Eftersnack Wangan Meet 8:e Maj @ Väla köpcenter Helsingborg

Arcangelus <3 Japs
7 maj 2010 · 680 Inlägg

JDMCRAZE skrev:
Zahak det kan jag svara på smile
Vi kommer stå på den nya parkeringen, brevid Biltema smile
Kommer finnas skyltar med!

Nåt mer ni undrar över? smile som sagt det är några dagar kvar och ingen fråga är dum!

Snälla läs först...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
P-H-G Utbildad proffsamatör
7 maj 2010 · 782 Inlägg

Arcangelus skrev:

JDMCRAZE skrev:
Zahak det kan jag svara på smile
Vi kommer stå på den nya parkeringen, brevid Biltema smile
Kommer finnas skyltar med!

Nåt mer ni undrar över? smile som sagt det är några dagar kvar och ingen fråga är dum!

Snälla läs först...

Är detta riktat till mig?
Isåfall, skriv ut det tydligt istället, skriv ut en adress så man kan knappa in det på GPS:n och slippa åka rundor och leta.

Arcangelus <3 Japs
7 maj 2010 · 680 Inlägg

PointMan skrev:

Arcangelus skrev:

JDMCRAZE skrev:
Zahak det kan jag svara på smile
Vi kommer stå på den nya parkeringen, brevid Biltema smile
Kommer finnas skyltar med!

Nåt mer ni undrar över? smile som sagt det är några dagar kvar och ingen fråga är dum!

Snälla läs först...

Är detta riktat till mig?
Isåfall, skriv ut det tydligt istället, skriv ut en adress så man kan knappa in det på GPS:n och slippa åka rundor och leta.

Yes, vart riktat till dig tongue

Väla är inte lika stort som Dubai direkt - följ skyltarna, leta efter Biltema, följ resten av alla 200 Japsare (många som inte är uppskrivna) som kommer vara där. I annat fall ska du kunna skriva in " Trafikplats Väla", så kommer du dit. Tror du kommer se vart du ska när du väl kommer in på Väla-området.

Ses där! smile

Edit: Häng på karavanen! 
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=172342

Senast redigerat av Arcangelus (7 maj 2010)

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
Lidborn VD
7 maj 2010 · 643 Inlägg

Då stod det klart att inte jag kommer.. Inte mappad så jag kan köra till bilprovningen.. Åker dit och tittar iallafall..

P-H-G Utbildad proffsamatör
7 maj 2010 · 782 Inlägg

Arcangelus skrev:
Yes, vart riktat till dig tongue

Väla är inte lika stort som Dubai direkt - följ skyltarna, leta efter Biltema, följ resten av alla 200 Japsare (många som inte är uppskrivna) som kommer vara där. I annat fall ska du kunna skriva in " Trafikplats Väla", så kommer du dit. Tror du kommer se vart du ska när du väl kommer in på Väla-området.

Ses där! smile

Edit: Häng på karavanen! 
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=172342

"Väla-området" + dålig lokalkännedom + sämst lokalsinne = Jobbigt läge hmm

Vet inte om jag pallar vara där hela dagen, särskilt inte om det är regnar och blåser, så åka upp när de åker upp vid 09:15 är sjukt för tidigt för både mig och flickan.

persson88
7 maj 2010 · 84 Inlägg

kash82 skrev:

persson88 skrev:
nu kan ta bort mig från listan, hade plats 150 nånting, får inte min bil förens nästa vecka:(

Audi med vtec? lol

nissan skyline R34 GTT

SextioNian SextioNian
7 maj 2010 · 18 Inlägg

Arcangelus skrev:

PointMan skrev:

Arcangelus skrev:
Snälla läs först...

Är detta riktat till mig?
Isåfall, skriv ut det tydligt istället, skriv ut en adress så man kan knappa in det på GPS:n och slippa åka rundor och leta.

Yes, vart riktat till dig tongue

Väla är inte lika stort som Dubai direkt - följ skyltarna, leta efter Biltema, följ resten av alla 200 Japsare (många som inte är uppskrivna) som kommer vara där. I annat fall ska du kunna skriva in " Trafikplats Väla", så kommer du dit. Tror du kommer se vart du ska när du väl kommer in på Väla-området.

Ses där! smile

Inte biltema ! Mekonomen har öppnat uppe på väla. (finns 2 mekonomen på samma område) Ser om ni hittat rätt smile Bifogar karta, hoppas jag markerat rätt träffpunkt ?http://img38.imageshack.us/img38/2388/wanganmeet10.jpg

Uploaded with ImageShack.us

NISSAN 250SX S13 RB25DET DBPMotorsport.com för mera info och bilder,videos i HD samt project tråd på våra bilar och mycket annat.
KHRacing
7 maj 2010 ·

http://www.geting.se/image.php/240529-wanganmeet2010.jpg  klicka på bilden

sjunne75
7 maj 2010 · 111 Inlägg

http://kartor.eniro.se/m/pG5EA följ blåa linjen tredje rondellen höger, nästa ljuse höger, nästa vänster...går inte missa... slipper väggbulor om ni kör där...dom har tagit bort den som är precis vid parkeringen

Subaru Legacy B4 RSK "Blåe by Superior Imports" (2000)
P-H-G Utbildad proffsamatör
7 maj 2010 · 782 Inlägg

TACK!

