Inför: 4/3-10 Uppstartsmöte, Skånsk Drifting, Hässleholms MKs klulbblokaler

KHRacing
22 januari 2010 ·

UPPSTARTSMÖTE!
TORSDAG
2010-03-04
KLOCKAN 19,30

NU ÄR DET DAGS ATT TRÄFFAS INFÖR DEN NYA SÄSONGEN FÖR VÅRAN DRIFTING!
NU SKULLE JAG VILJA ATT ALLA KOMMER FÖR DET FINNS EN DEL SAKER SOM MÅSTE TAS UPP INNAN VI DRAR IGÅNG OCH DET KOMMER ATT BERÖRA ALLA INBLANDADE.
JAG VILL ÄVEN ATT NI ANMÄLER ER TILL MIG ANTINGEN PÅ MIN MAIL tuffrallyjocke@hotmail.com ELLER MIN TELEFON: 0738-358979
SÅ VI VET HUR MÅNGA SOM KOMMER FÖR FIKA OCH UTSKRIFTER OCH SÅ VIDARE. KOM IGEN NU MAN UR HUSEN OCH STÄLL UPP FÖR VARANDRA OCH KOM TILL VÅRAN KLUBBSTUGA I HÄSSLEHOLM SÅ DRAR VI IGÅNG IGEN..

VÄL BEMÖTT!
JOCKE ENGLESSON
0738-358979
HLMK

KHRacing
24 februari 2010 ·

Ja då var det snart dags för detta mötet, vi i HLMK hoppas på många närvarande,,, på vårat första informationsmöte förra året komdet över 70 personer med intresse för Drifting.

Väl mötta på plats.

mvh Kristian

Förarkontaktansvarig

volvo_cabbe
24 februari 2010 · 15 Inlägg

Jag kommer gärna men jag har ingen aning om var "klubbstugan" är nånstans..trots att jag har varit medlem ett tag nu o kört lite när det va i hässleholm..."Svart 240 turbo" men i bivaröd har jag inte varit ännu..ska bygga en ny motor nu.. den gamla va trött..smile

du har inte levt förens du har upptäckt någonting att dö för!
pale Mensa -09
25 februari 2010 · 132 Inlägg
Röda bilar är SNABBAST!
KHRacing
25 februari 2010 ·

volvo_cabbe skrev:
Jag kommer gärna men jag har ingen aning om var "klubbstugan" är nånstans..trots att jag har varit medlem ett tag nu o kört lite när det va i hässleholm..."Svart 240 turbo" men i bivaröd har jag inte varit ännu..ska bygga en ny motor nu.. den gamla va trött..smile

Superlätt att hitta från hörby :-)

du kan ringa mig annars, du har pm med mitt nummer. mvh k

volvo_cabbe
25 februari 2010 · 15 Inlägg

tack för det ja... då ses vi där...många som har anmält sig?

hade tänkt o ta driftingen lite seriöst.. nån som vet var man kan köpa extraktor till volvo 16v turbo??
helst med ext wg..

du har inte levt förens du har upptäckt någonting att dö för!
KHRacing
2 mars 2010 ·

2 dagar kvar,, i förrgår var där 45 anmälda,,, vilka har glömt bort mötet undrar man nu :-) ?

välkommna.

vägbeskrivning på www.HLMK.com

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang