Saab_Diana skrev:
fan flytta på er istället..Dom största idioterna på vägarna är tvärnitare.Och blir ni så jevla stressade för att nån ligger bakom er att ni börjar vingla o ha er pga stress kanske ni kan ta småvägarna tills ni lärt er hantera det.
Kom ut och åk i skogen på en rallysträcka tillsammans med mig och se vem som kan hantera bilen, jag vet att du är oduglig. Dom med dit beteende har ingen aning om vilken framförhållning som behövs för att åka säkert och fort i trafiken. När jag ligger "PÅ" på sommarväg så ligger jag aldrig bakom och trycker i arslet.
VARFÖR; jag är inte en värdelös förare som ligger 1 meter bakom framförvarande på 3:ans växel.
Jag håller hög fart på femman o fyran och passerar fort och effektivt och snyggt.
När man åker fort slits bromsbeläggen extremt mkt om man åker på tonårsvis med 3ans växel.
Tröttmössa !
Såååå många ggr man försökt få snorisar likt dig att åka undan, för ni tror ni är så fruktansvär duktiga förare. Det slutar alltid likadant...
Det brukar gå till så här man ligger o tuffar av olika anledning o det kommer upp en sådan där sniffare.
Dom ligger där o sniffar supertätt bakom mig eller någon annan i kön, och det helt i onödan trots att det är kurvigt och en långsam bil i vägen. När det väl blir fritt så ska det gasas och då trissar man dem, men inte blir det någon fart här heller.
Kör fort med omtanke till de andra i trafiken, det finns en anledning till att de som åker långsamt väljer att göra så. "DU" får köra åt dem och tänk på att alla hästar är inte jämnt hemma hos förare och bilar. I sverige har vi en hel del odugliga förare som aldrig använt backspeglar eller vridit på nacken. De känner inte till vad som händer runt ikring dem, ett klart jobbigt problem. Jag hatar dessa tröttmössor men accepterar dem och kör åt dem istället för att lägga ner energi på dem under körningen. Då koncentrerar jag mig på körningen istället för dem.