Är garanterad att min koppling kommer på onsdag så runt onsdag middag kommer ett samtal där dom säger att lastbilen har kört av vägen/brunnit upp/blivit stulen på vägen till Malmö. It's just my luck...
haha , jo alla bilar klyddar verkar det som men jag ska mecka från morgon till natt när jag fått delarna, Dem jävla amerikanarna äter säkert donuts istället för att leverera mina saker skit sega ska vara hemma på onsdag sa dem... men vem vet och supran är inget roligt att mecka med heller
Pratade med verkstan idag och det finns en mikroskopisk chans att bilen blir klar till nästa fredag. Väldigt mikroskopisk, men det finns iallafall en chans...
Pratade med verkstan idag och det finns en mikroskopisk chans att bilen blir klar till nästa fredag. Väldigt mikroskopisk, men det finns iallafall en chans...
hoppas dom itne skämtade dig Aprilo
Det hoppas inte jag heller. Chansen är tyvärr väldigt liten att jag hinner få den. Men jag hoppas fortfarande...
hoppas dom itne skämtade dig Aprilo
Det hoppas inte jag heller. Chansen är tyvärr väldigt liten att jag hinner få den. Men jag hoppas fortfarande...
vad är felet på din?
En asylsökande kille utan försäkring somnade vid ratten kl 2 förra lördagsnatten och brände in i den där den stod parkerad. Den flög in i bilen bredvid så den blev skadad på båda sidorna.
Fick besiktnings tid på fredag Ska bara montera allt lull lull man måste ha. Sidoblinkers m.m. Tur att man bara måste ha de ett par timmar Hur brukar ni göra som kör med tonade sidoframrutor? Vet inte om det är värt att testa utan att plocka bort de?
vad är felet på din?
En asylsökande kille utan försäkring somnade vid ratten kl 2 förra lördagsnatten och brände in i den där den stod parkerad. Den flög in i bilen bredvid så den blev skadad på båda sidorna.
Fick besiktnings tid på fredag Ska bara montera allt lull lull man måste ha. Sidoblinkers m.m. Tur att man bara måste ha de ett par timmar Hur brukar ni göra som kör med tonade sidoframrutor? Vet inte om det är värt att testa utan att plocka bort de?
plocka av rutorna:P man behöver inte ha några sidorutor vad jag vet.. annars kan du bara dra säkringen när rutorna är i bottenläget och säga att dem inte funkar att du väntar på delar eller vad som:P
3 alternativ:
1. Chansa och ta en efterkontroll om de blir aktuellt!
2. Kör ner dom och dra säkringen. (Hoppas på bra väder)
3. Riv filmen och bes. Kontakta mej via PM och få ny solfilm satt i Malmö efter besiktningen!
Mvh Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Vi var nere och kollade upp och rakan, den bör svälja 120-150 bilar om vi parkerar "skjysst" Sen har vi hela högra sidan som är uppöppnad med grusplan, lite gropigt och ojämt, så kanske inget för riktigt låga bilar att prova på...
Annars så att vi tänker på att det kommer att bli mycket folk och mycket bilar, så vi tar det piano när vi parkerar och åker bland folket & bilarna.. Nu håller vi tummarna för strålande fint väder!!
Vi var nere och kollade upp och rakan, den bör svälja 120-150 bilar om vi parkerar "skjysst" Sen har vi hela högra sidan som är uppöppnad med grusplan, lite gropigt och ojämt, så kanske inget för riktigt låga bilar att prova på...
Annars så att vi tänker på att det kommer att bli mycket folk och mycket bilar, så vi tar det piano när vi parkerar och åker bland folket & bilarna.. Nu håller vi tummarna för strålande fint väder!!
Alla väderprognoser jag hittar visar fint iallafall Hoppas!