Nähä... nänä, kommer och klämmer lite på Elmia, jag lovar. Du, messa ditt nummer till mig, jag har haft telefonhaveri och tappat bort typ alla...
(Gäller förresten även Coffe som jag också saknar!!! Om fler känner sig träffade och misstänker att de kommit bort är jag tacksam för ett mess med avsändare så ska jag lägga in er igen!)
eftersom det är så gott om tid kvar till elmia så var det materialfel i klarlacken så det behöver lackas om så nu är det lite stressigare än det var för en vecka sedan
SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se
eftersom det är så gott om tid kvar till elmia så var det materialfel i klarlacken så det behöver lackas om så nu är det lite stressigare än det var för en vecka sedan
jag har inte sagt att jag bygger en ren banbil. ska man kunna besikta är det en fördel om man kan ta ut buren. och på bana lär den göra mer nytta än ifall jag inte hade haft någon alls
antar då att den inte är en godkänd bur? (finns godkända skruvburar) och besikta går att göra med bur
Sista evon som gick att besiktiga med bur för gatan var evo6:an
Sen svar på din fråga, nej, den är ej godkänd alls.
jag har inte sagt att jag bygger en ren banbil. ska man kunna besikta är det en fördel om man kan ta ut buren. och på bana lär den göra mer nytta än ifall jag inte hade haft någon alls
antar då att den inte är en godkänd bur? (finns godkända skruvburar) och besikta går att göra med bur
Har för mig att det blivit mer eller mindre omöjligt att få igenom en bur nu för tiden eller så har jag väldigt fel
Skylinepeter: Väldigt intressant bygge, ska följas noga
inga som helst problem sålänge fordonet i fråga ej är helfordonsgodkänt... då är det omöjligt.
står klar för lack nu. I morgon e det en låååååååång dag:)
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Stressigt ska du säga som sitter i telen mest ;-) haha