jojo dom 3 har jag med räknat ut vad det är genom att använda sökrutan och hittat alla 3. men det står ju en rad ovanför också. hur ska ja koppla samman den med dom 3 under?
haha, som ni nog märker så får jag anstränga mig för att skriva så jag inte avslöjar för mkt och sabbar spänningen för dom som inte vill veta
Haha, jag är väll helt invalid, men när man följt hästen och skriver in koridnaterna kommer man ju tillbaka till musséet, men sedan då? Har kollat efter nån svart man med hatt men hittar ingen. ;/
nu pallar jag inte leta, så ber om hjälp har kommit till när blåbären fångar killen i bilen och sen sett ledtråden "sök på gula sidorna". är det firmanamnet på bilen som man ska söka på? har provat men hittar ingen ledtråd på den adressen hur ja än gör
nu pallar jag inte leta, så ber om hjälp har kommit till när blåbären fångar killen i bilen och sen sett ledtråden "sök på gula sidorna". är det firmanamnet på bilen som man ska söka på? har provat men hittar ingen ledtråd på den adressen hur ja än gör
Du får knalla runt lite där innan du hittar på det, jag drev runt där i 20 min innan jag hittade det
Sådär då har man klarat så långt som det går. Bara invänta reklamen den 7/3 nu Var lite klurigt, det mest kluriga var ju tvillingarna men det gick till sist