Efterlyser photoshophjälp med en Lastbil

skyrex Skyrex
1 december 2009 · 153 Inlägg

ToXtreme skrev:

skyrex skrev:

ToXtreme skrev:
Tycker det är helrätt att du lägger pengar på att göra din lastbil personlig, och som linuslinje säger så blir det ju lite PR över det också.

Det är ett trevligare ansikte utåt, man transporterar med stil så att säga smile

Finns ju ett åkeri här nere i trakterna, i Veddige närmare bestämt där alla lastbilarna är ruggigt påkostade, ca 150papp per lastbil, då alltifrån 20 extraljus till proffsbyggda stereoanläggningar och LCDskärmar.. ja hur mycket som helst. Och som du säger bor man såpass mycket i lastbilen så är det ju guld värt!

Tack ska du ha. Vilket åkeri tänker du på från Veddige, jag känner till 2 stora åkare därifrån, den ena ökänd tongue

Ja det är det jag inte vet .. men håller på att luska reda på det tongue Vet iaf att det är proffsbyggda stereoanläggningar, helt omgjorda inredningar.. hur mycket belysning som helst, skoförbud i bilarna.. Men vilket det är vet jag däremot inte, men lastbilarna är inte sammanhållna med tex samma färg och dekor utan de är lite upp till var och en hur man vill att den ska se ut smile Kanske ringer någon klocka?

Nej inte direkt iallafall. Jag vet vilka Veddige Åkeri är och de har i mina ögon inte så snygga bilar. Sen finns ju ökända Andreassons med en satans massa bilar och 9 av 10 förare är öststatare mad Bilarna ser ok ut men inte speciellt påkostade.

Skyline R 33 GT-R -95 V-spec
Ford Ranger -09 Pick-up Citroen C1 -08
KTM 660SMC -03 MAN TGA XXL 480 -06
Maxxtuning.se
Dodge Charger 500 "440 Magnum" (1970)
skyrex Skyrex
1 december 2009 · 153 Inlägg

xorox_88 skrev:
ja man får väll gratulera på dom 2 vinnarna.. man gjorde ju iaf ett tappert försök, fast man kanske skulle ha lagt ner lite mer än typ 10minuter per bild kanske

Absolut bra bidrag, i synnerhet om du inte lagt mer tid än så wink Tack för dem smile

Skyline R 33 GT-R -95 V-spec
Ford Ranger -09 Pick-up Citroen C1 -08
KTM 660SMC -03 MAN TGA XXL 480 -06
Maxxtuning.se
Dodge Charger 500 "440 Magnum" (1970)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang