jag hittar inte på de nu men det heter iallafall Jackson big killer och de va nå med 2000w på beskrivningen , och det är ett stort monoblock steg å när man spelar hårdrock med mycket bas så verkar de som om generatorn säger ifrån för voltmätaren lägger sig på tolv volt stumt som om bara batteriet levererar ström just då, å sen när man skruvar ner volymen så går den upp till 13,5 - 14 volt igen beroende på hur mycket man har sugit ur batteriet.
batteriet är ett excel eller va de nu var med 70 ah och 780 startampere, kablarna är riktigt grova men kommer ej ihåg själva siffrorna på de.. och generatorn ger ju ut 55A som mest.. jag kan tänka mig att en generator på 120A skulle räcka med vill ju gärna vara helt säker

och jag har ju såklart mycket hellre en för stark generator än för klen, för den ger ju inte ut maximalt hela tiden heller så de är ju ingen större fara heller. för då har man ju rejält med kräm om jag får för mig att slänga in ett par steg till till 6*9or i hatthyllan å dörrhögtalarna och sånt.
nu hittade jag de på nätet bifogar en länk och kopierar även de som står översatt till svenska!!
http://www.bolha.com/oglas383594832/avt … per-akcijaNovember monoblok JACKSON för krävande användare. Digital förstärkare med 2000 W RMS i 1 Ohm
SMD teknik! bättre signal, mindre izgb värmen. Dubbelsidig FR-4 PCB. Justerbar Subsonicfilter! 1 ohm stabilt! Elegant ALU Design. belysta logo. 2000 W RMS i 1ohm och 4000 Watt max. Massive guldpläterade terminaler för bästa länkarna. Skydd av 120A säkring (ingår ej). Temperatur skydd, Clip Limitor
1 Ohm 2000 Watt RMS
2 Ohm 1500 Watt RMS
4 Ohm 900 W RMS
Ingångskänslighet 0,2 ~ 5V
Frekvensomfång 10 ~ 180Hz
LPF 40 ~ 220Hz
Subsonicfilter 10 ~ 50Hz, 24dB
Bass Boost Frek, nivå, Q Control 30 ~ 80Hz, 0 ~ 12dB
THD vid 4 ohms last 30% Rated Power 70dB
Bästa Eff @ 4ohm> 85%
Lågspänning skydd 8V
Överspänningsskydd 17V