hahaha håller med föregående talare! keep up the good work! kommer säkert bli skitbra
tackar
940_44 skrev:
turbodeath skrev:
du är galen ole tur att vi inte bor nära varann vi hade ju bott i garagen ju
jag med obs det kommer jag ju göra sen när 940in kommer;) jippiii pappa:) ole bilen kommer nog bli ass snygg nu;) hihi eller obs haha bilen är redan snygg går det ens att få den fetare??
haha, jo det hade vel blitt så i garaget, ja svårt men har lite sjuka idee´r kvar innan den är fulländad men kommer vel bli nåt mer sen som man "vill ha" det där lilla extra
Mack skrev:
Du är galen..men..det gillar jag, haha. Kör hårt!
hehehe lite skadat e man vel absolut, gipset åker snart så e det fullt ös igen, snart Elmia........72 dagar kvar
Det roliga är att man följt tråden från början. Man har fått lite galna idéer när man läst. Men sen är du ju lite galen fast på ett bra sätt vill ha faktor på den här bilen.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
kommer bli sjukt grymt kommer r en till stenungsund?? hoppas man kommer ditt i bilen detta år och ställer ut:)
jajamen, såklart ett måste
gött hoppas våran hinner bli klart med kopplingsbyte och sen bara putsa och sommar fälgar ska ju på;) enda vi inte hinner är lacka om den men hoppas vi hinner:)
Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood