Riktigt sugen på en sån grej
Om jag inte räknas som för gammal då 2011 då e ju jag 32.
Alla bör ta med sig lite verktyg å kolla över sina bilar ganska omgående för en sådan resa då ett haveri fort kan dra ut en del på tiden.
Ingen bil bör gå full med folk ifall en bil havererar så skall dom som åkte i den bilen kunna åka med någon annan. Om det tex finns möjlighet att få reparerat bilen tills vi e på väg tillbaka.
Detta behöver ju inte gälla alla bilar e det några som vill åka 2 st i en tvåsistig bil så visst skall dom det. Men det bör iaf finnas ett par lediga platser.
Bilarna bör kontrolleres innan avfärd så att vi om möjligt kan åtgärda så måmnga fel som möjligt innan avresa för å slippa problem. Detta bör göras av alla som skall åka tillsammans alt att det delas upp i ett par olika grupper beroende på var i landet man bor.
Krav på att bilen skall sticka ut på ett eller annat sätt ja. Men det skall inte ses ner på folk bara för att dom kanske kör en bil som e vanlig ifrån början. Men det skall märkas att det e en entusiast som äger bilen.
Jag e mekaniker å klara av att fixa det mesta å kommer även ha med mig en del verktyg ifall detta nu blir av
The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash