3665
Sök

Angående: Street Race Hudiksvall 15/5.

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
26 februari 2010
immy skrev:
Dyker nog upp jag med om jag har nått att köra med

Ta gärna med dig krille så man får se min gammla Audi S4 wink

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
8 mars 2010
då ska jag köra iaf big_smile

1 335 Inlägg
10 mars 2010
Jag kommer med Evolvolution!

35 Inlägg
19 mars 2010
Trådstartare
Datumen är nu spikade och det innebär att vi kör första svängen 15/5, inte fullt 2 månader kvar så den som har tråkigt är välkommen till Hudiksvalls flygfält med varmlufts pistolen.

294 Inlägg
19 mars 2010
Jonaz666 skrev:
Om mantan är klar tilldess så ska de köras......

klart du ska köra jonas, får väll sätta fart annars då smile

Toyota Mr-2 turbo-91 Se Projettråd Tryck här
Toyota Corolla-93 (vinterbilen)

CNC Operatör
8 Inlägg
20 mars 2010
Vilka regler och bestämmelser kommer att gälla ?

Second place is just first place looser

35 Inlägg
20 mars 2010
Trådstartare
Samma bestämmelser som i fjol. Startbilar skall vara besiktigade och godkända av Svensk bilprovning i det utförande den körs i på banan. En startavgift tas ut vid anmälan sen kör vi så mkt vi hinner under dagen. Tider 11-16.

23 Inlägg
22 mars 2010
kommer med c5an big_smile då kan vi köra du med gulingen.

Nissan 200sx s14 Bytes/Säljes KIKA

CNC Operatör
8 Inlägg
23 mars 2010
Cheven skrev:
Samma bestämmelser som i fjol. Startbilar skall vara besiktigade och godkända av Svensk bilprovning i det utförande den körs i på banan. En startavgift tas ut vid anmälan sen kör vi så mkt vi hinner under dagen. Tider 11-16.

Varför är det sånna bestämmelser ?
Jag menar för 4-5 år (om inte mindre än då) sedan så kördes det ju med rena dragracing bilar som inte har varit godkända av svensk bilprovning, och slicks har det ju körds en hel del med men även det läre ju vara bannat i år då eftersom att slicks inte är godkännt av besiktningen..

Second place is just first place looser

35 Inlägg
24 mars 2010
Trådstartare
Helt rätt av dig. Orsaken till att vi valt att göra så här är att det helt enkelt är mindre krångel, om vi ska köra med obesiktigade bilar så blir det helt andra regler som gäller vilket i sin tur kräver en hel cirkus med personal,regler,räddningsmanskap mm. Vi har valt att göra detta i en enklare form så vi alla har möjlighet att mot en human summa kan testa våra bilar mot en klocka under ordnade förhållanden.
Vill man köra på annat vis så finns det klassade banor för detta. Hoppas ändå att detta är uppskattat och att vi får trevliga tillställningar för oss bil intresserade. Mvh.
Wikens_Racing skrev:
Cheven skrev:

Varför är det sånna bestämmelser ?
Jag menar för 4-5 år (om inte mindre än då) sedan så kördes det ju med rena dragracing bilar som inte har varit godkända av svensk bilprovning, och slicks har det ju körds en hel del med men även det läre ju vara bannat i år då eftersom att slicks inte är godkännt av besiktningen..

2 Inlägg
6 april 2010
Sjukt nice, vi kommer!

Buggy-fantast
19 Inlägg
7 april 2010
Gratis om man vill ut å cruisa me Buggyn å komma förbi å kika bara va? smile

17 Inlägg
7 april 2010
Får se om man har 855 t5 an med steg 3 chip kvar då så kommer ja å testar också=) annars kommer man å kollar=)

35 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Verkar även som det är annonserat om Crusing i Hudiksvall denna kväll. cool

376 Inlägg
15 april 2010
Jag får väl representera diesel folket iår igen så jag kommer smile Nu med effektbox så det ska bli roligt å se om det blir nå skillnad med klockan

Underliga äro Herrens vägar, sa prästen när han körde i diket

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
15 april 2010
Cheven skrev:
Verkar även som det är annonserat om Crusing i Hudiksvall denna kväll. cool

perfekt :d

3 Inlägg
17 april 2010
låter som ett bra tillfälle att testa s4an på

574 Inlägg
17 april 2010