2148
Sök

INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

133 Inlägg
81 Inlägg
7 april 2010
16 jobbetimmar till, sen smäller det! big_smile Hoppas på en seriös och trevlig träff bara, så det inte blir en massa flamsande tongue

151 Inlägg
7 april 2010
Nu har jag fett med problem.

satte ihopa det sista på bilen igår..men får inte bromssystemet till att fungera..
så får se om man dyker upp på fredag:S

Play It Loud

Avstängd
48 Inlägg
7 april 2010
_GTI_ skrev:
Fidde_A4 skrev:
_GTI_ skrev:
Tror ni att det går att fixa så dom som kommer i karavan kan stå tillsammans? Typ vi som kör från Simrishamn/Tomelilla och sen kommer det ju några från Göteborg som säkert vill stå tillsammans. Fast Ställer alla sig nere ifrån vändzonen snyggt och prydligt så ska det väl gå?

Inte länge kvar nu;)

Lättare sagt än gjort!
De är ganska trångt om vi ska få in nånstans mellan 170-200bilar.
Man får helt enkelt försöka att få platser tillsammans. Vill man vara 100 på att få stå ihop så rekommenderar jag iaf att man kommer tidigt! wink

Mvh
Fidde

okej. men vi kör från tomelilla vid halv åtta så vi är där lagom till åtta. så för vår del är det nog ingen fara men tänkte mest på dom från götet. Kanske inte så kul för dom att stå utspridda:P

Tja vi e inte noga vart vi står vi e gsr vi klarar oss vi syns ändå bara kul att vi e välkomna välmött gsr

81 Inlägg
7 april 2010
Jensus skrev:

satte ihopa det sista på bilen igår..men får inte bromssystemet till att fungera..

Flintabroms?

Nä, skämt o sido.. Låter som att många fått problem innan denna träffen! Smällda lampor och buliga bilar sad

151 Inlägg
7 april 2010
VIGGEE skrev:
Jensus skrev:

Flintabroms?

Nä, skämt o sido.. Låter som att många fått problem innan denna träffen! Smällda lampor och buliga bilar sad

haha ja flintabroms kan man lungt kalla det haha..får spel..det funka innan ju:P

Play It Loud

Avstängd
1 557 Inlägg
7 april 2010
ms855 skrev:
_GTI_ skrev:
Fidde_A4 skrev:

Lättare sagt än gjort!
De är ganska trångt om vi ska få in nånstans mellan 170-200bilar.
Man får helt enkelt försöka att få platser tillsammans. Vill man vara 100 på att få stå ihop så rekommenderar jag iaf att man kommer tidigt! wink

Mvh
Fidde

okej. men vi kör från tomelilla vid halv åtta så vi är där lagom till åtta. så för vår del är det nog ingen fara men tänkte mest på dom från götet. Kanske inte så kul för dom att stå utspridda:P

Tja vi e inte noga vart vi står vi e gsr vi klarar oss vi syns ändå bara kul att vi e välkomna välmött gsr

+ 1 cool

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Jensus skrev:

Peter var uppe o vände .. generatorn laddar inte nu, eller nåt ..

Aldrig får man va gla tongue

oseriös medlem
239 Inlägg
7 april 2010
Ska besiktiga min i morgon bitti, håll tummarna smile

191 Inlägg
7 april 2010
Fick höra idag att e65an skulle vara avstängd 9-11 april mellan skurup och ystad pga vägarbete.
Inget jag hittar på nätet så jag vet inte om det stämmer. För er som tänkte köra via e65an om den nu skulle vara avstängd så kan ni svänga av vid skurup och köra mot skivarp och vidare till ystad via kustvägen. kolla eniro om ni är osäkra wink Men som sagt endast vad jag fick höra idag så jag vet inte om det stämmer.

Mvh

Eat sleep JDM

Sous Chef
389 Inlägg
7 april 2010
Topnotch skrev:
Fick höra idag att e65an skulle vara avstängd 9-11 april mellan skurup och ystad pga vägarbete.
Inget jag hittar på nätet så jag vet inte om det stämmer. För er som tänkte köra via e65an om den nu skulle vara avstängd så kan ni svänga av vid skurup och köra mot skivarp och vidare till ystad via kustvägen. kolla eniro om ni är osäkra wink Men som sagt endast vad jag fick höra idag så jag vet inte om det stämmer.

Mvh

stämmer !!

sitter skyltar uppe den sträckan som säger detta smile

4 418 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
C-Herbst skrev:
Topnotch skrev:

Mvh

stämmer !!

sitter skyltar uppe den sträckan som säger detta smile

Stämmer!

Tar för givet att dom leder om vägen .. så lägg till 5-10min i resväg ni som kommer från Malmö.

HobbyFotograf och Blivande Biolog
310 Inlägg
7 april 2010
Jill skrev:
Abbee skrev:
Tänk på att man inte får parkera längst ned nu bara, det är nämligen vändzon numera, Och skulle inte förvåna mig om polisen kommer böta dom som står där, utan att be dem flytta sig innan.

Har väl vart vändzon sen begynnelsen .. Brukar alltid stå bilar parkade där, även när det inte är träff.

Jaså? Tyckte skylten såg väldigt ny ut tongue

Jaja med då är det ju inget problem. big_smile

Catch the moment, soon It'll be over

191 Inlägg
7 april 2010
https://www1.garaget.org/gallery/archive/25399/898486_sbqtcg.jpg
Gjorde en halv taskig vägbeskrivning.. bättre än inget..

Eat sleep JDM

Sous Chef
389 Inlägg
7 april 2010
nära som f*n big_smile  vaxa TTn imorgon bara big_smile

310 Inlägg
7 april 2010
C-Herbst skrev:

Ska bli nice!

Hade lite tråkigt..

http://i40.tinypic.com/29lcpwi.jpg

4 418 Inlägg
7 april 2010
Trådstartare
Abbee skrev:
C-Herbst skrev:

Ska bli nice!

Hade lite tråkigt..

Klockren .. du har sån skön fantasi... hahah big_smilecool

310 Inlägg
7 april 2010
Jill skrev:
Abbee skrev:
C-Herbst skrev:

Ska bli nice!

Hade lite tråkigt..

Klockren .. du har sån skön fantasi... hahah big_smilecool

big_smile

Ja, man får ju bidra med något när man inte har bil haha.

btw, äkta stjärnfilter ;P

Sök