Ken Block byter bilmärke!

KimVsWorld Mästare
7 januari 2010 · 2 947 Inlägg

camaro67 skrev:
Hehe man kan inte sticka under stolen med att han kan köra. Man får inte en stol i ett wrc-team om man inte kan köra bil. Men jag tror inte att han kommer vinna wrc. Men jag står fast vid att han åker ifrån de allra flesta här iaf. Men jag skule åka ifrån honom men de är en annan femma tongue

Ja, det får man ju hoppas annars har Ford verkligen misslyckats med sin satsning...

Senast redigerat av KimVsWorld (7 januari 2010)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)
kolvas
7 januari 2010 · 4 001 Inlägg

KimVsWorld skrev:

camaro67 skrev:
Hehe man kan inte sticka under stolen med att han kan köra. Man får inte en stol i ett wrc-team om man inte kan köra bil. Men jag tror inte att han kommer vinna wrc. Men jag står fast vid att han åker ifrån de allra flesta här iaf. Men jag skule åka ifrån honom men de är en annan femma tongue

Ja, det får man ju hoppas annars har Ford verkligen misslyckats med sin satsning...

Ford är inte så speciellt inblandad i denna satsningen, Monster/Block pumpar in pengar så det blir en del över till "huvudteamet"Hirvonen/Latvala.
Detta handlar inte så mycket om talang, detta handlar om promotion för Fords rallysatsning i USA, det är svårt för M-sport att motivera de stora bossarna i USA varför Ford ska fortsätta med sin satsning i Rally-VM, med Block som förare så blir det arbetet en hel del lättare.

Dom tog den som har mest PR i USA som också kan köra på en hyffsad nivå, jag är faktiskt förvånad över att USA inte kan få fram någon riktigt vass rallyförare.

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
Marquant
7 januari 2010 · 51 Inlägg

Är det helt säkert att han inte är med i Sverige? För på Aftonbladet låter det tvärtom? Men sen är det ju Aftonh*ran också. smile

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m … 6390408.ab

Volvo V50 (2007)
ImprezaGC8
8 januari 2010 · 373 Inlägg

Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

sjunne75
8 januari 2010 · 111 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:
Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

hahahaha jag såg oxå detta scenario flyga förbi....men hoppas ingen är så patetisk wink

Subaru Legacy B4 RSK "Blåe by Superior Imports" (2000)
kolvas
8 januari 2010 · 4 001 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:
Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Garanterat så kommer priset på gamla Fordar att sticka uppåt.

Kan någon vara snäll och photoshopa en gammal taunus kombi alá Ken Block?

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må
262turbo
8 januari 2010 · 1 004 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:
Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

typ som att alla som har subaru skulle skriva "555 world rally team" på en bild bara för att dom tävlar i wrc... så töntigt...

Senast redigerat av 262turbo (8 januari 2010)

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
ImprezaGC8
8 januari 2010 · 373 Inlägg

262turbo skrev:

ImprezaGC8 skrev:
Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

typ som att alla som har subaru skulle skriva "555 world rally team" på en bild bara för att dom tävlar i wrc... så töntigt...

Oj, någon tog visst illa vid sig. roll

262turbo
8 januari 2010 · 1 004 Inlägg

absolut inte smile... gräv inte en grop åt andra då du själv.......

"Det är ingen som kommer ihåg en fegis"
FireTraXX DFFL
8 januari 2010 · 9 020 Inlägg

Marquant skrev:
Är det helt säkert att han inte är med i Sverige? För på Aftonbladet låter det tvärtom? Men sen är det ju Aftonh*ran också. smile

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/m … 6390408.ab

Och under bilen står det "Ford satsar  Kent Block ska köra för Ford, som nu tar upp kampen med Citroën. " tongue


Förövrigt så spelar det ingen roll ifall någon här tycker att han är en låtsasrallyförare som är duktig på att luras eller om han köpt sig in i teamet.
Det visar sig nog ganska snabbt på sträckorna ifall han kan eller inte, var så säkra.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
ImprezaGC8
8 januari 2010 · 373 Inlägg

262turbo skrev:
absolut inte smile... gräv inte en grop åt andra då du själv.......

