Bra idé men funkar bra med listan som den är, men det tar bara 2 sekunder att söka på ett användarnamn längst upp till höger här på garaget vilket man kan lätt göra i ett nytt fönster i webbläsaren.
Bra idé men funkar bra med listan som den är, men det tar bara 2 sekunder att söka på ett användarnamn längst upp till höger här på garaget vilket man kan lätt göra i ett nytt fönster i webbläsaren.
Påtal om listor, gjorde en liten testversion i eftermiddags, klicka på lägg till nedanför och skriv in användarnamn och vilken bil man vill stå med och tryck "Lägg till mig!" Så dyker man upp i listan.
Ni som känner för det kan ju testa lite här, min tanke var att sätta en sån här i första posten så kan alla lägga till sig där så slipper man hundratals sidor med en kopierad lista bara.
Nu finns det ju lite nackdelar, eftersom detta inte är någon riktig funktion på garaget.org så kan den inte kolla om det är någon inloggad användare så någon omogen skulle ju kunna skriva in lite vad som helst där.
Påtal om listor, gjorde en liten testversion i eftermiddags, klicka på lägg till nedanför och skriv in användarnamn och vilken bil man vill stå med och tryck "Lägg till mig!" Så dyker man upp i listan.
Ni som känner för det kan ju testa lite här, min tanke var att sätta en sån här i första posten så kan alla lägga till sig där så slipper man hundratals sidor med en kopierad lista bara.
Nu finns det ju lite nackdelar, eftersom detta inte är någon riktig funktion på garaget.org så kan den inte kolla om det är någon inloggad användare så någon omogen skulle ju kunna skriva in lite vad som helst där. Funderar på om jag ska ta ett snack med någon admin om detta, tycker ni det är en vettig funktion?
isf får vi börja citera listan för att få med länkarna.
Om man gör så som Alex visade ja.
Andreas: Jo klart det funkar, tänkte mest om det är lätt att lägga en länk efter en bil så kan man ju göra det. Ingen som tvingar dig att göra det ;P
För om man vill kolla runt bland bilarna går det rätt mkt fortare att klicka på en länk, än att behöva söka på användare hela tiden.
Men visst funkar det tillräckligt nu med, men vad vore världen utan utveckling!
Tror att det blir för komplicerat, med tanke på hur många som bara skriver "jag kommer" .. att få dom att skriva url-länkar kommer inte att ske... blir för mycket klödd tror jag, även om det är en toppen ide!!
Jag och Abbee kunde inte hålla oss längre, vi vill ha sommar o bilträff nu! Så vi stack ner till ystad, dock var vi väldigt ensamma.. Tillägas ska göras att det var endast +4 grader vi fototillfället!
När vi blev trötta på att kolla på endast S40n blev det en typisk tur till Mcdonalds, därefter drog vi nerom Världens ände igen för att upptäcka dessa vackra bakdelar
När vi blev trötta på att kolla på endast S40n blev det en typisk tur till Mcdonalds, därefter drog vi nerom Världens ände igen för att upptäcka dessa vackra bakdelar
Jag och Abbee kunde inte hålla oss längre, vi vill ha sommar o bilträff nu! Så vi stack ner till ystad, dock var vi väldigt ensamma.. Tillägas ska göras att det var endast +4 grader vi fototillfället!
Åker man en sväng fredag/lördag kväll så brukar man kunna ragga upp något nice-ass .. Men 2 nice-ass, det var bra jobbat! (självfallet talar jag om Supran & Skylinen)