6280
Sök

Hur mycket skilljer sig mellan 3 Nissan modeller

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
4 februari 2010
Nocturnal skrev:
OJ! Från 155hk till 600hk med endast lustgas!? En effektökning med 387%.......
DET lyfter jag på hatten för. roll

Sa jag med endast lustgas?

Den var bra däremot, det verkade nästan som om du verkligen trodde att det bara var med lustgas, rolig kille du var då.

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
4 februari 2010
Nocturnal skrev:

Jo och givetvis är det alltid i USA dessa otroliga saker sker... samt att det aldrig bifogas länkar eller dylikt... roll

I USA finns det en som fått ut 1000 hästar ur en moped, med ENDAST bytt förgasare! det ni....  wink

Och för att vara lite seriös också, jo det finns mycket roligare motorer än både ca18 och ka24, skulle jag själv skaffat en s13 och trimmat så hade jag kastat ur motorn omedelbart och bytt mot något som ger en mer lagom balans mellan pris/effekt/hållbarhet/underhåll... sen vad det nu kan tänkas vara det är en annan sak.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
4 februari 2010
Rinnegan skrev:
Nocturnal skrev:

Sa jag med endast lustgas?

Den var bra däremot, det verkade nästan som om du verkligen trodde att det bara var med lustgas, rolig kille du var då.

alseryd skrev:
Om man stoppar i lite lustgas i den så gjör den låga 11:or på stripen.

roll

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

7 120 Inlägg
4 februari 2010
Rinnegan skrev:
Och du säger att SAAB är ju byggd på samma sätt?
Klart att den är snäppet trögare, om du kollar att den ena har drivning på framhjulen och den andra har drivning på bakhjulen.. roll
Den orsaken som finns för att många bygger på CA18DET, är att det är tonåringar utan framtid, totalt insnöad på F&F och hittar en 200SX för 15k och tycker "Fan va' ballt, den ska ja' trimma till tusen hästar!".
Åh, btw, amerikanaren som blev klockad på 11.18 @ 402 med 240SX'en laddade 300hk lustgas gjord för att "boosta" vid 5400 varv.

Det som är absurt är att du slavar för att trimma din CA18DET, när för de pengarna så kan du hitta en LS1'a samt trimma den till cirka 400hk. Samt att den väger endast några kilo mer än din älskade CA18DET.
Ja, eller hur, jag menar varför ska man fortsätta bygga på V8'a konceptet, alla snabba bilar idag har ju en 1.8 liters turbosnurra, right?
Om du inte uppfattade det så pratade jag inte chassie eller elektronik per se, utan ren pure performance, vilket min smoggade V8'a verkar producera.

Vad är det för fel på FWD uppe i fart så länge man har grepp? Är ju bara fördelar.
Det fetstilta har jag ingen kommentar till, eller jo. Vem skulle växa upp sa du?

Varför ska jag krångla till det med att köpa en annan motor och bygga om allt som hör där till när det går att få ut den effekt jag vill ha ur den motorn som sitter i och fortfarande åka rakt igenom besiktningen?

Om en bil har V8 original är det självklart dumt att byta ut den, dem funkar säkert jättebra. Men vill jag ha en bil med en gammal V8 trots att den har vrid nog för att kunna burna på 3an vid 1000rpm. Nepp hmm

500 Inlägg
4 februari 2010
Fan måste nog inhandla mig en sådan motor. 600hk skojar man inte bort. Fast det är ju klart, lite mindre roligt att komma på Mantorp-rakan och upptäcka att gasen är slut. Back to 155hk igen sad

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
4 februari 2010
AcesHigh666 skrev:
Jo och givetvis är det alltid i USA dessa otroliga saker sker... samt att det aldrig bifogas länkar eller dylikt... roll

I USA finns det en som fått ut 1000 hästar ur en moped, med ENDAST bytt förgasare! det ni....  wink

Och för att vara lite seriös också, jo det finns mycket roligare motorer än både ca18 och ka24, skulle jag själv skaffat en s13 och trimmat så hade jag kastat ur motorn omedelbart och bytt mot något som ger en mer lagom balans mellan pris/effekt/hållbarhet/underhåll... sen vad det nu kan tänkas vara det är en annan sak.

Nejdå, det är australien som de flesta Nissan äventyren händer. Tyvärr så sökte jag efter länken i ett antal timmar, men tråden blev borttagen från Skylinesaustralia. wink
Men det är kul att du visar intresse, eller hur.
Sen så kan jag påpeka att alseryd och jag är två, ibland tre vitt skilda personer, men jag förstår tanken.

Om jag själv skulle ha en S13, så skulle jag hinka ner en SR20 eller en R20B bara för skojs skull. Hur många S13 har man sett med wankel-turbo?

Vad är det för fel på FWD uppe i fart så länge man har grepp? Är ju bara fördelar.
Det fetstilta har jag ingen kommentar till, eller jo. Vem skulle växa upp sa du?

Varför ska jag krångla till det med att köpa en annan motor och bygga om allt som hör där till när det går att få ut den effekt jag vill ha ur den motorn som sitter i och fortfarande åka rakt igenom besiktningen?

Om en bil har V8 original är det självklart dumt att byta ut den, dem funkar säkert jättebra. Men vill jag ha en bil med en gammal V8 trots att den har vrid nog för att kunna burna på 3an vid 1000rpm. Nepp

Äntligen så har du några vettiga argument. "Fight fire with fire" så man brukar säga, då du beter dig barnsligt, så verkar du inte reagera på något annat än om jag skulle bete mig likadant som du gör.

FWD har sin nackdel när det gäller acceleration, det vet både du och jag, sen så skulle jag gissa dessutom att eran SAAB väger snäppet mer än din "härk".

Givetvis om du bara ska använda din vardagligen och till inget annat så kan du lika gärna behålla din CA18DET och ta hand om den. Dock om du är ute efter rätt hög effekt, samt lite bus/lek så borde du börja med att kolla efter SR20 motorer, vilket jag gissar att du redan vet om eftersom jag gissar att du ta reda på fakta om bilen du äger, och vad som passar respektive inte passa i motorutrymmet.

Nej det är ju klart, men som jag sa, "fight fire with fire". Då du påpekade att din var en sportbil, så påpekade jag att min gamla järnhärk har bättre acceleration. Sen så är endast konceptet med V8'a gammalt, då jag tror inte att du kan kalla t.ex nya LS9 motorn "gammal" direkt.
Senast redigerat av Rinnegan (4 februari 2010)

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

2 077 Inlägg
4 februari 2010
Rinnegan skrev:
Aerodynamik skrev:
Vridmoment är överskattat i lätta bilar, vår SAAB med bra mycket mer vrid är fan så mycket slöare än min härk. Om CA18 skulle vara så usel skulle inte så många bygga på den som så många gör, men det finns bättre motorer och det förnekar jag inte.
Du får gärna ge exempel på vad jag sagt som är "löjligt långt från sanningen"?

Ja, självklart finns det massa N/A motorer som står pall för överladdning. Men de klarar inte besiktningen och kräver mer arbete än vad en motor med turbo original gör.
Men det jag störde mig på var att du sa att ett lustgas kitt på en original KA24 så kör du låga 11or. Det är absurt om något!

Ja, dem är inte snabba original. Men hur många 200or är original, och hur dyrt är det med BPU trim?
Ja, ditt muskelberg är säkert en skitsnabb skapelse. Underligt att dagens sportbilar inte är byggda som den.

Och du säger att SAAB är ju byggd på samma sätt?
Klart att den är snäppet trögare, om du kollar att den ena har drivning på framhjulen och den andra har drivning på bakhjulen.. roll
Den orsaken som finns för att många bygger på CA18DET, är att det är tonåringar utan framtid, totalt insnöad på F&F och hittar en 200SX för 15k och tycker "Fan va' ballt, den ska ja' trimma till tusen hästar!".
Åh, btw, amerikanaren som blev klockad på 11.18 @ 402 med 240SX'en laddade 300hk lustgas gjord för att "boosta" vid 5400 varv.

Det som är absurt är att du slavar för att trimma din CA18DET, när för de pengarna så kan du hitta en LS1'a samt trimma den till cirka 400hk. Samt att den väger endast några kilo mer än din älskade CA18DET.

Ja, eller hur, jag menar varför ska man fortsätta bygga på V8'a konceptet, alla snabba bilar idag har ju en 1.8 liters turbosnurra, right?
Om du inte uppfattade det så pratade jag inte chassie eller elektronik per se, utan ren pure performance, vilket min smoggade V8'a verkar producera.

Hahaa jag måste bara garva, detta är för jävla roligt och läsa alltså jag trillar nästan av stolen ^^
RB30 pallar ju fan 700häst + så hur i helvete kan den inte vara hållbar då? förklara det tack

Du om man ser till dem nya kanske den inte är det vad gäller prestanda, men och klaga på en sådan bil är ju fan bara patetiskt..
Om inte den klassas som sportbil vad klassar du lotus elise?Mazda MX5? sportbilar utan massa hästar ^^ shit vilken dubbelmoral här 
Sen att DU/NI går till person angrepp e ju fan bara patetiskt!!

Det kallas sarkasm, lär dig det?
Och för det andra så pallar RB30 blocket 1400hk+, R26B vilket är wankel motorn i 787b producerade 930 sug-hästar utan något mekaniskt fel, samt att S52 motorn, med hjälp av lite överladdning pallar väl över 1000hk. Det är det jag menade, sugmotorer är hållbara, oftast mer hållbara än deras turbo partners.

Dubbelmoral?
Jag klassar varken Lotus Elise eller Mazda MX5 som sportbil. Jag klassar KANSKE Arial Atom eller Lotus Exige 400R som sportbil.

Lilla gubben, det var Aerodynamik som hoppade på oss före, det kan du notera, sen så är det inget personangrepp heller. Han är på samma mark som jag är, så säg åt din kompis innan du försöker hoppa på oss, if you would be so kind.

Men oavsett effekt så klassas dem som sportbilar tongue
Jag gillar inte nån av dem personligen men ändå iaf..

Jag säger bara vad jag tycker!
Alltså det finns bra och dåliga motorer ju..
men tyckte inte det var rätt och klaga på 200an och säga att den är gjord av bajs osv,hur gammal sa du att du var igen? ^^

Sen angående RB30'n så vet jag den är sjukligt hållbar.. missuppfattade ditt inlägg där så tongue
Men Mazda 787b e insane och galen big_smile wankel is the shit wink big_smile haha

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Meister
6 763 Inlägg
4 februari 2010
Rinnegan skrev:
Aerodynamik skrev:
Sött att du svarar på din mammas konto, och sen ditt egna. smile
Men iaf, har inte sagt att CA18 är gjort av SKITHÅRDIUM men dem är inte sämre än jämförbara motorer från samma årtal. Visst, oljekylningen är undermålig original och med hård körning tillsammans med hög temperatur slutar det illa. Men det finns botemedel. smile Vet att du inte gillar min vinge, men det är väl inte riktigt relevant nu?

Ja just det, KA24DE är ett riktigt mirakel! Smäll på ett 500hästars lustgas-kit så kan vi köra låga 11or 24/7! Men det är väl så med truck-motorer... wink
Har inte sagt att amerikanerna inte kan meka med japanska bilar, inte heller att evo motorer skulle vara dåliga på något sätt.

Visst blev namnet lite lustigt i och med att europeiska S13 fick 1.8L, men spela roll vad dem heter?
Jag får gott och väl plats i min trånga lilla bil trots mina 190cm och har inget emot lite stötig fjädring, det är en sportbil och ingen glidare! cool
Min stackars hög har rullat över 15 000mil i 17år och har ingen rost i karossen. Har inte heller fått något vevlagerras... Är väl något special exemplar jag har smile

Tycker även det är lite illa att du tror att man bygger bilar på trä och bajs när du har 30års erfarenhet.. hmm

Nu var ju jag inte nära min dator så man tager vad man haver. Och nej, CA18DET är inte direkt prima på något sätt överhuvudtaget, såvidare du inte vill ha ditt vridmoment vid 5k varv. Givetvis så har jag ingenting emot att du har din egen åsikt men större delen av vad du säger är rent löjligt långt ifrån sanningen, sen så är det så trångsynt och ensidigt att man blir nästan mörkrädd.

Du kanske borde äga mer än en bil innan du kan ens säga något när det gäller varken japanare eller någon annan bil.

Och nej jag vet, truckmotorer och andra japanska motorer utan turbo är ju definitivt inte hållbara, det är därför RB30, R26B eller t.ex M52B28 aldrig blev kända för sin hållbarhet, eller hur?
Sen så är en 200SX inte en sportbil. En sportbil kan iallafall göra 0-100 på under 6 sekunder.
Märkte just att en 200SX orginal, CA18DET gör 0-100 på 6.7 sekunder.. och det kallar du sportbil?
Mitt 1800kilos muskelstinna monster på "otroliga" 235 smoggade hästar gör ungefär samma tid, och den är "bara" 20 år äldre, minst.

Men lilla gubben då, du får gärna leka med din leksaksbil på fritiden, men faktum är ju att du borde inte försöka uttala dig om kunskap eller erfarenhet, då du saknar båda.

Du om någon med din stora erfarenhet och kunskap borde veta att 0-100 tider är ovesetligt när man pratar sportbilar.  Sportbil = liten, lätt och ett skoj chassie. Men det är roligt att du iaf har en riktig bil eftersom att aerodynamik har en leksaks bil.. Gör mig till moderator nu så jag kan stänga av dig för jag är så otroligt trött på din "jag-vet-allt" attityd

2 077 Inlägg
4 februari 2010
camaro67 skrev:
Rinnegan skrev:
Aerodynamik skrev:
Sött att du svarar på din mammas konto, och sen ditt egna. smile
Men iaf, har inte sagt att CA18 är gjort av SKITHÅRDIUM men dem är inte sämre än jämförbara motorer från samma årtal. Visst, oljekylningen är undermålig original och med hård körning tillsammans med hög temperatur slutar det illa. Men det finns botemedel. smile Vet att du inte gillar min vinge, men det är väl inte riktigt relevant nu?

Ja just det, KA24DE är ett riktigt mirakel! Smäll på ett 500hästars lustgas-kit så kan vi köra låga 11or 24/7! Men det är väl så med truck-motorer... wink
Har inte sagt att amerikanerna inte kan meka med japanska bilar, inte heller att evo motorer skulle vara dåliga på något sätt.

Visst blev namnet lite lustigt i och med att europeiska S13 fick 1.8L, men spela roll vad dem heter?
Jag får gott och väl plats i min trånga lilla bil trots mina 190cm och har inget emot lite stötig fjädring, det är en sportbil och ingen glidare! cool
Min stackars hög har rullat över 15 000mil i 17år och har ingen rost i karossen. Har inte heller fått något vevlagerras... Är väl något special exemplar jag har smile

Tycker även det är lite illa att du tror att man bygger bilar på trä och bajs när du har 30års erfarenhet.. hmm

Nu var ju jag inte nära min dator så man tager vad man haver. Och nej, CA18DET är inte direkt prima på något sätt överhuvudtaget, såvidare du inte vill ha ditt vridmoment vid 5k varv. Givetvis så har jag ingenting emot att du har din egen åsikt men större delen av vad du säger är rent löjligt långt ifrån sanningen, sen så är det så trångsynt och ensidigt att man blir nästan mörkrädd.

Du kanske borde äga mer än en bil innan du kan ens säga något när det gäller varken japanare eller någon annan bil.

Och nej jag vet, truckmotorer och andra japanska motorer utan turbo är ju definitivt inte hållbara, det är därför RB30, R26B eller t.ex M52B28 aldrig blev kända för sin hållbarhet, eller hur?
Sen så är en 200SX inte en sportbil. En sportbil kan iallafall göra 0-100 på under 6 sekunder.
Märkte just att en 200SX orginal, CA18DET gör 0-100 på 6.7 sekunder.. och det kallar du sportbil?
Mitt 1800kilos muskelstinna monster på "otroliga" 235 smoggade hästar gör ungefär samma tid, och den är "bara" 20 år äldre, minst.

Men lilla gubben då, du får gärna leka med din leksaksbil på fritiden, men faktum är ju att du borde inte försöka uttala dig om kunskap eller erfarenhet, då du saknar båda.

Du om någon med din stora erfarenhet och kunskap borde veta att 0-100 tider är ovesetligt när man pratar sportbilar.  Sportbil = liten, lätt och ett skoj chassie. Men det är roligt att du iaf har en riktig bil eftersom att aerodynamik har en leksaks bil.. Gör mig till moderator nu så jag kan stänga av dig för jag är så otroligt trött på din "jag-vet-allt" attityd

1+ big_smile

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
4 februari 2010
camaro67 skrev:

Se mitt inlägg ovan, "fight fire with fire". Sen så anser jag att definitionen på en sportbil ligger på hk per kilo, inte bara ett litet, lätt och roligt chassie. Då kan man lika gärna nominera en Trabant.

Så du tycker helt enkelt att du ska stänga av mig, då Aerdynamik har likadan attityd, om inte mer på "jag-vet-allt" faktorn?
No offense Aero, men så är det.

Oh, du kan också ligga rätt högt på den topplistan Camaro, med ditt infernaliska tjat om 327 och Trans Am serien. Återigen, no offense. Vi alla har problem, men vad skulle det lösa om alla kunde stänga av den dem kände för?

Men oavsett effekt så klassas dem som sportbilar
Jag gillar inte nån av dem personligen men ändå iaf..

Jag säger bara vad jag tycker!
Alltså det finns bra och dåliga motorer ju..
men tyckte inte det var rätt och klaga på 200an och säga att den är gjord av bajs osv,hur gammal sa du att du var igen? ^^

Sen angående RB30'n så vet jag den är sjukligt hållbar.. missuppfattade ditt inlägg där så
Men Mazda 787b e insane och galen  wankel is the shit   haha

Givetvis så kan de klassas som sportbilar av andra, men JAG klassar dem inte som sportbilar.

Ja, det är klart, oroa dig inte, jag respekterar din åsikt. Och att jag sa att bilen var gjord av balsa-trä och avföring var helt enkelt ett skämt, då ni brukar även skämta om att Corvette är gjord av balsa-trä t.ex
Vilket inte är helt ifrån sanningen om jag ska vara ärlig, vissa delar av karossen på C5 är i balsa-trä.

Självklart, Nissan vet hur man bygger motorer i överlag, men det finns alltid något fel. Och ja, wankel är otroligt intressant och oftast jävligt potenta.

Nu, om ni verkligen har lust att fortsätta förolämpa mig, skicka ett PM eller dylikt då jag inte känner för att spendera mer tid i den här tråden, då trådskaparen troligtvis har fått sitt svar.

7 120 Inlägg
4 februari 2010
Rinnegan skrev:
Äntligen så har du några vettiga argument. "Fight fire with fire" så man brukar säga, då du beter dig barnsligt, så verkar du inte reagera på något annat än om jag skulle bete mig likadant som du gör.

FWD har sin nackdel när det gäller acceleration, det vet både du och jag, sen så skulle jag gissa dessutom att eran SAAB väger snäppet mer än din "härk".

Givetvis om du bara ska använda din vardagligen och till inget annat så kan du lika gärna behålla din CA18DET och ta hand om den. Dock om du är ute efter rätt hög effekt, samt lite bus/lek så borde du börja med att kolla efter SR20 motorer, vilket jag gissar att du redan vet om eftersom jag gissar att du ta reda på fakta om bilen du äger, och vad som passar respektive inte passa i motorutrymmet.

Nej det är ju klart, men som jag sa, "fight fire with fire". Då du påpekade att din var en sportbil, så påpekade jag att min gamla järnhärk har bättre acceleration. Sen så är endast konceptet med V8'a gammalt, då jag tror inte att du kan kalla t.ex nya LS9 motorn "gammal" direkt.

Att FWD skulle vara sämre under acceleration kan jag inte hålla med om, om man nu tänker sig båda bilarna uppe i fart. Då påstår jag nog att det är bättre pga mindre drivlineförluster om man utgår från att det är identiska bilar.
Visst väger den mer, men större motor med tidigare laddtryck och mer vrid är väl allt? smile

Precis, CA18 duger alldeles utmärkt än så länge och vill man upp över 400hk+ finns SR20 men då får man ta smällen med massa meka inför bes och allt där till..

