Angående: Karavan till elmia 2010

Jokke_
5 januari 2010 · 453 Inlägg

Hålla avstånd är väl nästan det viktigaste enligt mig, och hastighet förstås. Inte massa onödiga krockar.

Jag kanske hänger på i från Norrköping om jag är hemma under den helgen om det går någon karavan förbi där

Senast redigerat av Jokke_ (5 januari 2010)

syabo
5 januari 2010 · 1 278 Inlägg

mm förra året kom de ju en till mantorp o började lek vid alla bilar så de drog. säger bara IDIOT! men säg till om du behöver lite hjälp? kanske inte kan göra så mycket men nått kanske, ska sprida detta vidare iallafall! skulle vara kul om du kunde fixa dekaler så de gjorde förra året:)

Street Knight
kask89
6 januari 2010 · 3 Inlägg

Detta låter kul! om jag inte jobbar eller nått annat tråkigt tongue  så kan jag nästan garantera att jag hänger på! det är ju betydligt roligare att åka ihop än att åka sj...

Är man biten så är man, inte mycket att göra åt... ALFA 4 EVER ;)
Alfa Romeo Brera "Lilla Blå" (2006)
Alfa Romeo GTV 916 "Darkness" (1999)
Volvo-lollungen
6 januari 2010 · 602 Inlägg

så klart ja hänger på ^^

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
GTI-TDI bass i stora lass
6 januari 2010 · 203 Inlägg

850_GLT skrev:

Evert skrev:
Vilken dag hade du tänkt?

MVH Evert

haha de kanske är bra att veta tongue Tänkte den första dagen vet ej just i skrivande stund vad det är för dag då tongue

lördagen brukar väl vara bäst tongue

850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

Vem tog kontakt med dekaltrimm förra året? tyckte den loggan såg mkt bra och enkel ut. Kanske kunde få använda oss av den igen om dom nu har lust att sponsra igen. Skulle vara kul. Syabo du får gärna vara med och hjälpa till att planera om du vill smile Vi alla får prata ihop oss om vilken dag alla tycker att karavanen ska gå. O som det hände förra året att de kom in någon och lekte man får skynda sig att blockera utgången å ta ett riktigt snack med den som gör det då om det skulle hända igen vill säga. Sen om man kommer överens om en spec bil som man INTE ska åka innan om man ska vara med i karavanen.. Heller inte köra om på motorvägen på vägen ner. Alla som accepterar detta ingår i karavanen smile hoppas det blir en stor mängd bilar och att vädret är med oss.. Ska börja göra en anmälningslista.

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
BabyBoy Speedy Gonzales
6 januari 2010 · 72 Inlägg

Jag var med från mantorp förra året å tycker att Jens å de andra skötte förberedelserna riktigt bra. Kan ställa upp å hjälpa till iår om det behövs. Kommer att medverka i karavanen iår med, tycker att lördag är bästa dagen att åka på.

In Hoc Signo Vinces
850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

BabyBoy skrev:
Jag var med från mantorp förra året å tycker att Jens å de andra skötte förberedelserna riktigt bra. Kan ställa upp å hjälpa till iår om det behövs. Kommer att medverka i karavanen iår med, tycker att lördag är bästa dagen att åka på.

Okej jag skulle gärna behöva hjälp & tips då detta är den första karavanen jag anordnar smile. Jo det lutar mot att det blir lördagen.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
BabyBoy Speedy Gonzales
6 januari 2010 · 72 Inlägg

850_GLT skrev:

BabyBoy skrev:
Jag var med från mantorp förra året å tycker att Jens å de andra skötte förberedelserna riktigt bra. Kan ställa upp å hjälpa till iår om det behövs. Kommer att medverka i karavanen iår med, tycker att lördag är bästa dagen att åka på.

Okej jag skulle gärna behöva hjälp & tips då detta är den första karavanen jag anordnar smile. Jo det lutar mot att det blir lördagen.

Säg bara till om det är något smile Hjälper så gott jag kan smile

In Hoc Signo Vinces
850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

BabyBoy skrev:

850_GLT skrev:

BabyBoy skrev:
Jag var med från mantorp förra året å tycker att Jens å de andra skötte förberedelserna riktigt bra. Kan ställa upp å hjälpa till iår om det behövs. Kommer att medverka i karavanen iår med, tycker att lördag är bästa dagen att åka på.

Okej jag skulle gärna behöva hjälp & tips då detta är den första karavanen jag anordnar smile. Jo det lutar mot att det blir lördagen.

Säg bara till om det är något smile Hjälper så gott jag kan smile

De låter kanon smile

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/34987/832227_blvmu5.jpg

Vad sägs om denna dekal i år igen fast det står 2010 såklart?

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
syabo
6 januari 2010 · 1 278 Inlägg

oboy6 hetter han som tog kontakt med dekaltrim.nu

Street Knight
850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

syabo skrev:
oboy6 hetter han som tog kontakt med dekaltrim.nu

har kontaktat han för att kolla om han har lust att vara med och planera. Såg att han skulle planera en karavan i år men jag hann ju före så låter han va med smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
syabo
6 januari 2010 · 1 278 Inlägg

850_GLT skrev:

syabo skrev:
oboy6 hetter han som tog kontakt med dekaltrim.nu

har kontaktat han för att kolla om han har lust att vara med och planera. Såg att han skulle planera en karavan i år men jag hann ju före så låter han va med smile

ah gör de:) fast han har ju ingen bil längre så han kanske inte har något sug i de längre;)

Street Knight
andino TMR|Team Moisty Racing
6 januari 2010 · 454 Inlägg

850_GLT skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/34987/832227_blvmu5.jpg

Vad sägs om denna dekal i år igen fast det står 2010 såklart?

tycker vi kör den igen lätt!  men 7.45 från mantorp??? neutral är du galen pojk? tycker kl 10 var perfekt som förra året. kommer ju förhoppningsvis folk från norrland m.m. dom får det tufft om det ska vara så tidigt

Senast redigerat av andino (6 januari 2010)

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
BabyBoy Speedy Gonzales
6 januari 2010 · 72 Inlägg

andino skrev:

850_GLT skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/34987/832227_blvmu5.jpg

Vad sägs om denna dekal i år igen fast det står 2010 såklart?

tycker vi kör den igen lätt!  men 7.45 från mantorp??? neutral är du galen pojk? tycker kl 10 var perfekt som förra året. kommer ju förhoppningsvis folk från norrland m.m. dom får det tufft om det ska vara så tidigt

Tycker oxå förra årets tid va perfekt. Det va inte direkt jobbigt att ta sig in när man kom ner och man han lätt med att gå igenom alla hallarna innan de stängde. Och som sagt kommer det folk norr ifrån får de åka hela natten för att komma ner och då orkar man ju inte gå runt inne på elmia

In Hoc Signo Vinces
850_GLT
6 januari 2010 · 947 Inlägg

andino skrev:

850_GLT skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/archive/34987/832227_blvmu5.jpg

Vad sägs om denna dekal i år igen fast det står 2010 såklart?

tycker vi kör den igen lätt!  men 7.45 från mantorp??? neutral är du galen pojk? tycker kl 10 var perfekt som förra året. kommer ju förhoppningsvis folk från norrland m.m. dom får det tufft om det ska vara så tidigt

Det är inga bestämda tider har frågat om vilken tid folk tkr är lämpliga hade satt en timme senare men de va nåra som tyckte vi skulle åka tidigare

Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Volvo V70 (2012)
BabyBoy Speedy Gonzales
6 januari 2010 · 72 Inlägg

Har för mig att vi åkte runt 9 från mantorp förra året. rätta mig om jag minns fel. Men jag tyckte inte att det var så mycket folk då som det är tidigt på morgonen. De flesta har ju hunnit in vid den tiden man kommer ner. Och ang parkering så fick vi inte några reserverade platser förra året, de va tvungen att vara klubb lr nått för att få reserverade platser. Så det kan bli svårt att parkera inom samma område. Vi blev några bilar förra året som hamnade på samma ställe och det blir väl liknande iår isf

In Hoc Signo Vinces
Jokern023 The Joker,
6 januari 2010 · 463 Inlägg

jag va med förra året och den tiden vi åkte ifrån den platsen då va helt lagom. sen tror jag dom hade en maxfart på 110-120km/h lr något sådant i karavanen förutom bilen som flögfram och fota lite här och där bland vi som va kvar till sist.....  men hoppas det blir lika som i fjol och ännu bättre. förhoppningsvis har jag egen bil annars åker jag med någon tongue och har troligen en kamera med i år igen.. smile


Mvh Jokern

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3
camaro67 Meister
7 januari 2010 · 6 763 Inlägg

Jag kommer. Åker 200:an. Det pratades om att man skulle ha en "hulligantuta" och pipa med när det var dags att åka. Och då kan de ju vara lämpligt om typ den gröna 850 caben står först och sen bildar man led bakom den. När det börjar vara en rad bakom så rullar man iväg lite lätt. Blir nog en liten karavan som går ifrån örebro åxo skulle jag tro

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang