Inför: P-hus träff 6/2 Kl 15-18 på entrè i Malmö

JOCKE_ST
7 februari 2010 · 212 Inlägg

Jill skrev:

JOCKE_ST skrev:

Jill skrev:

Äh, ni skåningar är bortskämda wink
I Stockholm är det samma biljettsystem som i Entré i vart enda p-garage tongue

jepp d kan jag intyga eftersom att jag var där över nyår! och nu älskar jag skåne! varför? jö för där hade de mage att kalla det varmgarage och ta 50kr! i timmen! till saken hör att det var 4 minusgrader i garaget! tongue knappt lurad?! wink aja e man en dum skåninng får man väl ta det antar jag... j*vla slussen garage! wink

Ja o vart var du igår då ?? tongue

ja jag vet förlåt jag skulle varit där men var tvungen att jobba sad sen har jag ju världens fulaste plåtfälgar och otvättad bil så jag skämdes helt för mycket för att komma efter jag slutat... hade ju blivit helt för mycket skam, otvättad bil, plåtfälgar och sen ankomst... nä det hade inte funkat wink

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?
Keller Hamster
7 februari 2010 · 817 Inlägg

JOCKE_ST skrev:

Jill skrev:

JOCKE_ST skrev:

jepp d kan jag intyga eftersom att jag var där över nyår! och nu älskar jag skåne! varför? jö för där hade de mage att kalla det varmgarage och ta 50kr! i timmen! till saken hör att det var 4 minusgrader i garaget! tongue knappt lurad?! wink aja e man en dum skåninng får man väl ta det antar jag... j*vla slussen garage! wink

Ja o vart var du igår då ?? tongue

ja jag vet förlåt jag skulle varit där men var tvungen att jobba sad sen har jag ju världens fulaste plåtfälgar och otvättad bil så jag skämdes helt för mycket för att komma efter jag slutat... hade ju blivit helt för mycket skam, otvättad bil, plåtfälgar och sen ankomst... nä det hade inte funkat wink

Klart det hade! Fint folk kommer sent wink Dessutom var du inte den enda som hade plåtisar!

Ford Probe GT "Hamster-Racing" (1992)
WeDo
7 februari 2010 · 3 390 Inlägg

Skapa en Eftersnack-tråd om ni vill disskutera vidare.

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang