ser riktigt bra ut detta.. men jag måste tyvärr va lite taskig o säga att jag inte riktigt e jätteförtjust i övergången där, breddning mot bakre stötfångare.. asså inte anliggningsytan utan där det sticker ut.. känns som där saknas nåt, vet inte riktigt
ajja, det e bara jag starkt jobbat! ska bli intressant o se slutresultat!
ser riktigt bra ut detta.. men jag måste tyvärr va lite taskig o säga att jag inte riktigt e jätteförtjust i övergången där, breddning mot bakre stötfångare.. asså inte anliggningsytan utan där det sticker ut.. känns som där saknas nåt, vet inte riktigt
ajja, det e bara jag starkt jobbat! ska bli intressant o se slutresultat!
Tackar......och jag tycker absolut inte att du är taskig, vi har alla olika smaker Själv tycker jag att det ser ganska naturligt ut när jag ser den i verkligheten. Det är lite svårt att bedömma en bil genom en kamera, du ser liksom inte helheten på bilen. Och du skulle nog hålla med mig om jag säger att DIN bil är snyggare i verkligheten än på dom bilder du har lagt upp på garaget t ex. Eller har jag fel? Vi får hoppas att du får en chans att se den i verkligheten en vacker dag så kanske jag kan ändra din uppfattning
Har haft ett lååååångt uppehåll med bilen pga privata problem. Trodde att jag skulle hinna med bilen till den 1:a maj och målet va att ställa ut den på schmeidman (eller hur man nu stavar det) träffen i Kungsbacka den 1:a Maj. Blev riktigt besviken på mig själv att jag inte han med. Men men, man får ta nya tag och försöka bli klar med bilen så fort som möjligt nu.
Har också haft lite problem med ägaren till garaget där bilen stod så det gick åt några dagar till att flytta bilen till ett nytt garage.
Men nu går projektet igång igen i alla fall........
går ju riktigt bra här, får man veta än vad det blir för färg
tackar....nja, jag vet inte själv vilken färg det kommer att bli så det blir lite svårt att avslöja det Färgen kommer att bestämmas i sista sekund (för jag har så svårt att bestämma mig)
Gjorde ett positivt upptäkt idag. Skulle slipa huven som jag köpte för några månader sen, den skulle va klar för lack och jag råkade slipa för mycket på ett litet ställe och tyckte att det såg lite konstigt ut under allt slipgrund som va på. Slipade mer och mer på den missen jag gjorde och till min förvåning så visar det sig att huven va i kolfiber???!!! Hmmmm...konstigt. Jag betalade för en huv som skulle va i glasfiber men fick övermålad kolfiber istället?? Det e bara att tackar och ta emot....