Någon som har voddler invites :P?

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
19 december 2009 · 846 Inlägg

som topicen lyder smile för er som inte vet va det är , är det en sida som spotify fast med filmer mvh ralle

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Moser .-ϻΘϨƎЯ
19 december 2009 · 1 313 Inlägg

varför? voddler är skit å funkar knappt.

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
ActWrong
19 december 2009 · 96 Inlägg

Moser skrev:
varför? voddler är skit å funkar knappt.

Måste faktiskt hålla med, dåligt utbud och dyrt 37 spänn för en 12år gammal film.

ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
19 december 2009 · 846 Inlägg

ActWrong skrev:

Moser skrev:
varför? voddler är skit å funkar knappt.

Måste faktiskt hålla med, dåligt utbud och dyrt 37 spänn för en 12år gammal film.

e de så dåligt big_smile?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
InZan3
19 december 2009 · 110 Inlägg

voddler suger.... kan referera till bättre sidor men det får jag inte får då bryter jag reglerna.. google is your friend.

Gorg-o-holic...
Mäki Långsam Perfektionist
20 december 2009 · 4 800 Inlägg

Voddler fungerar väl, alla filmer kostar ju inte och det kommer ju nytt lite då och då.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
20 december 2009 · 846 Inlägg

skulle inte voddler vara som spotify fast me filmer ?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Evil_90 +Uppfinnare+
20 december 2009 · 643 Inlägg

men hur många låtar hade spotify när dom började tror ni? Det utökas ju efterhand...

Senast redigerat av Evil_90 (20 december 2009)

ommanstruntariatthamellanrummellan
ordensåspararmannågonsekundnärmanskriversinsignatur
MilleN
22 december 2009 · 9 108 Inlägg

Jag tycker Voddler verkar funka skitbra, har suttit lite snabbt och kikat bara.. Det är bara vissa filmer som kostar pengar, dom flesta är gratis men vissa av dom senaste (antar att det är vissa filmbolag som inte vill att det ska vara gratis) kostar 37 spänn eller vad det nu är. Kvalitén är nice också, dvdrip typ..

Utbudet kommer ju öka som sagt.. Blir nog bra till slut smile

Moser .-ϻΘϨƎЯ
22 december 2009 · 1 313 Inlägg

Evil_90 skrev:
men hur många låtar hade spotify när dom började tror ni? Det utökas ju efterhand...

filmutbudet är väl inget å klaga på, de jag inte gillar är att man måste kolla på massa reklam när man startar filmerna, sen funkar inte filmen eller buggar sig eller nått, då måste man se den där reklamen igen, kan hålla på så 20 gånger irad innan man får igång nått, sen får man bara se 15 min innan de hoppar ur igen,, därför gillar jag itne voddler, sen jag skaffade voddler i sommras nångång har jag kunnat se 1 film! mad

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
Mäki Långsam Perfektionist
22 december 2009 · 4 800 Inlägg

Isåfall har du ju haft grym otur, har aldrig fuckat sig för mig och reklamen är ju som tur bara i början, sen är det lungt.
Är ju lagomt att starta filmen å gå och hämta dricka och nått att mumsa på när reklamen går smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
30 december 2009 · 846 Inlägg

men hur får man tag i de gratis tongue?

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Hassoni
30 december 2009 · 92 Inlägg

ralle_boyen skrev:
men hur får man tag i de gratis tongue?

Har hört att om man har bbb så får man en invite av dem direkt.. bara att man måste gå in på bbb's sida o fixa det där...
Annars får du ju själv skicka till voddler sen efter nån månad så får du en invite:P.

Brink88 President över Brinkland
30 december 2009 · 465 Inlägg

en polare har fått en invite som jag lånade och testade. finns väl en del bra saker och en del lite sämre.
tråkigt att det inte finns en liknande premiumfunktion som spotify. med en fast kostnad. på voddler kostar det mellan 5-40 kr per film som kostar. finns även en del gratisfilmer. Hade hellre betalar en fast summa kanske en 200 kr, när utbudet av filmer blir större. inställer betala per film.

En bra sak är att reklam spelas innan filmen och avbryter inget under filmen.
när eftertexterna rullar så kan man heller inte stänga av filmen förns dom är klar.

Men det är ju trots allt fortfarande i beta stadiet så det kommer nog många förbättringar innan det är klart. Spotify var ju inte klockrent från början heller. så jag tror att den här tjänsten kommer bli kanon tillslut.

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang