Angående: Karavan --> Jönköping, Elmia 2010. Halmstad/Falkenberg/Varberg?

S_Henjer
9 februari 2010 · 1 150 Inlägg

Tja.
Ursäkta om tråden är felplacerad eller felskriven, säg ifrån då så korrigerar jag detta genast!

Skriver tråden då jag är nyfiken på om det kan finnas intresse för dem som bor främst i Halmstad och Falkenberg, men även Varberg, att åka i en karavan från respektive ställe och sedan stråla ihop i exempelvis Skeppshult eller Skillingaryd som ligger lite närmare Jönköping för att sen fortsätta mot Elmia.

Då jag skrev främst Falkenberg/Halmstad så hade jag i åtanke att ni i Varberg kanske hellre åker vägen om Borås?

Men om det är någon som gillar idén så skriv en rad eller två så får vi se vars det leder. Tack för mig!

/S_Henjer

Senast redigerat av S_Henjer (9 februari 2010)

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
vpowa hellre avåkt än frånåkt!
9 februari 2010 · 51 Inlägg

ja o några polare kommer förmodligen åka en bil upp.. blir det nån karavan kanske man hänger på

S_Henjer
9 februari 2010 · 1 150 Inlägg

Okejokej, ja man kan ju vänta och se vad som händer..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Robbin_V90 Elektriker/Montör
9 februari 2010 · 534 Inlägg

Jag kommer nog "hoppa på" caravanen någonstans med... smile

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Robbin_V90 Elektriker/Montör
11 februari 2010 · 534 Inlägg

Varbergarna kör inte 153:an utan dom kör runt borås. sad Från Eurostop blir den vägen ca 7 mil längre. Så då kanske det kan vara värt det om det inte blir så många från Halmstad??

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Maniac__870 TP Performance
12 februari 2010 · 113 Inlägg

vägen via borås e helt okej, dessutom så är det väldigt mycket stylade/trimade bilar på den vägen, folk från gbg osv osv.

Vilka tider är intressanta för er andra då?

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar!
TP Performance.
S_Henjer
12 februari 2010 · 1 150 Inlägg

Vad det gäller tid är osäkert för min del just nu. Kom med förslag allihopa..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Karlstrand_
12 februari 2010 · 123 Inlägg

Ljungby bör ju bli den bästa samlingsplatsen, med tanke på alla som kör ifrån Helsingborg ängelholm malmö osv.. bästa hade nog vatt att försöka betstämma en samligstid med dom i ljungby:)

Gör som Ford köp Volvo!
Heller_gbg
12 februari 2010 · 144 Inlägg

vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

S_Henjer
14 februari 2010 · 1 150 Inlägg

Heller_gbg skrev:
vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

Nej jag vet inte riktigt. Alla får komma med förslag då jag inte är så inne på detta området än.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Robbin_V90 Elektriker/Montör
14 februari 2010 · 534 Inlägg

Heller_gbg skrev:
vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

Vet inte riktigt. Men det blir antagligen att man får åka och möta er i Borås sånna fall.. Sen får ju vi anpassa tiden efter när ni är där.

Om vi inte kör söderut och åker med skåningarna...

Jag personligen vill ju åka ganska tidigt så inte hela dagen försvinner innan man är framme..

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Heller_gbg
14 februari 2010 · 144 Inlägg

Robbin_V90 skrev:

Heller_gbg skrev:
vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

Vet inte riktigt. Men det blir antagligen att man får åka och möta er i Borås sånna fall.. Sen får ju vi anpassa tiden efter när ni är där.

Om vi inte kör söderut och åker med skåningarna...

Jag personligen vill ju åka ganska tidigt så inte hela dagen försvinner innan man är framme..

okej. jo borås blir väl smidigast isf. pma när ni bestämt er så man vet

S_Henjer
14 februari 2010 · 1 150 Inlägg

Robbin_V90 skrev:

Heller_gbg skrev:
vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

Vet inte riktigt. Men det blir antagligen att man får åka och möta er i Borås sånna fall.. Sen får ju vi anpassa tiden efter när ni är där.

Om vi inte kör söderut och åker med skåningarna...

Jag personligen vill ju åka ganska tidigt så inte hela dagen försvinner innan man är framme..

Jo men denna karavanen går ju via antingen Ljungby eller Skeppshult där det är närmast för alla..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Heller_gbg
15 februari 2010 · 144 Inlägg

S_Henjer skrev:

Robbin_V90 skrev:

Heller_gbg skrev:
vilken tid hade ni tänk åka? tänkte om ni kanske ville möta upp lite gbgare på vägen?

Vet inte riktigt. Men det blir antagligen att man får åka och möta er i Borås sånna fall.. Sen får ju vi anpassa tiden efter när ni är där.

Om vi inte kör söderut och åker med skåningarna...

Jag personligen vill ju åka ganska tidigt så inte hela dagen försvinner innan man är framme..

Jo men denna karavanen går ju via antingen Ljungby eller Skeppshult där det är närmast för alla..

är nu inte så bra på geografin =P betyder de att de inte går att mötas upp i borås?

Robbin_V90 Elektriker/Montör
15 februari 2010 · 534 Inlägg

Nej då går det inte. Men alla från varberg åker ju runt Borås så det finns säkert folk som vill möta upp där.. Jag har inte bestämt mig vilket håll jag kör. Är ju bara ca 5mil längre för mig att köra runt borås, och blir där mer folk så är det ju roligare att köra det hållet...smile

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
Heller_gbg
15 februari 2010 · 144 Inlägg

Okej okej. men då gör ja en intresse koll på vilka som är intresserade av att svänga förbi borås på vägen.?

Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
2 mars 2010 · 1 163 Inlägg

jag kör nog också gärna via borås menisåfall möter jag upp er i göteborg då jag har några polare som ska köra ifrån kungsbacka smile

~Andy~
Andreas_Performance
16 mars 2010 · 418 Inlägg

Tjena! Vi är ett gäng som ska gå uppåt från Halmstad på lördagen. Vi tänkte gå efter dessa tiderna!
08:20 - Ljungby (McDonalds utmed E4)
09:00 - Värnamo (McDonalds utmed E4)
10:00 - Jönköping (A6 parkering) Förträff
10.30 - Går vi in på Mässan.
18.00 - Gemensam middag, för den som vill tongue
18.30 - Efterträff på A6 Parkering

Räknar med att köra ifrån Halmstad strax efter 7 typ.

// Andreas_TypeR

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Andyy90 Boosted engines are an addictive sickness
16 mars 2010 · 1 163 Inlägg

inga som ska upp på fredag eftermiddag? :S

~Andy~
Andreas_Performance
16 mars 2010 · 418 Inlägg

Inte vi iaf.. Är ute efter att ha lite extra kul efter mässan också så har tänkt att sattsa på lördag smile

Skoda Octavia RS "Flickvännens Turbo Brukis" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang