2519
Sök

Gatebil Mantorp 2010 Datum???

Pan
28 januari 2010
Trådstartare
Tänkte bara kika om någon har information om Gatebil i Sverige? Dom segar ju med att ge ut datumet! Är ju så att Metaltown är i den vevan med dock flyttat till helgen innan denna gången. Hoppas då att det inte krockar i år som det gjorde förra sad För visst var gatebilträffen sista helgen i juni förra året?

602 Inlägg
28 januari 2010
Pan skrev:
Tänkte bara kika om någon har information om Gatebil i Sverige? Dom segar ju med att ge ut datumet! Är ju så att Metaltown är i den vevan med dock flyttat till helgen innan denna gången. Hoppas då att det inte krockar i år som det gjorde förra sad För visst var gatebilträffen sista helgen i juni förra året?

äre inte lite tidigt o skriva om detta nu ? borde väl komma på forumet när de e dags

Pan
28 januari 2010
Trådstartare
Tidigt jag vill ju boka metaltown om det inte ligger samtidigt! Just därför smile Tänkte om någon hört om det ens blir ngt i Sverige inte vet jag tongue Eftersom alla andra datum är utskrivna.

3 390 Inlägg
28 januari 2010
Läs rubrikanvisningarna.

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Sök