Därför jag blev så jävla förvirrad...

MrK
7 maj 2010 · 407 Inlägg

fan vad laddad man är på träffen nu..lite regn dödar inte.. finns väl affärer man kan hänga i om man inte vill sitta i bilarna..hehhe.. och om jag fattade det hela rätt så leder Arcangelus karavanen från Traryd och där kommer det att samlas en jääävla massa bilar så det kommer bli hur nice som helst..

Zahak Prisjägare
7 maj 2010 · 238 Inlägg

SextioNian skrev:

Arcangelus skrev:

PointMan skrev:
Är detta riktat till mig?
Isåfall, skriv ut det tydligt istället, skriv ut en adress så man kan knappa in det på GPS:n och slippa åka rundor och leta.

Yes, vart riktat till dig tongue

Väla är inte lika stort som Dubai direkt - följ skyltarna, leta efter Biltema, följ resten av alla 200 Japsare (många som inte är uppskrivna) som kommer vara där. I annat fall ska du kunna skriva in " Trafikplats Väla", så kommer du dit. Tror du kommer se vart du ska när du väl kommer in på Väla-området.

Ses där! smile

Inte biltema ! Mekonomen har öppnat uppe på väla. (finns 2 mekonomen på samma område) Ser om ni hittat rätt smile Bifogar karta, hoppas jag markerat rätt träffpunkt ?http://img38.imageshack.us/img38/2388/wanganmeet10.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Tack, äntligen en bild. Det var även det jag tänkte på, så det känns ju skönt att få bekräftat vart man ska köra wink

EDIT: Tog bort lite, tittade på flygfoto och det såg bra ut smile

Senast redigerat av Zahak (7 maj 2010)

Zlippo
7 maj 2010 · 45 Inlägg

Jag kommer och många andra från Ählm med.

Varför? Jo för att jag kan ;)
Facebook// HBG By Night
Nissan 200sx S14 "Den döda Epatraktorn" (1996)
ZAPMAN ZAPMAN
7 maj 2010 · 51 Inlägg

på vädret visar de att det ska regna på morgonen och sen att de ska bara vara målnigt men liksom sen ser jag bara fler och fler som skriver nej kommer inte hinna klar med bilen och massa sen hur kul blir de om det bli skit väder hade ju varit mycket roligare om de va fint väder smile hade nästan varit bättre och flytta det till om 2 veckor tycker jag men men kanske bara jag som tycker det smile

Senast redigerat av ZAPMAN (7 maj 2010)

Mazda mx-3 "Monster - v2" (1992)
SIR_Pierre Sir
7 maj 2010 · 737 Inlägg

Lidborn skrev:
Då stod det klart att inte jag kommer.. Inte mappad så jag kan köra till bilprovningen.. Åker dit och tittar iallafall..

bara till o fisa dit ju!  det är vi många som gjort många gånger.. visst inte lätt att hela tiden hålla bilen under 3000rpm, men vi vill se din bil wink

JDMCRAZE
7 maj 2010 · 2 077 Inlägg

Ska bara säga detta med, ni får ha i Åtanke att detta är vårt första event nånsin i denna skalan smile
Så om det skulle bli rörigt, vilket vi inte hoppas men så ni kanske är lite förstående.

Tror ju inte det ska bli några problem alls i alla fall smile

och lite regn har ingen dött av? wink
Man måste ju våga chansa för och vinna!!

Snart dags e skitpepp nu smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
RaggeNo1 Fotograf
7 maj 2010 · 316 Inlägg

Lidborn skrev:
Då stod det klart att inte jag kommer.. Inte mappad så jag kan köra till bilprovningen.. Åker dit och tittar iallafall..

Hade varit ett nöja att plåta din bil, synd att du inte kommer.

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880
RaggeNo1 Fotograf
7 maj 2010 · 316 Inlägg

persson88 skrev:

kash82 skrev:

persson88 skrev:
nu kan ta bort mig från listan, hade plats 150 nånting, får inte min bil förens nästa vecka:(

Audi med vtec? lol

nissan skyline R34 GTT

Det ser vi fram emot.

www.rp-photography.se
roger@rp-photography.se
076-5787880
ImprezAlex Dödsmetallare
7 maj 2010 · 17 Inlägg

KHRacing skrev:
http://www.geting.se/image.php/240529-wanganmeet2010.jpg  klicka på bilden

Kan ju varna alla som har låga bilar för denna vägen in till parkeringen, finns ett djävulskt fartgupp där..

Kör vägen som sjunne75 ritat ut istället. Bara ett tips smile

Zahak Prisjägare
7 maj 2010 · 238 Inlägg

Zlippo skrev:
Jag kommer och många andra från Ählm med.

Aaa, kanon smile

Jag pratade lite med folk som rullar förbi norrifrån, och vi tänkte träffas vid mcdonalds runt kl 9.30
EDIT: Det är väl enklaste mötesplatsen här?

Senast redigerat av Zahak (7 maj 2010)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang