jag visar inte respekt, till en idiot som ligger så nära att inte framlyktorna på hans bil syns, då får han skylla sig själv om jag tvärnitar, och kör han sen in i mig, så ska han springa snabbt, annars är han djävulskt blåslagen. Den bakomvarande skall ha sånt avstånd, att han hinner undvika påkörning, ska det vara så djävla svårt att förstå.
Kör om då istället, men vissa verkar göra det för att djävlas, för de spelar fan ingen roll om du själv kör 20-30 km/h för fort, så ligger det där i alla fall.
Testade ett annat recept på 2+1 väg kring Umetrakten, då jag bodde där, hade en bil med lite mer köra, så när jag fick en rövslickare efter mig på enfiligt, trots 15km/h över hastighet så gjorde jag som följande. Jag saktade in till 50 på 90 väg, när 2 filigt kom, och han skulle om, gasade jag ifrån, och vid nästa 1 fil, så saktade jag till 50 igen, så gjorde jag 3 ggr, när jag väl släppte han, så försvann han snabbt i ilskan, och ja jag hade skitkul, lite trafik i övrigt, så ingen annan blev drabbad.
Att misslyckas är okej, men det är inte okej att ge upp