Är tveksam till att den har bättre acceleration, även om den skulle ha det är den fortfarande stor och tung och lär vara rätt usel när det svänger. Men du brukar ju hitta många lösningar på det problemet. tongue
Har inget emot, och tycker faktiskt om många nya V8or som är lite effektiva, kan varva och låta lite vettigt. (BMW, Lexus, Ferrari(!) m.fl)

Edit: Jag är liite inrotad i det japanska, men måste säga att du är något snäpp värre wink
Senast redigerat av Aerodynamik (5 februari 2010)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
4 februari 2010
Trådstartare
Är de mer ägare som har Nissan 180 SX ? eller än vad Nissan 240 SX ägare har ? big_smile här på Garaget.org ? vet nån om de ? mvh

Nissan Silvia

2 077 Inlägg
5 februari 2010
Jag personligen har ALDRIG förlämpat vette's bara så du vet tongue
En av få jänkare jag faktiskt gillar så..

BTW: Jiar här på garaget har en 180sx wink
Senast redigerat av JDMCRAZE (5 februari 2010)

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
5 februari 2010
Aerodynamik skrev:
Att FWD skulle vara sämre under acceleration kan jag inte hålla med om, om man nu tänker sig båda bilarna uppe i fart. Då påstår jag nog att det är bättre pga mindre drivlineförluster om man utgår från att det är identiska bilar.
Visst väger den mer, men större motor med tidigare laddtryck och mer vrid är väl allt? smile

Precis, CA18 duger alldeles utmärkt än så länge och vill man upp över 400hk+ finns SR20 men då får man ta smällen med massa meka inför bes och allt där till..

Är tveksam till att den har bättre acceleration, även om den skulle ha det är den fortfarande stor och tung och lär vara rätt usel när det svänger. Men du brukar ju hitta många lösningar på det problemet. tongue
Har inget emot, och tycker faktiskt om många nya V8or som är lite effektiva, kan varva och låta lite vettigt. (BMW, Lexus m.fl)

Edit: Jag är liite inrotad i det japanska, men måste säga att du är något snäpp värre wink

Skillnaden är ju att jag inte är inrotade i någonting alls, men när folk börjar glorifiera sina bilar eller vissa motorer alldeles för mycket så påpekar jag endast att det finns bättre, det finns alltid bättre.

Nja, den är inte usel då det svänger, och accelerationen är rätt otroligt bra för en smog motor. Då chassiet är en A body, så har den naturligt bra väghållning, kan givetvis förbättras som allting annat.
Samt att jag har tagit bort krängningshämmaren bak för just accelerations aspekten när jag körde i Fällfors.

Om du vill fortsätta diskutera det här dödfödda ämnet, så dra det till PM. Släng iväg ett.

Jag personligen har ALDRIG förlämpat vette's bara så du vet
En av få jänkare jag faktiskt gillar så..

Nej jag vet, menade inte dig heller, det var mer generellt sagt men jag kunde ha formulerat det bättre.

Åh, det kommer ut en ny ZR1 coupé om ett tag dessutom, med snäppet mer hästar och mer optimerad.
Senast redigerat av Rinnegan (5 februari 2010)

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
JDMCRAZE : BTW om nu Nissan 200sx skulle vara så sjukt kass som ni säger?
Förklara då för mig hur Mobne lyckats pressa 700 häst + ur den
med orginal vev&ramlager ;D , kollade in hans sida nyss smile de e riktigt bra att få ut så många hästar ur en CA18DET tongue

Nissan Silvia

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
5 februari 2010
Trådstartare
JDMCRAZE : Jiar 180 SX ser snygg ut i mina ögon i alla fall smile

Nissan Silvia

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
5 februari 2010
s12 skrev:
JDMCRAZE : BTW om nu Nissan 200sx skulle vara så sjukt kass som ni säger?
Förklara då för mig hur Mobne lyckats pressa 700 häst + ur den
med orginal vev&ramlager ;D , kollade in hans sida nyss smile de e riktigt bra att få ut så många hästar ur en CA18DET tongue

De lyckades pressa ut 1103 hästar ur en 2JZ med orginal bottendel.

Om det finns en vilja, finns det en väg som sagt.

8 928 Inlägg
5 februari 2010
Eftersom ni inte kan hålla er i från sandlåndan så låser vi här.

Fotograf på Tierp iDag

Sök