Renoverade en Amazon kombi -67 och under renoveringens gång kom en envis smålänning in i bilden och det slutade med att jag sålde bilen till honom och tillsammans gjorde vi en GT version av kombin, en 223 GT med andra ord.
Tack ska ni ha, kul att höra. All el är i princip klart, har kopplat in GT kabelhärvan, overdriverelä, backljusrelä, stereo + en högtalare bakom handsfacket, får se om man hittar någon plats för den andra. Även provat mattsatsen.
Overdrive, backljus, ljusrelä inkopplat.
Extra GT kabelhärvan indragen.
GT kabelhärvan inkopplad + laddrelä.
Snyggat till handsfacket och monterat högtalare. Ska bara montera usb uttaget på ett snyggt sätt. Ska även måla skruvskallarna svarta.
Tack för era kommentarer, bra där Hugger, då vet jag det. En stol och baksäte på plats, väntar på lite smådelar, sen ska värmepaket ihop, och sen är väl inte en provstart så långt borta. Blir väldigt intressant att se om all el funkar
Alla Volvo Amazoner blev inte Vallåkrabyggen på 80talet, denna fick nöja sig med ett ovanligt färgval och sönderkörning, för att sedan bli bortglömd i nästan 20 år - Kolla HÄR hur bilen får nytt liv!
------------------
Varning, jag sparar nästan på allt, och ser möjlighet i 90% av alla bilvrak...