlägg

Forshem skrev:

Fimp3n skrev:
Fps spel ska liras på dator tongue

Tyckte singel player var helt ok. Spelade ut hela på normal igår. Tog ca 5timmar. Inte testat online än.

FPS spel ska spelas på ps3 smile
Online har ju kukat ur helt dessvärre men annars är det ett grymt givet köp!

FPS ska gibbas på X360 punkt....slut   smile

Som sagt tycker det är ett klockrent spel men hoppas Infinity Ward förser oss med lite ny banor, har iprincip redan tröttnat på dom nuvarande  roll

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
dajv Avstängd
11 november 2009 · 63 Inlägg

Ladda ner (XBOX360) de förra veckan och spelat 2x6 timmar sen var Kampanjen slut big_smile Måste säga det var fan de bästa spelet jag spelat på flera år ! Det var ju mycket stort vapenutbud och en riktigt skoj fysikmotor.

10/10p big_smile

Full gas ger ras!
JockeRX7 KTM 660
11 november 2009 · 537 Inlägg

Köpte det till pc idag. Lirade lite innan ja gick o la mig imorse. Var riktigt kul faktist. Ska testa multiplayer imorn bitti hade jag tänkt.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
12 november 2009 · 581 Inlägg

ZonaX skrev:

Forshem skrev:

Fimp3n skrev:
Fps spel ska liras på dator tongue

FPS spel ska spelas på ps3 smile

FPS ska gibbas på X360 punkt....slut   smile

http://i192.photobucket.com/albums/z88/supersupra87/Animations/687fea91677be9103defb8dc0b9.gif


FPS med handkontroll är FEL! wink

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
Mortalis VW-nörd?
12 november 2009 · 4 332 Inlägg

s12 skrev:
jag tror att Modern Warfare 2 kommer till PS3 smile fönderar på om jag ska köpa de spelet smile när man har klarat GTA 4 och GT 5 Prologe smile

Finns till PS3 ja, 499 hos Elgiganten denna veckan..

Köpte de igår till 360, ska väl bryta plasten nån da här å börja köra, skulle klara ut Dirt 2 först åså har man ju forza å gta expansionerna å köra :S köpte de mest nu för de kosta så lite, ska ju gå upp i pris till 599 där sen igen

Senast redigerat av Mortalis (12 november 2009)

blixtn
12 november 2009 · 214 Inlägg

Kostar det fortfarande 499 på elgiganten idag (12/11)? Nån som vet? Nån som handlat det idag?

TyrolerHatt Skogsmålare
12 november 2009 · 630 Inlägg

Köpte det igår. Precis bara lirat lite SP.

Kör det på PS3

blixtn
12 november 2009 · 214 Inlägg

Fick tag i det på el giggolon i Västerås för 349:- till PS3
Var samma pris på Xbox 360 har jag för mig.
Tycker det var väldigt billigt för ett konsoll spel

FireTraXX DFFL
12 november 2009 · 9 020 Inlägg

blixtn skrev:
Fick tag i det på el giggolon i Västerås för 349:- till PS3
Var samma pris på Xbox 360 har jag för mig.
Tycker det var väldigt billigt för ett konsoll spel

Ja, det var fan billigt.

Jag har det på datorn, har tyvärr slarvat bort skiva, fodral och kvitto men jag hann göra kopia innan dess.
Jävligt bra spel, har väntat lääääänge på ett nytt och det var gött att detta tog vid där Cod 4 slutade.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ZonaX Svetsare
12 november 2009 · 3 150 Inlägg

FireTraXX skrev:

blixtn skrev:
Fick tag i det på el giggolon i Västerås för 349:- till PS3
Var samma pris på Xbox 360 har jag för mig.
Tycker det var väldigt billigt för ett konsoll spel

Ja, det var fan billigt.

Jag har det på datorn, har tyvärr slarvat bort skiva, fodral och kvitto men jag hann göra kopia innan dess.
Jävligt bra spel, har väntat lääääänge på ett nytt och det var gött att detta tog vid där Cod 4 slutade.

Riktigt fett är det. CoD 5 World at War kommer jag ihåg att jag körde ca 5 minuter av demot sen raderades det.  Men denna Modern Warfare-serien är helt jävla klockren  smile

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang