3156
Sök

Angående: Träffar Stockholm södra. 2011

1 224 Inlägg
1 februari 2010
Nice håll tråden levande smile

Har en favoritparkering som ligger i Tumba, Alfa Lavals parkering.
Visserligen inte superstor men otroligt rolig att leka på.

i-vtec Do you?

1 062 Inlägg
1 februari 2010
Mazda6sex skrev:

Och den är även kamerabevakad

"You Go, we go!"

1 309 Inlägg
1 februari 2010
F18 (gamla flygfältet) i tullinge är grymt roligt att leka på stora ytor, sköna kurvor mm. va där i helgen med polarens 745a

Kolla gärna in detta projekt som jag är involverad i.
http://www.garaget.org/EdstromRacing

1 224 Inlägg
1 februari 2010
TLO skrev:
Mazda6sex skrev:

Troligen för inbrott och liknande, inte för att folk leker på parkeringen :p

i-vtec Do you?

237 Inlägg
1 februari 2010
Chippen88 skrev:
F18 (gamla flygfältet) i tullinge är grymt roligt att leka på stora ytor, sköna kurvor mm. va där i helgen med polarens 745a

kommer man in där på f18 nu? var där förut med några kompisar men dem hade bommat igen allt så vi kom inte in där. Hur kom du in?

1 224 Inlägg
1 februari 2010
Patchi skrev:
Chippen88 skrev:

kommer man in där på f18 nu? var där förut med några kompisar men dem hade bommat igen allt så vi kom inte in där. Hur kom du in?

Har för mig att det alltid är öppet från riksten-sidan vid polishuset, kan ha fel.

i-vtec Do you?

1 309 Inlägg
1 februari 2010
Mazda6sex skrev:
Patchi skrev:
Chippen88 skrev:

Har för mig att det alltid är öppet från riksten-sidan vid polishuset, kan ha fel.

jag vet 5 olika vägar in i nuläget. en vägen in har en grind typ där man svänger av mot lida. sen är det 4 andra vägar in som det sitter bommar vid. nu i helgen va 2 av bommarna fortfarande öppna, va där i fredags och lördags.

1 062 Inlägg
1 februari 2010
Mazda6sex skrev:
TLO skrev:
Mazda6sex skrev:

Troligen för inbrott och liknande, inte för att folk leker på parkeringen :p

Jo parkeringen med. Sommartid utlöser folk som burnar brandlarm bla, o på vintrarna kan det hända att någon parkerad bil eller stolpe skadas.
DeLaval filmar o skickar räkning på utryckning från Räddningstjänst samt Vaktbolag, med bildbeviset!
(Sitter skyltar ock JA det är lagligt o godkänt!)

"You Go, we go!"

237 Inlägg
1 februari 2010
Chippen88 skrev:
Mazda6sex skrev:
Patchi skrev:

jag vet 5 olika vägar in i nuläget. en vägen in har en grind typ där man svänger av mot lida. sen är det 4 andra vägar in som det sitter bommar vid. nu i helgen va 2 av bommarna fortfarande öppna, va där i fredags och lördags.

okej, aa vid rikstenshallen är det ju en bom, och även infarten vid vägen mot lida. Men det va ett bra tag sen jag va där, men är det nån som ska dit nu i veckan o ha lite kul?

1 309 Inlägg
1 februari 2010
Patchi skrev:
Chippen88 skrev:
Mazda6sex skrev:

okej, aa vid rikstenshallen är det ju en bom, och även infarten vid vägen mot lida. Men det va ett bra tag sen jag va där, men är det nån som ska dit nu i veckan o ha lite kul?

jag hade gjärna åkt dit i veckan men har tyvär drivningen i fel ände på bilen sad

237 Inlägg
7 februari 2010
någon som ska ut o åka i idag eller under veckan? smile

1 801 Inlägg
18 februari 2010
Vet inte riktigt om det är rätt tråd att dra upp det i.

Men antagligen mot sommaren om Morabergsträffarna drar igång så tänkte jag att dom som arrangerar behöver veta att på rakan i Nykvarn där det brukar köras en del eftermys kommer det att kontinuerligt åka lastbilar från en bränsledepå till södertälje.

Vilket kommer göra det omöjligt att hålla några race där.

Detta får väl tas upp senare mot våren när det börjar närma sig. Men tål att tänkas på så länge smile

German Engineering
9 083 Inlägg
20 februari 2010
Tråkigt ju sad Finns ju andra rakor så wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

1 801 Inlägg
20 februari 2010
CarpeDiem skrev:
Tråkigt ju sad Finns ju andra rakor så wink

//CarpeDiem wink

Lite dåligt om det i södertälje bara. Iaf vad jag vet. Tråkiga är ju att den var så perfekt sad

237 Inlägg
2 mars 2010
nån som ska ut o åka på torsdag? kanske till f18? smile

3 390 Inlägg
3 mars 2010
BlauMes skrev:
Vet inte riktigt om det är rätt tråd att dra upp det i.

Men antagligen mot sommaren om Morabergsträffarna drar igång så tänkte jag att dom som arrangerar behöver veta att på rakan i Nykvarn där det brukar köras en del eftermys kommer det att kontinuerligt åka lastbilar från en bränsledepå till södertälje.

Vilket kommer göra det omöjligt att hålla några race där.

Detta får väl tas upp senare mot våren när det börjar närma sig. Men tål att tänkas på så länge smile

Tänk på att inte disskutera sånt här bara !

MVH

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sthlm (S) LOW
184 Inlägg
3 mars 2010
Jag ska förmodligen med Patchi på torsdag!

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?

237 Inlägg
3 mars 2010
Saab_Diana skrev:
f18?

japp smile ett ställe ute i tullinge wink

Sök