Aop, är som whiskey blir finare med åren Njae jag ska nog festa med jubbet lite sen kör vi iväg tidigt på Fre morgon så jag hoppar... Men jalle måste vara sugen på och vissa upp sin r32a ?
Hahaha ja de måste vara så! Åker förresten CTR upp till Elmia...
Jag är sugen, när kör vi?
Jag slutar fyra så ska vi äta och så. vet inte riktigt när det börjar i lödde bara. men är du sugen på det kan du ju komma hem till mig sålänge?
Jag slutar fyra i Malmö så sen ska jag köra hem så e väl hemma till halv fem
Ne men vi hörs på telen i veckan!
Ja det låter bra. Om någon annan också är sugen på att köra upp så hör av er
Paying someone to do all of the work on your car and feeling proud when it runs a fast time is like paying someone to have sex with your wife and feeling proud when she has his baby
börjar bli många på listan får nu släppa med mig pisse kameran så andreas ser du någon som ser ut som en turist me en skit digital kamera så skratta inte xD
börjar bli många på listan får nu släppa med mig pisse kameran så andreas ser du någon som ser ut som en turist me en skit digital kamera så skratta inte xD
Tack för tipset, ska försöka att inte skratta.. men börjar ju skratta redan nu när du säger det, ser det framför mig... en yr "turist"
Du behöver se ut som en turist för att man ska skratta Får syna Foci lite närmare på träffen!