F18 (gamla flygfältet) i tullinge är grymt roligt att leka på stora ytor, sköna kurvor mm. va där i helgen med polarens 745a
kommer man in där på f18 nu? var där förut med några kompisar men dem hade bommat igen allt så vi kom inte in där. Hur kom du in?
Har för mig att det alltid är öppet från riksten-sidan vid polishuset, kan ha fel.
jag vet 5 olika vägar in i nuläget. en vägen in har en grind typ där man svänger av mot lida. sen är det 4 andra vägar in som det sitter bommar vid. nu i helgen va 2 av bommarna fortfarande öppna, va där i fredags och lördags.
Har en favoritparkering som ligger i Tumba, Alfa Lavals parkering. Visserligen inte superstor men otroligt rolig att leka på.
Och den är även kamerabevakad
Troligen för inbrott och liknande, inte för att folk leker på parkeringen :p
Jo parkeringen med. Sommartid utlöser folk som burnar brandlarm bla, o på vintrarna kan det hända att någon parkerad bil eller stolpe skadas. DeLaval filmar o skickar räkning på utryckning från Räddningstjänst samt Vaktbolag, med bildbeviset! (Sitter skyltar ock JA det är lagligt o godkänt!)
kommer man in där på f18 nu? var där förut med några kompisar men dem hade bommat igen allt så vi kom inte in där. Hur kom du in?
Har för mig att det alltid är öppet från riksten-sidan vid polishuset, kan ha fel.
jag vet 5 olika vägar in i nuläget. en vägen in har en grind typ där man svänger av mot lida. sen är det 4 andra vägar in som det sitter bommar vid. nu i helgen va 2 av bommarna fortfarande öppna, va där i fredags och lördags.
okej, aa vid rikstenshallen är det ju en bom, och även infarten vid vägen mot lida. Men det va ett bra tag sen jag va där, men är det nån som ska dit nu i veckan o ha lite kul?
okej, aa vid rikstenshallen är det ju en bom, och även infarten vid vägen mot lida. Men det va ett bra tag sen jag va där, men är det nån som ska dit nu i veckan o ha lite kul?
jag hade gjärna åkt dit i veckan men har tyvär drivningen i fel ände på bilen
Vet inte riktigt om det är rätt tråd att dra upp det i.
Men antagligen mot sommaren om Morabergsträffarna drar igång så tänkte jag att dom som arrangerar behöver veta att på rakan i Nykvarn där det brukar köras en del eftermys kommer det att kontinuerligt åka lastbilar från en bränsledepå till södertälje.
Vilket kommer göra det omöjligt att hålla några race där.
Detta får väl tas upp senare mot våren när det börjar närma sig. Men tål att tänkas på så länge
Vet inte riktigt om det är rätt tråd att dra upp det i.
Men antagligen mot sommaren om Morabergsträffarna drar igång så tänkte jag att dom som arrangerar behöver veta att på rakan i Nykvarn där det brukar köras en del eftermys kommer det att kontinuerligt åka lastbilar från en bränsledepå till södertälje.
Vilket kommer göra det omöjligt att hålla några race där.
Detta får väl tas upp senare mot våren när det börjar närma sig. Men tål att tänkas på så länge
Tänk på att inte disskutera sånt här bara !
MVH
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre