1668
Sök

BMW 320 Cab - Bygget av ZeeMax Wide Body Kitt

157 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
darkwizard skrev:
Bredd BMW cab, och hoppas du tar en fin färg. Men vilken tur du hade med huven.

Japp, riktigt tur. Man kan nästan säga att jag fick ett kolfiberhuv för halva priset smile

Men samtidigt så blir man lite misstänktsam till varför dom skulle lägga grundslip på ett kolfiberhuv från fabrik? Överpruduktion?? Nja...skulle kanske inte tro det. Jag kanske hitta ett fel på den sen när jag har slipat ner allt? Om det inte är nåt fel så hade jag jävligt tur.

157 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
deamo skrev:
Riktigt coolt. Ett par lager klarlack där på så har vi en fin yta big_smile

Japp, och där kommer du in i bilden wink Du ska få den äran att göra det åt mig wink

157 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Mmmm, detta blir helt underbart! smile Kommer bli sjukt bra! smile

Tack så mycket. Om det blir bra återstår att se smile

157 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
ZiNiZ skrev:
haha, men det var ju bra det med huven wink

Ja, riktigt bra. Hur går det med din huv? Har du inte fått den ännu? Såg på dina uppdateringar. Det såg grymt bra ut. Ser ju nästan ut som att du är snart klar. Skönt för dig att du har vänner som hjälper dig med bilen, ni jobbar på bra som fan. Jag gör ju allting själv och då går det riktigt segt ibland sad

253 Inlägg
9 maj 2010
haha tongue vännen e i Helsingborg o han gör osså arbetet själv förutom nån gång då där e nån o hjälper till med lite slip.. Sini har ju iofs gjort en massa nytta de gånger han varit här, men själv för det mesta

man får väl gratulera till "misstaget" me huven där, kan ju inte bli mycket bättre än så big_smile haha.. bli nu klar med bilen så vi får se färdigt resultat!! big_smile

157 Inlägg
12 maj 2010
Trådstartare
Bruno_S skrev:
haha tongue vännen e i Helsingborg o han gör osså arbetet själv förutom nån gång då där e nån o hjälper till med lite slip.. Sini har ju iofs gjort en massa nytta de gånger han varit här, men själv för det mesta

man får väl gratulera till "misstaget" me huven där, kan ju inte bli mycket bättre än så big_smile haha.. bli nu klar med bilen så vi får se färdigt resultat!! big_smile

Ja ja, jag slipar på som bara den smile

Jag får tacka för gratulationen. Jag visste inte riktigt från början om jag skulle ha kolfiber eller inte, men nu har jag ju inget val smile

7 Inlägg
3 juni 2010
Grymt bra bygge mannen smile Följt det hela "resan" Så ska det se ut. När blir pärlan färdig ?

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Uzunovic skrev:
Grymt bra bygge mannen smile Följt det hela "resan" Så ska det se ut. När blir pärlan färdig ?

Jag bugar och bockar. "Resan" har varit lånnnnnnng. Men nu är bilen i alla fall färdig slipat. Återstår bara lackeringen kvar smile

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Efter mycket om och men så är nu bilen färdigslipat, nu återstår bara lackering kvar. Väntar spännt på att den ska få lite färg på sig.......känner mig som ett barn på julafton. Hade tänkt att lägga upp lite bilder men av nån konstig anledning så kan jag inte. Lägger upp bilderna så fort det går.

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 juni 2010
Härligt! Ska bli kul att se den med lite färg på sig! smile Och du kan inte ladda upp bilder eftersom g.org har gjort en ny releace och ändrat lite saker, bland annat galleriet! smile

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Härligt! Ska bli kul att se den med lite färg på sig! smile Och du kan inte ladda upp bilder eftersom g.org har gjort en ny releace och ändrat lite saker, bland annat galleriet! smile

Ja, jag märkte att det sidan va lite konstigt. Men kan man ladda upp bilder på samma sett som innan fast dom har inte uppdaterat det ännu eller måste man göra det på ett annat sett?? Har nämligen inte varit inne på sidan och uppdaterat på lång tid och kanske missade ev information om det.

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 juni 2010
gambler69 skrev:
_DamnIt skrev:

Ja, jag märkte att det sidan va lite konstigt. Men kan man ladda upp bilder på samma sett som innan fast dom har inte uppdaterat det ännu eller måste man göra det på ett annat sett?? Har nämligen inte varit inne på sidan och uppdaterat på lång tid och kanske missade ev information om det.

Hehe, det har vi märkt! wink Nej, men tror det är liknande? Har själv inte laddat upp bilder på länge. Men annars går det ju att ladda upp bilder på typ photobucket,com och likande så länge ju! smile

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
gambler69 skrev:
_DamnIt skrev:

Hehe, det har vi märkt! wink Nej, men tror det är liknande? Har själv inte laddat upp bilder på länge. Men annars går det ju att ladda upp bilder på typ photobucket,com och likande så länge ju! smile

Hehe, ok. Garaget kanske inte har uppdaterat sidan ännu eller nåt. jag avvaktar så länge så kommer bilderna upp så fort det går att ladda igen.

Ha det super bra så länge alla ni som besöker tråden.

R1 driver!
5 128 Inlägg
3 juni 2010
gambler69 skrev:
_DamnIt skrev:
gambler69 skrev:

Hehe, ok. Garaget kanske inte har uppdaterat sidan ännu eller nåt. jag avvaktar så länge så kommer bilderna upp så fort det går att ladda igen.

Ha det super bra så länge alla ni som besöker tråden.

Gör så! Väntar med spänning! smile

1 858 Inlägg
3 juni 2010
En liten "teaser" till folket wink

http://www.youtube.com/watch?v=LY_aXsW7TOQ

Skyline projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=139804
Mina andra projekt (lack m.m): http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=153234
Sponsorer: Dalhems | Göteborgs Solfilmsmontage (Dartsfilmz)

510 Inlägg
3 juni 2010
hehe, lite epic det med huven! Riktigt häftigt faktiskt smile

Lacken ser lovande ut också, hoppas på bilder snart! smile

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
deamo skrev:
En liten "teaser" till folket wink

http://www.youtube.com/watch?v=LY_aXsW7TOQ

Det ser ju grymt bra ut. Gillar hur metallicfärgen glittrar fram genom solen smile

Glömde också berätta att det är "Deamo" här på garaget som ska lägga sin touch av lackeringskonst på bilen. Ett stort tack till min livskamrat smile

157 Inlägg
3 juni 2010
Trådstartare
Algeroth skrev:
hehe, lite epic det med huven! Riktigt häftigt faktiskt smile

Lacken ser lovande ut också, hoppas på bilder snart! smile

Tack..... och tack Deamo för lacken. Bilder kommer så fort jag kan lägga upp dom wink
Senast redigerat av gambler69 (3 juni 2010)

1 858 Inlägg
3 juni 2010
Tyvärr ligger jag lite efter schemat på grund av jobbet sad Blev ingen lack på huven idag. Kommer imorgon. Läs din mail wink

Skyline projektet: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=139804
Mina andra projekt (lack m.m): http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=153234
Sponsorer: Dalhems | Göteborgs Solfilmsmontage (Dartsfilmz)

157 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
deamo skrev:
Tyvärr ligger jag lite efter schemat på grund av jobbet sad Blev ingen lack på huven idag. Kommer imorgon. Läs din mail wink

Fan va tråkigt, men va ska man göra?? Vi får ta den tid det tar sad Ditt jobb kommer självklart före.

Sök