Vilka härifrån har tänkt att tävla i billjud 2010?

jensclaudius PM Competition Team
19 februari 2010 · 711 Inlägg

Evolution_6SiC6 skrev:
Har inte planer på att tävla i år, men är sugen att vara med på någon Racing tävling å se hur nära/långt bort man är från dig Jens :p

När man fått på sina prylar kan det bli ganska lika hoppas jag...

Klart du ska tävla, roligare om det är många i varje klass. Tror knappast att du är långt ifrån mig, kan lika gärna vara tvärtom. Hela installationen är ny och nya produkter, tar några tävlingar innan man är helt i fas.

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud
Saab 9-3sc "Blixten" (2006)
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
20 februari 2010 · 880 Inlägg

jensclaudius skrev:

Evolution_6SiC6 skrev:
Har inte planer på att tävla i år, men är sugen att vara med på någon Racing tävling å se hur nära/långt bort man är från dig Jens :p

När man fått på sina prylar kan det bli ganska lika hoppas jag...

Klart du ska tävla, roligare om det är många i varje klass. Tror knappast att du är långt ifrån mig, kan lika gärna vara tvärtom. Hela installationen är ny och nya produkter, tar några tävlingar innan man är helt i fas.

Får se... Inget tävlande på Elmia i alla fall. Men får se hur kalendern ser ut. Var så dåligt sist jag tävla, var ingen info om när Racingen var utan man skulle tydligen vara tvungen att sitta å läsa på forumet hela tiden å lus läsa. Hoppas det blir bättre detta året och mera tydligare info!

Du tar mig nog på ljud biten men resten har jag lite som kompenserar :p
Så sugen på att bara vara med någon å jämföra lite. Men det kostar ju också men licens å dyligt.

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
stevett
20 februari 2010 · 298 Inlägg

Ska nog försöka tävla för första gången vet ej riktigt i vad när man inte är så insatt i det , men det ger sej väl smile

Black widow
jensclaudius PM Competition Team
20 februari 2010 · 711 Inlägg

stevett skrev:
Ska nog försöka tävla för första gången vet ej riktigt i vad när man inte är så insatt i det , men det ger sej väl smile

Vad tycker du är kul?
ljudtryck, välljud, installation, racing?

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud
Saab 9-3sc "Blixten" (2006)
stevett
20 februari 2010 · 298 Inlägg

jensclaudius skrev:

stevett skrev:
Ska nog försöka tävla för första gången vet ej riktigt i vad när man inte är så insatt i det , men det ger sej väl smile

Vad tycker du är kul?
ljudtryck, välljud, installation, racing?

Ljudtryck och välljud är väl alltid roligt smile

Mvh stefan

Black widow
jensclaudius PM Competition Team
20 februari 2010 · 711 Inlägg

stevett skrev:

jensclaudius skrev:

stevett skrev:
Ska nog försöka tävla för första gången vet ej riktigt i vad när man inte är så insatt i det , men det ger sej väl smile

Vad tycker du är kul?
ljudtryck, välljud, installation, racing?

Ljudtryck och välljud är väl alltid roligt smile

Mvh stefan

Alla de olika klasserna finns det att läsa mer om här: www.bilstereoforbundet.se
Har man inte tävlat tidigare så kan Experienced i välljud vara lägligt samt Bassrace, viktigaste är att man kommer iväg och har skoj.

www.bilstereoforbundet.se för dig som vill tävla i billjud
Saab 9-3sc "Blixten" (2006)
striper
20 februari 2010 · 392 Inlägg

Jag har min bas i skuffen, sedan, och låter helt okey. Men tänkte höra hur domarna ställer sig till hur mkt välljud det är när det är "reflektionen"/trycket mot bagageluckan(inte skramlet;P) om man jämför med att ha den direkt in i bilen ex genom skidluckan?
Anses det som välljud eller är det bara ett stort minus?

Till o börja med blir det experience som jag ställer upp men tänkte på mer generellt..

Volvo s40 2.0T "The Ghost Cruiser" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang