snart dags att sätta fart i vrummet igen sen blire jue bil byte helst igår .så ja hinner göra ny bilen stereo klar innan bääbisen ploppa ut . osså hjälper ja en polare med hans saab som det kommer att vara fullsmetat med u-dimension o excursion osså börja ja med nya basröret ida till opeln .. en 8a tums aeroport i mdf så lugn du HAHA
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
satt å räkna på lådan till opeln ..o kom fram till att ja gör mitt egna basrör sådär långt kom jag ..sen gick frässtålet av haha ska till nån ring till röret blir 22 cm inv.. nu blir det vila me lådan ett tag .. för den den rosa biten vid porten ska vatten doppas
Senast redigerat av racer-putte (12 januari 2015)
snacka om att få fräääs frästa av tratten till porten 20mm radie fräs is da shit sen håller ja på lite med en saab kommer att sitta 4 st excursion sxx 12or i den osså fick ja me mig hem en excursion sxe 12 som ska provskjutas i opeln
Herregud vad du håller på! Gör du inget annat än att grejar med olika sorters ljudbyggen eller? Iofs spelar det ju ingen roll för du är galet duktig på det du gör!
Herregud vad du håller på! Gör du inget annat än att grejar med olika sorters ljudbyggen eller? Iofs spelar det ju ingen roll för du är galet duktig på det du gör!
jodå men ha rätt lätt tillgång ja öppna dörren i köket 2 trappsteg sen en dörr å 5 steg så står jag i garaget
jodå men ha rätt lätt tillgång ja öppna dörren i köket 2 trappsteg sen en dörr å 5 steg så står jag i garaget
Hehe, måste bara teasa lite här. Har hört Puttes framtidsplaner så han måste nog dra in lite stålars nu tror ja.
Hehe, måste bara teasa lite här. Har hört Puttes framtidsplaner så han måste dra in lite stålars nu!
ne dåå mena vi samma sak så dom sitter på kontot redan ska kika på det iveckan