Btw, Henkezd du som är bra på programmering kan du inte ge ett förslag på någon mass uppload klient till g.org? Är ju lite bökigt att dra upp bilderna en och en.
Kan du väl själv göra, är inte svårare än att skriva i förslagsdelen att du saknar en sådan funktion.
Fick idag höra att två killar från Malmö kommer ner med 2 roliga bilar imorn. Bil 1: Corvette Z06 Bil 2: Cadillac -59 med Corvette motor Dom hänger med i karavanen från Jägersro!
Hoppas på bra väder!!!
/Fidde
Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB
Btw, Henkezd du som är bra på programmering kan du inte ge ett förslag på någon mass uppload klient till g.org? Är ju lite bökigt att dra upp bilderna en och en.
Kan du väl själv göra, är inte svårare än att skriva i förslagsdelen att du saknar en sådan funktion.
Finns redan massa folk som gjort det.
Tänkte att du är bra på det, och kanske kan komma med ett mer konstruktivt förslag än bara "fixa massuppladdning" så kanske det händer saker fortare.
Jag kan inget om programmering, därför frågade jag dig.
SKIT OXÅ! 240:in skjöt frostpluggen för 3:e gången... hinner inte fixa det innan besiktningen .. vet inte om det ens kan fixas innan träffen ...
Maximal otur! Glider ni ner med den obes i värsta fall?
Blir att jaga plugg först o främst, inte helt hundra att vi hinner få fram en .. Inget som finns i lager, men jag får väl hota eller muta nån heh heee...
Gott Anes! Hur är koppligen att köra med? Känslig?
Jadu den skrammlar till när man släpper kopplingen snabbt, men inga fel när man väl kör:P men ja det är allt eller inget har fått motorstopp ett antal gånger hahah