kan man använda vanlig plåt för att bygga en Catchtank tar den nån skada av bensinen ? jag behöver inte ha nån glänsande sak då den ändå kommer va dold
Borde väl funka efterssom bensintanken är gjord av detsamma
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Ber om ursäkt, jag trodde du pratade om nåt som killarna som sladdar runt McD brukar köpa på den lokala Stylingbutiken. Vevhusventilation...
ha ha ha ne ska bygga catcth tank till soppan
Ja jag förstår det nu, men fan alla vill ju ha en sån "effekthöjande kromad catchtank". Jag måste nästan be om ursäkt nu för att jag drog in dig i det sällskapet.
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
Ber om ursäkt, jag trodde du pratade om nåt som killarna som sladdar runt McD brukar köpa på den lokala Stylingbutiken. Vevhusventilation...
ha ha ha ne ska bygga catcth tank till soppan
Ja jag förstår det nu, men fan alla vill ju ha en sån "effekthöjande kromad catchtank". Jag måste nästan be om ursäkt nu för att jag drog in dig i det sällskapet.
ha ha ha jag får väl bygga en sen fast jag hatar välputsade\kromade saker så det blir lite mot min ideal