Angående: Motormässan i östersund 2010 och inofficiell garaget-träff på kvällen.

fredin
24 maj 2010 · 19 Inlägg

verkar ju bli riktigt bra uppslutning.. Bara hoppas vädret e me också

Audi A4 1,8t quattro "Iceman v2" (1998)
mkiv77
24 maj 2010 · 1 153 Inlägg

Exakt. Kommer dom som säger att dom kommer så blir de bli riktigt bra.synd min bil inte är klar:(
Men de går ju alltid att fixa fler träffar.Varför inte köra igång typ lördags träffar på ett o samma ställe?

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
24 maj 2010 · 1 418 Inlägg

Kul att vi blir så många smile har en bra nyhet för er som läst lite här förut, min bil blev nästan halt klar ikv big_smile Saknas bara toningen och en polering just nu smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
bluepoint glad
25 maj 2010 · 67 Inlägg

udde skrev:
Jag dyker upp smile Blir nog med Audin

tråkis!!! trodde vi skulle få se gula faran på mässan!

//Danne
Citroën BX 16 valve "Grand Valve" (1989)
J_Ottosson
25 maj 2010 · 44 Inlägg

kul o se att det finns lite intresse här i stan...
vi blir några som kommer också raggarsnurfen me golfen, johan me vr6:an, jimmy me eclipsen, och jag me 200:an och kanske även evon.
finns även riktig kamera och lite kunskap med här om intresse finns.

BMW 1802 "30års present från farmor" (1973)
Nissan 300zx "US-Spec" (1991)
bruman
25 maj 2010 · 32 Inlägg

Jag dyker upp med stortysken om jag hinner dit!

Casy vinnarskalle!
28 maj 2010 · 907 Inlägg

har följt väderprognosen sporadiskt i veckan, och jag hoppas regnhelvetet håller sig borta.. sååå kommer nog detta bli sjukt skoj smile

BMW M3 "Crisis" (2002)
Husse
28 maj 2010 · 96 Inlägg

Får jag till bakaxeln igen så tar jag med mig familjen och dyker upp jag med.
Inga nya mods sedan förra året, men om mappad så nu är det betydligt bättre ryt i den.

302ci (5000cc) Commodore Coupé nyrenoverat och med betydligt mer pulver.
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
28 maj 2010 · 1 418 Inlägg

Skulle väl bli molnigt och varvas med regn och solsken tror ja de stod i öp nån dag i veckan.. får hoppas på fint väder smile Men tyvärr kommer min bil nog att va bra nå smutsig sad 10 mil blöt landsväg in till stan... Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf smile finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?

Kan redan nu meddela att jag kommer inte att vara kvar på träffen så jätte läge men en halvtimme blir de nog iaf smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
J_Ottosson
28 maj 2010 · 44 Inlägg

JAPSARE DÅ? Finns det inga kvar

BMW 1802 "30års present från farmor" (1973)
Nissan 300zx "US-Spec" (1991)
Staflin
28 maj 2010 · 11 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf smile finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?

Du har ju en Tvättomat, typ med högtryck och sånt, som en göresjälv hall, man betalar och får poletter, det ligger brevid max, så det är typ 150meter från där vi ska träffas smile

"Igår träffa jag en subba. helt normal till utseendet, men satan vad hon gick!" - Casy
_night_stalker_ 220 pounds of crazy
28 maj 2010 · 1 418 Inlägg

Staflin skrev:

_night_stalker_ skrev:
Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf smile finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?

Du har ju en Tvättomat, typ med högtryck och sånt, som en göresjälv hall, man betalar och får poletter, det ligger brevid max, så det är typ 150meter från där vi ska träffas smile

Okej, de blir perfekt big_smile visst, ingen idé att göra nån stortvätt men att spola av bilen lite lär ju inte skada smile Enda felet med vit bil e att de syns lite fort när den blir skitig tongue Men de är de värt när den e nytvättat och står i solen big_smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Liner
29 maj 2010 · 583 Inlägg

snart smäller det. Synd på vädret bara!

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"
eastmotorsport -sommar ska de va....
29 maj 2010 · 4 524 Inlägg

Himla massa bilar var det , smög bara förbi  , man är lite för gammal för er grabbar och tjejer.... men kul att ni träffas...

Nästa gång skulle kunna vara uppe på Barnens Hus  / Beijers...

Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
mkiv77
29 maj 2010 · 1 153 Inlägg

Gammal?

Jae
30 maj 2010 ·

Man blir aldrig för gammal! Var det mycket folk förresten? Kunde inte komma tyvärr.. Men hoppas att det blir någon liknande träff nästa år.. Mvh

Staflin
30 maj 2010 · 11 Inlägg

fan det va ju as nice!! visste inte att det skulle bli så mkt folk!!! jag hoppas det blir någon träff senare under sommaren oxå? smilesmile

"Igår träffa jag en subba. helt normal till utseendet, men satan vad hon gick!" - Casy
s4_steffo
30 maj 2010 · 9 Inlägg

trevlig kväll med mycke fina och roliga bilar..synd på de j***a regnet bara...men har ni fler träffar så kommer ja upp igen smile tycker ni borde komma till s-vall på birsta träffen, mycke folk och bilar där smile

Audi A4 DTM (2006)
Stackarn
30 maj 2010 · 1 200 Inlägg

Va mycket trevligt igår! Vart tycker ni man ska slänga upp bilder från gårdagen?

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
30 maj 2010 · 1 418 Inlägg

Ja, vart ju helt klart lyckat smile Kom mer bilar än jag trodde att de skulle göra smile Jag har ca. 260 bilder från både mässan och träffen som kommer att läggas ut inom kort smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang