Sjukt långsam hårväxt i ansiktet! Är jag ensam?

pukan2
13 januari 2010 · 3 182 Inlägg

InZan3 skrev:
För att få dig på väldigt mkt bättre humör.
Polaren lider av en sjukdom som läkaren inte ens vet vad det är, Han har inte ett enda hårstrå på hela kroppen och kommer antagligen aldrig få det häller så du ska vara glad för att du har hår på skallen emot honom..

Jag är inte så hårig jag häller så du är inte ensam.. jag får bockskägg och thats it..

Inget att oroa sig för iaf.

tjejens storebror lider av samma sak.

VLN denkz
16 januari 2010 · 323 Inlägg

Helt ärligt, vad är det att gnälla om ? Varför vilja ha något som dem flesta rakar bort ? wink

Jag själv kan helt ärligt säga att jag är 22 och börjar fan närma mig 23 och har fortfarande inte full skäggväxt. När jag var 19 hade jag nog några fjun på hakan. Men även jag har drabbats av denna åkomma till slut.

Att jag dessutom inte har hår på bröst och rygg är jag bara glad över. Och detta kommer jag förmodligen heller inte få.

DU behöver inte oroa dig. Du kommer precis som alla andra drabbas av detta tids nog wink.

Volvo V90 T5 R-design "Polestar" (2017)
bollen1986
17 januari 2010 · 3 714 Inlägg

Jag är bara glad att man slipper raka sig smile

Men det kommer väl....

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM
Aruzo Ace Ventura
17 januari 2010 · 1 240 Inlägg

Hahah fan jag skäms ju nästan lite efter att läst här tongue Jag får ju knappt moppemusch å jag e fan 26 tongue

Senast redigerat av Aruzo (17 januari 2010)

Volvo S70 "2.5D" (1999)
Mercedes 240D "w123" (1985)
Sarge
17 januari 2010 · 2 337 Inlägg

Den som ändå hade problem med att skägget växer för långsamt tongue Jag rakar mig varje morgon, men när klockan har passerat middag (17.30) ser jag orakad ut igen, vilket är förbannat störande när jag jobbar kväll. Nu har jag iofs ett jobb som kräver att jag inte har skäggstubb, så "problemet" är väl lite större för mig än de flesta andra. Men jag hade gärna haft lite sämre fart på skägget.

steifan DR!FTT3KN!K3R
17 januari 2010 · 10 427 Inlägg

Sarge skrev:
Den som ändå hade problem med att skägget växer för långsamt tongue Jag rakar mig varje morgon, men när klockan har passerat middag (17.30) ser jag orakad ut igen, vilket är förbannat störande när jag jobbar kväll. Nu har jag iofs ett jobb som kräver att jag inte har skäggstubb, så "problemet" är väl lite större för mig än de flesta andra. Men jag hade gärna haft lite sämre fart på skägget.

Haha tongue Får du utbilda (& visitera) värnpliktiga under GSU också eller?

**

När jag gjorde lumpen var det folk som inte ens hade skäggväxt som
fick lov att tvångsraka sig första veckorna efter morgonvisitationer wink

BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Sarge
17 januari 2010 · 2 337 Inlägg

steifan skrev:

Sarge skrev:
Den som ändå hade problem med att skägget växer för långsamt tongue Jag rakar mig varje morgon, men när klockan har passerat middag (17.30) ser jag orakad ut igen, vilket är förbannat störande när jag jobbar kväll. Nu har jag iofs ett jobb som kräver att jag inte har skäggstubb, så "problemet" är väl lite större för mig än de flesta andra. Men jag hade gärna haft lite sämre fart på skägget.

Haha tongue Får du utbilda (& visitera) värnpliktiga under GSU också eller?

**

När jag gjorde lumpen var det folk som inte ens hade skäggväxt som
fick lov att tvångsraka sig första veckorna efter morgonvisitationer wink

Jag har haft morgonrutinen på plutonen dagligen de senaste månaderna, så man börjar få en del rutin på att titta på folks rakning (eller brist på densamma) smile Just tvångsrakningar är inget jag har tillämpat, har man rakat sig eller inte behöver raka sig så är det grönt. Men alla officerare ser ju lite olika på just den detaljen.

expect1991
17 januari 2010 · 1 814 Inlägg

Du är nog inte ensam om det, det är fullt naturligt att ha både mer och mindre hår på kroppen än andra i samma ålder.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang