Protjekt Volvo V70 Ljud styling trimning o allt runt de

sydstatare
3 mars 2010 · 900 Inlägg

kul projekt.. kommer följas.. vart snyggt me lysena..

De Måste Ha Vare Bättre Förr!!!
Volvo Amazon "Amman" (1965)
Volvo V70 Sport "Tösens" (2015)
Ford Customline "Y-Blocket" (1954)
Socker_conny
4 mars 2010 · 27 Inlägg

No-Mercy skrev:
men det måste vi göra med mina nya fram ljus tongue har beställt alla 98 facelift ljus big_smile fram,bak och blinkers kommer nästa vecka hoppas ja big_smile

Oki tongue Jadu det får vi ta o ordna. Får ju börja med att riva dän bitar i taget på supran o göra en ska i taget så det blir ordentligt gjort samt man är färdigt o inte får allt halv värdigt o glömmer hur allt satt tongue

Socker_conny
4 mars 2010 · 27 Inlägg

sydstatare skrev:
kul projekt.. kommer följas.. vart snyggt me lysena..

Hehe tackar så mycket. Kommer väl lite mer uppdatering snart.
Tänkte ta lite bilder på baslådan den kläs samt monterar dit portarna. Blir 6" portar en per par basar. Är ju två olika låder i en. Delat i mitten.

Lysena var en ide jag hade. Tyckte de såg så plastiga ut när jag börja. smile

Socker_conny
4 mars 2010 · 27 Inlägg

666_Beast skrev:
Ser bra ut!

Tackar så mycket smile

No-Mercy
4 mars 2010 · 44 Inlägg

Socker_conny skrev:

No-Mercy skrev:
men det måste vi göra med mina nya fram ljus tongue har beställt alla 98 facelift ljus big_smile fram,bak och blinkers kommer nästa vecka hoppas ja big_smile

Oki tongue Jadu det får vi ta o ordna. Får ju börja med att riva dän bitar i taget på supran o göra en ska i taget så det blir ordentligt gjort samt man är färdigt o inte får allt halv värdigt o glömmer hur allt satt tongue

om jag får mina saker i veckan så kommer jag ut till helgen big_smile

Socker_conny
4 mars 2010 · 27 Inlägg

No-Mercy skrev:

Socker_conny skrev:

No-Mercy skrev:
men det måste vi göra med mina nya fram ljus tongue har beställt alla 98 facelift ljus big_smile fram,bak och blinkers kommer nästa vecka hoppas ja big_smile

Oki tongue Jadu det får vi ta o ordna. Får ju börja med att riva dän bitar i taget på supran o göra en ska i taget så det blir ordentligt gjort samt man är färdigt o inte får allt halv värdigt o glömmer hur allt satt tongue

om jag får mina saker i veckan så kommer jag ut till helgen big_smile

ta o ring innan är kanske inte hemma så. rätt kallt där nu... Men får se om några veckor om jag fått pengar så jag har råd att köpa värmare o ec. Ska även börja med pappas bil här. Men är det lysen o ec o plocka sär så är det bara ta med det inte o ta det inne i huset... Men ring innan o kolla läget om jag är hemma o så... Så ska jag ordna varmt o gott tills du kommer smile

Socker_conny
7 april 2010 · 27 Inlägg

Tog tag o börja bygga ny baslåda här då jag inte var helt nöjd med hur basar o ec satt. Så troligen kommer det nya bilder på det mot helgen här. Tog även o börja plasta ett nytt mätar hus som kommer sitta på instrumentpanelen med plats för en Turbo mätare samt en volt mätare. Måste ha lite koll då man ställer upp turbon samt kastar in mer basar. Troligen kommer bilder på nya mätar konsolen/ huset imorgon.

johannisson
7 maj 2010 · 534 Inlägg

Häftigt smile ska följas. Kolla in mitt projekt o ge lite tips. mvh

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang