Inför: P-hus träff 6/2 Kl 15-18 på entrè i Malmö

T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

Hej! är det någon som vet var man kan tvätta bilen inärheten av Entré? De räcker att det är ett sånt tvättställe med polletter.

Tar även med mig ett par bilar från hbg!

M.V.H
Robban
niibor cnc-operatör
5 februari 2010 · 23 Inlägg

T_urbo skrev:
Hej! är det någon som vet var man kan tvätta bilen inärheten av Entré? De räcker att det är ett sånt tvättställe med polletter.

Tar även med mig ett par bilar från hbg!

kommer du från helsingborg kan du köra inom preem hanoögatan. det är billigast i malmö och finns underspolning ocksåwink annars om du vill in i maskin tvätt har du en statiol rakt över gatan från entré

T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

niibor skrev:

T_urbo skrev:
Hej! är det någon som vet var man kan tvätta bilen inärheten av Entré? De räcker att det är ett sånt tvättställe med polletter.

Tar även med mig ett par bilar från hbg!

kommer du från helsingborg kan du köra inom preem hanoögatan. det är billigast i malmö och finns underspolning ocksåwink annars om du vill in i maskin tvätt har du en statiol rakt över gatan från entré

okej. tänkte mer på ett ställe där man får en pollett för 20kr om de finns i närheten.

M.V.H
Robban
BlackEagle
5 februari 2010 · 155 Inlägg

Hmmm, borde nog isf bli Jägersro på Agnesfridsvägen, där har de poletter..

Smaka fäste !!!
T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

BlackEagle skrev:
Hmmm, borde nog isf bli Jägersro på Agnesfridsvägen, där har de poletter..

Okej... då lär man åka dit då om man hittar dit vill säga. annars får man komma med skitig bil

M.V.H
Robban
P-H-G Utbildad proffsamatör
5 februari 2010 · 782 Inlägg

Jag kommer tvätta min i garaget under Kronprinsen. 10kr per polett och man står inomhus smile

Keller Hamster
5 februari 2010 · 817 Inlägg

PointMan skrev:
Jag kommer tvätta min i garaget under Kronprinsen. 10kr per polett och man står inomhus smile

Hur dags ska du vara där?

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

PointMan skrev:
Jag kommer tvätta min i garaget under Kronprinsen. 10kr per polett och man står inomhus smile

Var ligger detta? när ska du vara där? Hur många platser finns det? 4 som på alla andra?

M.V.H
Robban
P-H-G Utbildad proffsamatör
5 februari 2010 · 782 Inlägg

Keller skrev:
Hur dags ska du vara där?

Beror på om allt går bra på jobb, ska jobba från 08:00 imorgon och göra en system recovery drill, efter det kommer jag. Förhoppningsvis funkar allt och jag kan vara ledig 15.00... annars vettifan smile

T_urbo skrev:
Var ligger detta? när ska du vara där? Hur många platser finns det? 4 som på alla andra?

Finns ett parkeringsgarage under Kronprinsen i Malmö, hittar du Kronprinsen så hittar du garaget. smile
Man köper poletter inne på Hertz (första våningen).

T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

PointMan skrev:

Keller skrev:
Hur dags ska du vara där?

Beror på om allt går bra på jobb, ska jobba från 08:00 imorgon och göra en system recovery drill, efter det kommer jag. Förhoppningsvis funkar allt och jag kan vara ledig 15.00... annars vettifan smile

T_urbo skrev:
Var ligger detta? när ska du vara där? Hur många platser finns det? 4 som på alla andra?

Finns ett parkeringsgarage under Kronprinsen i Malmö, hittar du Kronprinsen så hittar du garaget. smile
Man köper poletter inne på Hertz (första våningen).

okej. ska göra ett försök att hitta de på nätet och se om jag känner igen mig

M.V.H
Robban
T_urbo Shiiiiibii
5 februari 2010 · 78 Inlägg

är det där man kan spela bowling?
Kronprinsen Bowling & Restaurang
Regementsgatan 50
217 48 Malmö

M.V.H
Robban
P-H-G Utbildad proffsamatör
5 februari 2010 · 782 Inlägg

T_urbo skrev:
är det där man kan spela bowling?
Kronprinsen Bowling & Restaurang
Regementsgatan 50
217 48 Malmö

Ja, fast ändå inte smile

Klicketiklick: http://kartor.eniro.se/m/MkhdX

niibor cnc-operatör
5 februari 2010 · 23 Inlägg

T_urbo skrev:

niibor skrev:

T_urbo skrev:
Hej! är det någon som vet var man kan tvätta bilen inärheten av Entré? De räcker att det är ett sånt tvättställe med polletter.

Tar även med mig ett par bilar från hbg!

kommer du från helsingborg kan du köra inom preem hanoögatan. det är billigast i malmö och finns underspolning ocksåwink annars om du vill in i maskin tvätt har du en statiol rakt över gatan från entré

okej. tänkte mer på ett ställe där man får en pollett för 20kr om de finns i närheten.

det preem på hanoögatan är själv tvätt med poletter för 10kr

Saisoku
5 februari 2010 · 191 Inlägg

blir de ingen snökaos så kommer jag imorgon, ska hem och värma upp han efter den långa vintern tongue

Eat sleep JDM
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
5 februari 2010 · 4 418 Inlägg

Så .. nyvaxad bil står inne i garage i värmen o väntar på morgondagen smile

protesen
5 februari 2010 · 22 Inlägg

jag kommer till fots eftersom jag inte orkar tvätta bilen och ändå bor så nära:P inget speciellt å se på iaf...

AnesN Bilmekaniker
5 februari 2010 · 805 Inlägg

Du kan tvätta bilen i oljehamnen finns 2st, Persborg, Jägersro , kronprinsen finns nog minst 20ställen

street_racing_90 Audi racing
5 februari 2010 · 634 Inlägg

kanske kommer med A4`n istället men får se

AnesN Bilmekaniker
5 februari 2010 · 805 Inlägg

street_racing_90 skrev:
kanske kommer med A4`n istället men får se

sluta ljuga, du kommer med rullorna som vanligt eller cykeln:O

P0LLE
5 februari 2010 ·

bilen är inte klar tills imoron sad ... om jag en annan bil så kommer jag wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang