Angående: Karavan till elmia 2010

Nobbeoijoij
21 januari 2010 · 108 Inlägg

Hoppas på mycket bilar smile

Kommer bli grymt

Den som ingen turbo har, han får åka utan bar
BMW E36 328 "Mr Midnight purple" (1997)
hangman
21 januari 2010 · 2 174 Inlägg

tyvär för många "sunk" bilar för min smak kommer åka. typ rostiga 745or och 240is som knappt klarar resan fram och tillbaka till elmia.

wallan
21 januari 2010 · 66 Inlägg

jag är på tongue

Volvo FTW
Zorz Touch by U
21 januari 2010 · 910 Inlägg

Förra året var det inte alls mycket "sunkiga" bilar... var det en 240 så var den ju i fint skick så det var fett najjs iaf smile alla kan åka med big_smile men ta så fina bilar som möjligt wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
mr_pekka
22 januari 2010 · 22 Inlägg

Jag skulle väldigt gärna åka med er. Men det blir lite av en omväg för mej då jag bor på gotland.
får se om jag ens har fått ihop bilen till dess.
men det lär nog bli så att vi åker gemensamt från ön vi som skall upp
håll koll på bilar med fåret bak på rutan big_smile
http://forumbilder.se/images/2b22010102644fb65.jpg

Senast redigerat av mr_pekka (22 januari 2010)

Volvos Värde Varar
Jo-que
22 januari 2010 · 155 Inlägg

Hoppas dekalerna blir snyggare i år än förra året tongue

Sponsorer | BadAssParts.se | RaidoPower.se | VCRacing.se
Audi A4 TDi "B8" (2009)
Martin_lkpg Ge full! Eller?
22 januari 2010 · 41 Inlägg

hangman skrev:
tyvär för många "sunk" bilar för min smak kommer åka. typ rostiga 745or och 240is som knappt klarar resan fram och tillbaka till elmia.

Då tycker jag verkligen att du ska åka själv.. Jag menar du har juh bara Ferrarri Lamborgini och Porsche...

Haha vad gör det om det åker med några med rostiga 240s och 740s?

Du har juh så "jättefina" bilar att åka med jag menar du har juh bland annat en BMW 320IA och en Volvo v70 t5 och din Opel korsa som ser ut att vara hemmalackad i ditt garage VILKET JÄVLA ÅK!!! Hoppas verkligen du skall ställa ut den på ELMIA!


Med Vänliga Hälsningar Martin

Marcus_89 Biltokig elektriker
22 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Martin_lkpg skrev:

hangman skrev:
tyvär för många "sunk" bilar för min smak kommer åka. typ rostiga 745or och 240is som knappt klarar resan fram och tillbaka till elmia.

Då tycker jag verkligen att du ska åka själv.. Jag menar du har juh bara Ferrarri Lamborgini och Porsche...

Haha vad gör det om det åker med några med rostiga 240s och 740s?

Du har juh så "jättefina" bilar att åka med jag menar du har juh bland annat en BMW 320IA och en Volvo v70 t5 och din Opel korsa som ser ut att vara hemmalackad i ditt garage VILKET JÄVLA ÅK!!! Hoppas verkligen du skall ställa ut den på ELMIA!


Med Vänliga Hälsningar Martin

Nu tar vi det lite lugnt här wink Tror han syftade på riktigt sletna bilar som knappt håller ihop. Sen kanske han inte gillar att se en slutkörd och bucklig 740 med svetsdiff stå och börna mitt bland en massa folk.  Men kommer det en fräsch med vettig motor som lägger lite ringar osv så är det en annan sak tongue

Martin_lkpg Ge full! Eller?
22 januari 2010 · 41 Inlägg

Marcus_89 skrev:

Martin_lkpg skrev:

hangman skrev:
tyvär för många "sunk" bilar för min smak kommer åka. typ rostiga 745or och 240is som knappt klarar resan fram och tillbaka till elmia.

Då tycker jag verkligen att du ska åka själv.. Jag menar du har juh bara Ferrarri Lamborgini och Porsche...

Haha vad gör det om det åker med några med rostiga 240s och 740s?

Du har juh så "jättefina" bilar att åka med jag menar du har juh bland annat en BMW 320IA och en Volvo v70 t5 och din Opel korsa som ser ut att vara hemmalackad i ditt garage VILKET JÄVLA ÅK!!! Hoppas verkligen du skall ställa ut den på ELMIA!


