De e f*n att du ska va så dyr å bo långt bort, annars hade ja fasen kommit hem till dig så hade du fått bygga i min bil!
dyr å dyr .. håller man allt material om man gör nått så kosta det cash du kan komma iaf kan sitta på en stol ja å skälla påre medans du bygger ahh kan ta några morgan å ja så kan ja bli både arg å full haha
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
De e f*n att du ska va så dyr å bo långt bort, annars hade ja fasen kommit hem till dig så hade du fått bygga i min bil!
dyr å dyr .. håller man allt material om man gör nått så kosta det cash du kan komma iaf kan sitta på en stol ja å skälla påre medans du bygger ahh kan ta några morgan å ja så kan ja bli både arg å full haha
Haha, kanske skulle va värt å åka då!
klart det e värt det ..så kan vi fara till svärföräldrarna mina å bada i 28gr varm pool ist för din kall pöööl hahah sugen på mer pics lr
Haha, kanske skulle va värt å åka då!
klart det e värt det ..så kan vi fara till svärföräldrarna mina å bada i 28gr varm pool ist för din kall pöööl hahah sugen på mer pics lr
kom en a6a med paket in i garaget i fredas kväll såga platta till baljan lite snabbt like öö käftsmäll nu e de spännande å få höra hur den låter o va fiint nu sitter det ett excursion hxa 3k steg där ..å förberett för ett hxa 45 till dörrarna blev fläsk detta nu ska ja det matas på med opeln kanske lirar imorron
det är ett perforerat tyg med skumbackning på i syntet material jag har köpt mitt hos www.ellbe.se kostar 200-250kr m .... haft mitt sen förra året ja så vet ej exakt pris nu
Synd, kan inte hitta det på hemsidan. Såg ju bra ut.
aha men ring till han ..lr e du sugen på en provbit ??? isf har ja massor ring å fråga efter lennart å hälsa från att du ska ha lika tyg som putte det finns flera ellbe ..men lennart finns i sundsvall han
En provbit skulle ju inte vara helt fel. Går det att fixa?
Synd, kan inte hitta det på hemsidan. Såg ju bra ut.
aha men ring till han ..lr e du sugen på en provbit ??? isf har ja massor ring å fråga efter lennart å hälsa från att du ska ha lika tyg som putte det finns flera ellbe ..men lennart finns i sundsvall han
En provbit skulle ju inte vara helt fel. Går det att fixa?
Du har PM
vi fortsätter väl då kapa ut en skiva runt batterierna stoppa i stegen för att planera alla kablar hålet till vänster e + från batteriet ifram till dom i baljan för att få lika färg på skuffen så klär ja om sidorna bak fyfan va tid det tog blir så jävla bra blev en alpine 178bt igen såååå grym spelare tak på plats och som ni sett så är lupon såld nu de ser ut som att detta kommer att bli fint .. bra lr anus
klätt racket klädde även skivan runt batterierna ,, behövs ej men känns bättre lite lila jord på plats så nice att man kommer åt under lätt fan va spill de blir såå jävla nice det blir med samma kulör i skuffen .. den är riktig snyggt mörkgrå ej ljus grå kirra kablar till stegen sen så ska de va enkelt att ta ur lådan utan att behöva koppla ur monoblocket så fram me 70mms dosborren ja satt in en hollywood högtalar terminal ..som e kopplad till steget ..så nu är bara att dra ur å slänga ut lådan fast allt är kopplat sitter 10kvadrats kabel från den till steget