Film: Riddarna goes wide!

callook_skane Avstängd
29 maj 2006 · 257 Inlägg

Nasty skrev:
ööh kan inte hålla med riktigt....mer fart och mer bredd för att imponera!

Håller med till 100% kan åsså ligga på ställ runt i en rondell på blöt asfalt med en gammal volvo 240 förgasare & aga diff.....

gör om de på torr asfalt...........

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
Phant0m2006
29 maj 2006 · 82 Inlägg

callook_skane skrev:

Nasty skrev:
ööh kan inte hålla med riktigt....mer fart och mer bredd för att imponera!

Håller med till 100% kan åsså ligga på ställ runt i en rondell på blöt asfalt med en gammal volvo 240 förgasare & aga diff.....

gör om de på torr asfalt...........

Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

MilleN
29 maj 2006 · 9 108 Inlägg

Sedan riskerar man lite mer när man kör med några av sveriges fetaste supror jämfört med om man kör med någon vinterbil-240 wink Lite skillnad i pris.

Jag tycker filmen är störtskön!!! Fast killen i den vita behöver nog lite mer träning wink Ni andra satsar på rejält grymt runt huset/lastbilarna tycker jag!!!

callook_skane Avstängd
30 maj 2006 · 257 Inlägg

Phant0m2006 skrev:
Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
callook_skane Avstängd
30 maj 2006 · 257 Inlägg

MilleN skrev:
Sedan riskerar man lite mer när man kör med några av sveriges fetaste supror jämfört med om man kör med någon vinterbil-240 wink Lite skillnad i pris.

Jag tycker filmen är störtskön!!! Fast killen i den vita behöver nog lite mer träning wink Ni andra satsar på rejält grymt runt huset/lastbilarna tycker jag!!!

Jo men håller inte en bil för att köra så på torr asfalt så é de ju inget att ha tongue

Såg du inte den fina stylingen på den vite? silvertejpad front smile silvertejp funkar te de mesta smile

Garaget.org suger balle. Zatzy är de enda rätta
MilleN
30 maj 2006 · 9 108 Inlägg

callook_skane skrev:
jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Vart är hans film då?

GurraG INGET ANNAT!!
30 maj 2006 · 1 725 Inlägg

Plaathund skrev:

GurraG skrev:
vilken underbar film.. big_smilebig_smilebig_smile fler filmer av riddarna tack

Finns en film till på garaget.org, sök på riddarna

Ja jag har den filmen på datorn också när ni är nere i halmstad.. big_smilebig_smile

ludde__mannen draminbil.nu
30 maj 2006 · 1 382 Inlägg

Jag tankar i 299kb/s smile



UseDubbelTurbo skrev:
länkarna funkar inte för mig:S

Ta den länken som plaathund la in..

Plaathund
30 maj 2006 · 57 Inlägg

callook_skane skrev:

Phant0m2006 skrev:
Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Ladda ner den andra filmen som finns på garaget, från Halmstad, där går de brett på torrt.
Inga problem att göra på torrt, filmen lirades in för vi hade tråkigt när emmaboda regnade bort.

Phant0m2006
31 maj 2006 · 82 Inlägg

callook_skane skrev:

MilleN skrev:
Sedan riskerar man lite mer när man kör med några av sveriges fetaste supror jämfört med om man kör med någon vinterbil-240 wink Lite skillnad i pris.

Jag tycker filmen är störtskön!!! Fast killen i den vita behöver nog lite mer träning wink Ni andra satsar på rejält grymt runt huset/lastbilarna tycker jag!!!

Jo men håller inte en bil för att köra så på torr asfalt så é de ju inget att ha tongue

Såg du inte den fina stylingen på den vite? silvertejpad front smile silvertejp funkar te de mesta smile

Är du dumm eller gör du dig till ? Han menar ju att man riskerar en bil för mer pengar.
Sen är du välkommen att sopa bort allt vått på gatorna nästa gång vi kör.
Regnar det så regnar det inte mycket att göra nått åt, eller ?

callook_skane skrev:

Phant0m2006 skrev:
Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Det är ju lättare med en 740/240, behöver inte mer hk. Din polare kan la lägga upp en film när han kör som en man.

Senast redigerat av Phant0m2006 (31 maj 2006)

Spelis
2 oktober 2006 · 1 926 Inlägg

Har ni inga mer filmer ?? har bägge era på datorn, skulle inte skada med en tredje wink

Koop
3 oktober 2006 · 1 867 Inlägg

callook_skane skrev:

Phant0m2006 skrev:
Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Du har inte tänkt på att en sportbil som supra greppar lite mer än era vinterbilscontainrar?
740/240 är nästan gjorda för att gå på bredden, finns nästan inte väghållning, tänk lite på såna saker när du uttalar dig om hur lätt det är.

Jag kan slänga ut en film när jag lägger min tvåtons bmw brett runt en rondell på torr asfalt om du vill?

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.
And_
4 oktober 2006 · 1 Inlägg

funkar inte för mej heller sad

Ride to you die or be left behind.
Hundkojan
4 oktober 2006 · 20 Inlägg

inte mig heller

Spelis
4 oktober 2006 · 1 926 Inlägg

Plaathund skrev:
De är väl fan att man ska göra allt själv! wink
Högerklick, spara som

HÄR

för er det inte funkar för...

Senast redigerat av Spelis (4 oktober 2006)

R_Karlsen Saab 9-3 Turbo - Nordic Steg 3
2 maj 2007 · 6 Inlägg

Koop skrev:

callook_skane skrev:

Phant0m2006 skrev:
Att göra det på torr asfalt är inga problem , går bara lite fortare å kostar lite mer pengar.
Att köra med en gammal 240 eller 740 är ju lite väl lätt. men försök göra det med en supra. kan lova att det är bra stor jävla skillnad.

jo de é en stor skillnad för du har lite mer än 112hk & du har ingen aga diff....  Visa att du klarar göra de på torr asfalt åsså. sorry inget illa menat men jag håller med min polare med de han sa när han såg filmen "vad är det för flickor som kör? en riktig man kör så på torr asfalt". det är exakt dom orden som han sa när han såg filmen.

Du har inte tänkt på att en sportbil som supra greppar lite mer än era vinterbilscontainrar?
740/240 är nästan gjorda för att gå på bredden, finns nästan inte väghållning, tänk lite på såna saker när du uttalar dig om hur lätt det är.

Jag kan slänga ut en film när jag lägger min tvåtons bmw brett runt en rondell på torr asfalt om du vill?

Tycker du borde göra det...älskar  BMW, i mina ögon finns inte bättre & finare bilar...så visa nu 240-raggarna hur en RIKTIG bil ska köras smilebig_smilesmile

"Jag lever mitt liv 402 meter åt gången..."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang