evilaudio skrev:
tkd_rille skrev:
evilaudio skrev:
för min del så kvittar de HUR folk flyttar på sig, de viktiga e ATT dom flyttar på sig.. de finns nästan alltid nån form av väggren att åka på.. fast folk verkar inte kolla i backspegeln.
tex: om ja e ute å åker å ser att de kommer en bil bakom som har bråttom så flyttar ja på mig så fort ja kan (eftersom ja själv vet hur sur ja blir när folk inte flyttar sig för mig)
Är linjen heldragen så får du snällt ta och vänta på sådana vägar. För min del är de inte mitt problem om folk ha bråttom. Flyttar inte mig över en heldragen linje för vad folk vill. Enbart för utryckning och misstänkta bilar som då är på väga till ett sjukhus.
Håller bilisten den utsatta hastigheten -5 så får man ta och hejda sig.
att ligger under "hastighets
begränsningen" på 70 å uppåt e för mig heeeelt idiotiskt. men ligger ALLTID lite över.
lol du markerade själv ordet som säger du har fel
om det är 70 så är det MAX 70, helt ok att ligga 60, men visst man får aldrig hindra heller.
sedan så har min mors glädjemätare på 10km/h
min bil har en glädjemätare på 2km/h
detta betyder att enligt mig kör alla för sakta som har för stor glädjemätare.
har man bråttom, dvs någon akut sjuk etc.. i bilen så är det bara att tuta, blinka och flyttare dom inte sig så kör man på dom.
andra lägen så räkna till 10 medans du tar djupa andetag bara, du blir av med körkortet om du ligger för nära(vårdslöshet i trafik).
har tom fått en person sparkad från sitt jobb

, idioten körde upp i röven på mig genom en hel by och ut på en 100 väg i ytp 2 mil, med en "målad" firma bil, slängde fram iphonen och filma idioten och skickade till hans chef och meddelade att jag hade polisanmält det, fick ett email svar 2 veckor senare att personen inte jobbade kvar längre och att dom var tacksamma och sade förlåt och en sådan massa skit.
ett annat företag skickade en fet jäkla fruktkorg till mig som "förlåt" och sade att det var den anställde som kört bilen som hade köpt den och han hade fått en skriftlig varning(2 betydde visst sparken) hehe
så jäkla idiotiskt att köra olagligt med målade bilar som tex "nisses måleri" hehe