HAHA! Härligt fel. Skönt att de löste sig tycker du ska ha avgaset som på bilden. Du vill väl vara unik på något sätt? Bromspapper till helgen då??
mmm eller hur MR tuning men nissan har ju alltid varit lite traktor om man gemför med en mitzu hahah ja unik e jag nog ialf tror inte jag kommer möta en lika dann denna sommarn ialf!!! mmmm men kanske hinna mappa i helgen å sen förresten har jag lösningen till dig med tändspols käkandet!!!!
härligt att det löste sig:D du ska inte köra med dp:n så då? hade ju varit häfitgt haha
då får jag nog fan förlänga röret för värme dimman la sig på rutan så man såg hemskt dåligt ut ja jag blev duktigt glad när jag såg de var en sådan tabbe å inte något allvarligt..
bara problem alltid efter många tappra försök i fredags kväll så kom vi en bit på vägen ialf men som vanligt ska ALLTID skit grejor röva sig så tillbaka till generatorn igen som slutar ladda när den känner för det å laddar 16-17volt när den känner för de!! så då la vi ner mappandet igen å idag har jag varit hos jansson200 (MRtuning) å lånat en annan generator på obestämd tid + tittat på några små problem på postbilen.. så det får bli nya tag igen så fort jag får tid över men nu vill man ju bara GASA fint väder å ingen rolig bil vilken SKIT dag de blir direkt!!!!!
ÄNTLIGEN har mina kammar kommit hit så nu ska dom i imorgon + nya stift ska i, generatorn ska bytas Rdäck ska på fram ( har handlat mer hjul nu 5st intregral A2 17¨ till styrhjul) nytt batteri e köpt sänkningssats e köpt så länge tills jag vet hur jag ska lösa det med väghållningen billigast å bäst!! också får jag hoppas vi kan komma igång å mappa skrotet nu!!!!!
så nu har jag en gång för alla fått slut på laddnings bögandet å knackat stiften justerat dumpen en aning kollat över allt annat å nu jävlar går den rent så de han bliva en 45 min mappande ikväll å nu börjar den gå riktigt bra!! synd man ska iväg hela helgen annars hade de blitt åka av imorgon kommer jag ladda upp en del små filmer som blev filmade nu ikväll vid mappning å en del lekande också!! så i nästa vecka åker kammarna i å laddet upp så får vi se hur länge de håller
som vanligt men av någon anledning brukar jag aldrig få ut mitt skit förrän sommarn e slut å imorgon så hoppas jag på att jag kan bli husägare också så DÅ vill de till bmwn håller hela säsongen för sen finns de inte tid för att bygga...
som vanligt men av någon anledning brukar jag aldrig få ut mitt skit förrän sommarn e slut å imorgon så hoppas jag på att jag kan bli husägare också så DÅ vill de till bmwn håller hela säsongen för sen finns de inte tid för att bygga...
okej håller tummarna för både hus och bmw men hoppas man får se e30:n ute i sommar
NU E HUS KÖPT SKRIVER PAPPERNA PÅ MÅNDAG SÅ OM EN MÅNAD HOPPAS JAG PÅ ATT KUNNA BÖRJA BYGGA GARAGE TJO HO!!!!
kommer ladda upp lite nya filmer på bilen in action nu om en liten stund å sen i morgon kväll hoppas jag vi kan hissa laddet en bit å fortsätta mappningen...