DÅ KÖR VI ETT GÄNG DÅ dags att klä på lite flecce båda på plats sen vare dags att kirra nån slags avslutning i framkant på lådan ..å valet blev såklart plast osså klädde ja in bältet i lite mask tejp för att få ett avslut som blir grymt bra å snyggt så klämmer jag fleccen i gummilisten osså justera in höjden på bältes fästet ... och så brände jag hål i tyget å sen skruva ja fast bältet medans det härdar bjuder på en bild med den fräsiga porten på plats
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Jag är sopfett avis på att jag inte får till det ens i närheten. Det är just det här med hur man TÄNKER att det ska bli och hur det faktiskt känns när man UPPTÄCKER hur det blev...
Jag är sopfett avis på att jag inte får till det ens i närheten. Det är just det här med hur man TÄNKER att det ska bli och hur det faktiskt känns när man UPPTÄCKER hur det blev...
Detta... wow niceness!
ojoj TACK men allt e inte lätt du ska bara veta va ideer det snurrar i huvet ..osså vill man jue överträffa sig själv varje gång liksom ..skitsvårt det när man e å petar i 4-5bilar typ samtidigt
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension