1582
Sök

Inför: Bilsport Performance & Custom Motor Show 2010, Påskhelgen 2 - 5 April !!!

bass i stora lass
203 Inlägg
19 januari 2010
Trådstartare
kimpan112 skrev:
jag ska dit, för första gången, hört att det är värt varenda öre, har hört att det är väldigt billigt att köpa t.ex. ljud där, billigare än i en affär eller internet iallafall, är det så?

stämmer bra big_smile brukar vara riktigt billigt faktiskt cool

10 Inlägg
19 januari 2010
GTI-TDI skrev:
kimpan112 skrev:
jag ska dit, för första gången, hört att det är värt varenda öre, har hört att det är väldigt billigt att köpa t.ex. ljud där, billigare än i en affär eller internet iallafall, är det så?

stämmer bra big_smile brukar vara riktigt billigt faktiskt cool

Det är ju riktigt bra big_smile

10 Inlägg
19 januari 2010
kommer det finnas styling grejer till allt möjligt? jag har en Toyota Corolla och jag vill se ifall det finns nått där, eller min bil kanske inte ens är värd det på den bilen tongue

83 Inlägg
20 januari 2010
ska försöka åka ner på söndagen:)

Exporterad Colombian
812 Inlägg
20 januari 2010
Va d där med Chip Foose sant? Fett najs isf tongue......kimpan112: företagen har ju mest saker till dussinbilar, men du kan säkert hitta nått förutom ljud som passar din bil big_smile.....Sen hoppas även jag på att lortgrisarna stannar hemma, va livrädd för punkteringar förra året!

Men som sagt, största vårtecknet får man INTE missa wink

7 100 Inlägg
20 januari 2010
ja skiter i att åka ner.lägger pengarna på ¨nåt vettigt ist.

men kul att foose kmr iaf

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

693 Inlägg
20 januari 2010
Kika i nya Bilsport Classic! Där är The Impression med, Roden som Chip ska ställa ut på Custom Show i påsk!  3 svenskar varit med och byggt den, inget plastbygge där inte:)

3 650 Inlägg
20 januari 2010
Självklart blir det elmia med gula faran

693 Inlägg
20 januari 2010
Kika på deras hemsida! www-customshow.se

1 150 Inlägg
26 januari 2010
Skriver det igen, fick inget svar förra gången. Men jag undrar om Garaget brukar ha en utställningsplats för medlemmar? Har hört detta och undrar lite över hur det funkar?

/S_Henjer

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

bass i stora lass
203 Inlägg
26 januari 2010
Trådstartare
S_Henjer skrev:
Skriver det igen, fick inget svar förra gången. Men jag undrar om Garaget brukar ha en utställningsplats för medlemmar? Har hört detta och undrar lite över hur det funkar?

/S_Henjer

jag vet faktiskt inte men,kanske kanske inte tongue

2 201 Inlägg
26 januari 2010
Arcangelus skrev:
Marcus_89 skrev:
Arcangelus skrev:
Ingen karavan från söder?

Det brukar det alltid vara, många från södra delen av sverige brukar ta E4:an upp. Brukar vara samling vid Ljungbystopp varje år på lördagen smile Folk från Halmstad brukar komma hit med

Just därför jag fråga smile
Inte kommit upp något ännu...och inte lätt för en annan att styra upp en karavan om man skall ansluta sig
i Ljungby <(^^,)>

Får väl vänta å se bara smile

Annars kan du ju alltid ta eget initiativ o starta en egen tråd   smile

Jag har skickat anmälan om min bil. om inte den blir antagen så kommer vi köra ett par bilar från söder

<3 Japs
680 Inlägg
26 januari 2010
peter_1976 skrev:
Arcangelus skrev:
Marcus_89 skrev:
Det brukar det alltid vara, många från södra delen av sverige brukar ta E4:an upp. Brukar vara samling vid Ljungbystopp varje år på lördagen smile Folk från Halmstad brukar komma hit med

Inte kommit upp något ännu...och inte lätt för en annan att styra upp en karavan om man skall ansluta sig
i Ljungby <(^^,)>

Jag har skickat anmälan om min bil. om inte den blir antagen så kommer vi köra ett par bilar från söder

Och du tycker det är rimligt att jag ska starta en karavan från söder när jag själv bor i Älmhult?
Ska jag köra ner till Malmö / Hbg då eller och sen upp til Jkpg? tongue

Betalar du bensinen så! haha lol

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

2 201 Inlägg
26 januari 2010
Arcangelus skrev:
peter_1976 skrev:
Arcangelus skrev:

i Ljungby <(^^,)>

Och du tycker det är rimligt att jag ska starta en karavan från söder när jag själv bor i Älmhult?
Ska jag köra ner till Malmö / Hbg då eller och sen upp til Jkpg? tongue

Betalar du bensinen så! haha lol

sa inte att du skulle starta i söder. utan att starta en övehuvudtaget

STREETRACER
892 Inlägg
28 januari 2010
finns en karavan på gång ifrån blekinge som går via växjö smile  finns en tråd i blekinge forumet...  kolla in så ordnar vi den största karavanen nånsin från detta hållet o upp till ELMIA i år!!!

mvh

Bmc Crew

Avstängd
62 Inlägg
30 januari 2010

Aeroligan, snart i en backspegel nära dig!

122 Inlägg
31 januari 2010
Riktigt dryg mässa, samma gamla skit varje år.  Plast, tröjor och dekaler. Finns det någon bil idag som är snygg med ett kjolpaket? Jag får rysningar av alla äckliga ombyggnationer.......

Och sen hela D-hallen fylld med gamla skramliga amerikanska lik? Jag är hatisk.
Senast redigerat av Hallon1911 (31 januari 2010)

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
31 januari 2010
Hallon1911 skrev:
Riktigt dryg mässa, samma gamla skit varje år.  Plast, tröjor och dekaler. Finns det någon bil idag som är snygg med ett kjolpaket? Jag får rysningar av alla äckliga ombyggnationer.......

Får man fråga vad du förväntar dig av en utställning i lilla Sverige? hmm

D-hallen är ju "customhallen" med inriktning på customs (ofta gamla jänkare).
Vad gäller försäljarna så är det samma typ av prylar som på alla andra "biltillställningar" oxå,
det är "dekaler tröjo o skit" som folk köper (dvs det finns uppenbarligen en marknad för grejorna).

Vill man se fabriksnya japsare mm så är det typ Tokyo/Geneve-salongen som gäller.
SAS har biljetter till dom ställena och flyg avgår från Arlanda tongue

Det heter ju customshow av nån anledning... big_smile

Meister
6 763 Inlägg
31 januari 2010
Hallon1911 skrev:

Lik.. Det är nog ganska många bilar där som håller betydligt mycket bättre standard än vad din bil gör

Sök