Med Vänliga Hälsningar Martin

Nu tar vi det lite lugnt här wink Tror han syftade på riktigt sletna bilar som knappt håller ihop. Sen kanske han inte gillar att se en slutkörd och bucklig 740 med svetsdiff stå och börna mitt bland en massa folk.  Men kommer det en fräsch med vettig motor som lägger lite ringar osv så är det en annan sak tongue

Det framgår inte riktigt i hans inlägg.. Vad jag vet så hände inte detta förra året...

Det jag reagerar på är att de som kanske inte har råd med "fina" bilar och är stolta över dem inte känner sig välkommna att delta i karavanen

Mvh Martin

Klii
22 januari 2010 · 195 Inlägg

Fan vad jag längtar smile

Marcus_89 Biltokig elektriker
22 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Martin_lkpg skrev:
Det jag reagerar på är att de som kanske inte har råd med "fina" bilar och är stolta över dem inte känner sig välkommna att delta i karavanen

Mvh Martin

Ok, du menar så

syabo
22 januari 2010 · 1 278 Inlägg

de är väl skit samma om de är några 740isar? de är ju för att de ska vara en kul grej o sen häftigt o komma på ett led:) o sen som du skrev martin_lkpg vad fan har du själv för bilar? är opel korsa som är mindre fin skulle hällre åka i en gammal volvo än den:P

Street Knight
MR_EVIL gasa tills de rasar!
22 januari 2010 · 225 Inlägg

Då är ju bara frågan hur det kommer gå med att hålla laglig hastighet..
kommer en och kör i 140-150 så kommer ju alla göra det tillslut det brukar bli så iaf..

Volkswagen Alltrack 2,0 Tdi "Lowbutnotslow" (2019)
andino TMR|Team Moisty Racing
22 januari 2010 · 454 Inlägg

jochen93 skrev:
Då är ju bara frågan hur det kommer gå med att hålla laglig hastighet..
kommer en och kör i 140-150 så kommer ju alla göra det tillslut det brukar bli så iaf..

nu är det så här... förstabilen måste hålla 80-90 km/t för att alla bakom ska hänga med, dom längst bak kommer att få pressa en 120-130km/t. gjorde lumpen som transportsoldat nyligen så jag vet hur det är att köra i karavan. tro mig:)

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
andino TMR|Team Moisty Racing
22 januari 2010 · 454 Inlägg

Martin_lkpg skrev:

hangman skrev:
tyvär för många "sunk" bilar för min smak kommer åka. typ rostiga 745or och 240is som knappt klarar resan fram och tillbaka till elmia.

Då tycker jag verkligen att du ska åka själv.. Jag menar du har juh bara Ferrarri Lamborgini och Porsche...

Haha vad gör det om det åker med några med rostiga 240s och 740s?

Du har juh så "jättefina" bilar att åka med jag menar du har juh bland annat en BMW 320IA och en Volvo v70 t5 och din Opel korsa som ser ut att vara hemmalackad i ditt garage VILKET JÄVLA ÅK!!! Hoppas verkligen du skall ställa ut den på ELMIA!


Med Vänliga Hälsningar Martin

word!

TMR|Team Moisty Racing
Supra projekt:
PROJEKTTRÅDEN
Toyota Supra MKIV "Moistness" (1997)
Volkswagen Caddy "Ior" (2011)
Martin_lkpg Ge full! Eller?
23 januari 2010 · 41 Inlägg

syabo skrev:
de är väl skit samma om de är några 740isar? de är ju för att de ska vara en kul grej o sen häftigt o komma på ett led:) o sen som du skrev martin_lkpg vad fan har du själv för bilar? är opel korsa som är mindre fin skulle hällre åka i en gammal volvo än den:P

Bara att gå in på min sida och kollar. Jag tycker att alla som vill åka i karavanen är välkommna oavsätt vad de har för bilar.




Mvh Martin

Marcus_89 Biltokig elektriker
23 januari 2010 · 3 352 Inlägg

Ja, självklart smile

joelimmo
23 januari 2010 · 1 380 Inlägg

jag är på smile

BMW E28 (1982)
nicke8
23 januari 2010 · 218 Inlägg

jag äe påsmile

850_GLT
23 januari 2010 · 947 Inlägg

alla är välkomna att hänga med i karavanen även om man har en mindre fin 740 eller 240.. bara för att vissa har råd med lite finare bilar så kanske inte alla har det. Tycker det är onödigt att hålla på att klanka ner på dom som inte har finare bilar.

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang