5638
Sök

Är du religiös ?? eller ateist ??

GREASEMONKEY
822 Inlägg
20 februari 2010
Trådstartare
Jag läste tråden om hur man går ur svenska kyrkan och blev nyfiken på hur det står till här på forumet om allas olika tro eller icke tro, så vad är du ??

Jag är själv ateist.

Mvh

Mvh S.Österdahl

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
20 februari 2010
Mjo samma här....

Enligt mig är religion ett av de största världsproblemen idag, det krigas, mördas, våldtas, misshandlas osv. varje dag i "guds namn" eller motsvarande för andra religioner då.

Tycker det är ren idioti med religion, men visst vill folk vara troende så är det upp dem och jag bryr mig inte så länge de inte ska hålla på och försöka packa på oss andra deras bullshit.

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

blacken
20 februari 2010
Ska vi ha vadslagning om hur snabbt denna tråd låses? big_smile..

blacken
20 februari 2010
AcesHigh666 skrev:
Mjo samma här....

Enligt mig är religion ett av de största världsproblemen idag, det krigas, mördas, våldtas, misshandlas osv. varje dag i "guds namn" eller motsvarande för andra religioner då.

Tycker det är ren idioti med religion, men visst vill folk vara troende så är det upp dem och jag bryr mig inte så länge de inte ska hålla på och försöka packa på oss andra deras bullshit.

Det är inte "religionens" fel till misshälligherna som vi har i dag, utan det är skrupellösa individer som missbrukar religionen för att "legitimera" sina handlingar helt enkelt..

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 februari 2010
"På förekommen anledning hänvisas politiska och religiösa diskussioner till för ändamålet bättre lämpade forum (ej Garaget). "

Under beskrivningen för Off-topic delen...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

8 921 Inlägg
20 februari 2010
Med anledning av det som står i reglerna så låser vi här.

Fotograf på Tierp iDag

Sök