så du lyckades skicka en bas i lördas. det missade jag..
ja en stackare blev lite trött inte så konstigt med tanke på effekten dom får hehe. Ja det va precis innan pris utdelningen som den sa upp sig, men jag tror den har varit påväg att ge upp ett tag. tror det är fler på g att lämna in men men förhoppningsvis sitter det 4st nya till Elmia det är ett måste för just nu tappar jag ju bara DB hela tiden.....
När ska du bygga ditt då? när får du grejerna????
jag håller på förfullt.. började dämpa lite i söndas. och idag tog jag ner innertacket och dämpade upp det väntar bara på mitt nya batteri jag beställt av klas oxå men det har tagit sin lilla tid nu, blev ett hollywood spv120. har ett spv60 sittandes under huven oxå.. det lär räcka till ett u-dimention db 2500.1
finns lite bilder under galleri på min sida.. mer kommer det komma..
jaha nu är det inte många dagar kvar till Elmia och man har fortfarande inte bestämt vilken setup man ska köra.... Diskuterar i nu läget om vi ska byta märke på basarna eller om vi ska köra vidare på MDS???? Men ska det spelas vidare med MDS så måste jag fixa nya såna för jag kan ej fortsätta med dom jag har för dom vill inge mer nu, enda dom vill är att lukta illa :p plus att vi tappar db hela tiden. Så dom e nog halv brända skulle jag tro... men dom får ju en del effekt mot för vad dom ska ha hehe. Sjukt imponerad över dem annars fattar inte hur dom kan spela så pass högt med tanke på pris.... Så nu ska jag sluta skriva massa onödigt skit hehe :p ha det gott alla....
Sponsorer 2013:BRL.sel B2 audiolDefa.comlMastervolt l
Så dåligt med updates som vanligt men snart börjar det igen väntar på tillfälle på en leverans med leksaker som kommer imorgon tisdag bara hoppas jag kommer spela minst lika högt med dom grejerna....
Idag kom det hem ett paket med lite leksaker i... kommer nog bli skoj speciellt när det kommer flera paket imorgon.... så den som trodde jag va klar inför elmia kan glömma det för hela setupen ska bytas ut, men som tur är så är det långt till elmia
fick ett paket idag med 4st paket inuti
Idag kom det hem ett paket med lite leksaker i... kommer nog bli skoj speciellt när det kommer flera paket imorgon.... så den som trodde jag va klar inför elmia kan glömma det för hela setupen ska bytas ut, men som tur är så är det långt till elmia
haha hur orkar du? fast själv vart jag inget vidare nöjd med min bas häller.. visst den spelar fint men jag ville juh spela högt.. ska försöka sälja av lite och köpa racer puttes db 5000 steg iastället.. *tror jag har fastnat i basträsket* men skulle vara kul att provmäta en gång innan man slänger ur allt sen.. så hade du mätare så man skulle kunna få prova med?
Svensk mästare i Street Stock 2012 med 148,8dB
Svensk Mästare i Street 100A 2011 med 150,0 dB
Svensk mästare i ESPL MASTER och Bassrace 139,9 2010
Team-leader för Team1
haha hur orkar du? fast själv vart jag inget vidare nöjd med min bas häller.. visst den spelar fint men jag ville juh spela högt.. ska försöka sälja av lite och köpa racer puttes db 5000 steg iastället.. *tror jag har fastnat i basträsket* men skulle vara kul att provmäta en gång innan man slänger ur allt sen.. så hade du mätare så man skulle kunna få prova med?
Jasså det va ju inge bra att du blev missnöjd klart du kan få mäta går det bra till helgen?? för då blir vi nog på firman och skruvar ihop min så då skulle passa bra....
ja det hoppas jag med men troligvis kommer lådan få byggas om lite efter Elmia den måste nog bli lite större men hoppas det funkar skapligt i alla fall.....kommer nog lite updates hur det spelar under helgen hoppas jag...