...då jag själv har SWRT loggan från 97-98 photoshopad i en av mina bilder..? Jag förstår fortfarande inte din jämförelse men du kanske är lite tösasur av någon anledning? smile

Crille77
8 januari 2010 · 251 Inlägg

Helt säkert att han inte är med. Står på svenska rallyts hemsida, sin egna hemsida osv att hans premiär kommer att ske i det mexikanska vm-rallyt.... tyvärr.

Allt Som Är Ditt Är Mitt Och Allt Som Är Mitt Ger Du F-n I!
mr740
8 januari 2010 · 18 Inlägg
camaro67 Meister
8 januari 2010 · 6 763 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:
Är det bara jag som tror att det kommer bli sjukt många Ken Block kopior nu när han kör Ford? Jag ser riktigt framför mig en 18 årig fordonare med rostig mattsvart rollad Ford Sierra från 88, Monster dekaler överallt, DC dekaler på resterande ställen och sedan nummer 43 på dörrar, rutor och tak. Självklart agadiff så han kan sladda lite phett som Ken gör i sina reklamfilmer, som förövrigt spelas konstant i den portabla DVD spelaren som är värd mer än hela bilen.

Det tror jag.

Skulle lätt kunna tänka mig att lacka min Scorpio V6 Blanksvart med stora Monster och DC dekaler. Monster-loggan är ju sååå snygg. Hade förövrigt DC-dekaler på min 740 som jag hade förra vintern och den körde jag som Ken Block

Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
andreasevo7
8 januari 2010 · 353 Inlägg

blir det denna färgen på den så kommer den bli råast i wrc!
http://resources.motogp.com/files/images/xy/2009/MotoGP/n505510_rossi-monza.original.jpg

NissanMotorsport
8 januari 2010 ·

ImprezaGC8 skrev:

Hochland skrev:
Ja början av säsongen får han det nog tufft! Men slutet kan vi nog räkna med att han är med i toppen ändå.

Asfalt tävlingarna kan han nog bli giftig på! Om han inte ska sladda så mycket;)

Nej, han kommer antagligen bli mer förnedrad på asfalt än på grus. I nuläget är han inget annat än en låtsasrallyförare som har lyckats grymt bra med att lura dumma människor med sina reklamfilmer.

Håller me dig

Normark
8 januari 2010 · 558 Inlägg

men ni kan ju allvarligt inte mena att han inte kan köra bil? även om han inte kanske hänger med i wrc så är han en grym förare!smile han har väl gjort riktigt bra ifrån sig i den amerikanska rally serien eller va de heter?smile

ImprezaGC8
9 januari 2010 · 373 Inlägg

Normark skrev:
men ni kan ju allvarligt inte mena att han inte kan köra bil? även om han inte kanske hänger med i wrc så är han en grym förare!smile han har väl gjort riktigt bra ifrån sig i den amerikanska rally serien eller va de heter?smile

Klart han kan köra bil, ingen har väll sagt något annat? Men han kommer inte hänga med i WRC, tyvärr..

I USA är väll enda riktiga motståndet Travis Pastrana...? Lite mer konkurrens i VM...

Normark
9 januari 2010 · 558 Inlägg

jag tolka de som de:) tror att han får riktigt svårt att hänga med eliten

_MaCCe_ Majestas
9 januari 2010 · 1 319 Inlägg

andreasevo7 skrev:
blir det denna färgen på den så kommer den bli råast i wrc!
http://resources.motogp.com/files/image … iginal.jpg

Kan ju säga att det jag blir allt annat än sur att se den där bilden !
personligen bryr jag väl mig inte sådär värst mkt om hur bra det går för Ford med Block i WRC kommande säsong... vore väl schysst med succe, men som sagt... han har mkt att bevisa som proffessionell rallyförare.

Det jag däremot ser fram emot är dom sjukt underhållande "godis" videorna Block levererar när han busar runt, numera i en Focus lol

Team VeboTrim
Ford Sierra Laser M30b35 Turbo "The Senior six" (1986)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang