Exakt. Kommer dom som säger att dom kommer så blir de bli riktigt bra.synd min bil inte är klar:( Men de går ju alltid att fixa fler träffar.Varför inte köra igång typ lördags träffar på ett o samma ställe?
Kul att vi blir så många har en bra nyhet för er som läst lite här förut, min bil blev nästan halt klar ikv Saknas bara toningen och en polering just nu
Chevrolet Racing Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
kul o se att det finns lite intresse här i stan... vi blir några som kommer också raggarsnurfen me golfen, johan me vr6:an, jimmy me eclipsen, och jag me 200:an och kanske även evon. finns även riktig kamera och lite kunskap med här om intresse finns.
Får jag till bakaxeln igen så tar jag med mig familjen och dyker upp jag med. Inga nya mods sedan förra året, men om mappad så nu är det betydligt bättre ryt i den.
302ci (5000cc) Commodore Coupé nyrenoverat och med betydligt mer pulver.
Skulle väl bli molnigt och varvas med regn och solsken tror ja de stod i öp nån dag i veckan.. får hoppas på fint väder Men tyvärr kommer min bil nog att va bra nå smutsig 10 mil blöt landsväg in till stan... Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?
Kan redan nu meddela att jag kommer inte att vara kvar på träffen så jätte läge men en halvtimme blir de nog iaf
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?
Du har ju en Tvättomat, typ med högtryck och sånt, som en göresjälv hall, man betalar och får poletter, det ligger brevid max, så det är typ 150meter från där vi ska träffas
"Igår träffa jag en subba. helt normal till utseendet, men satan vad hon gick!" - Casy
Funderar på att dra på nån gör de själv hall och spola av den lite iaf finns de gör de själv hall på statoil lr är de bara OK som har de?
Du har ju en Tvättomat, typ med högtryck och sånt, som en göresjälv hall, man betalar och får poletter, det ligger brevid max, så det är typ 150meter från där vi ska träffas
Okej, de blir perfekt visst, ingen idé att göra nån stortvätt men att spola av bilen lite lär ju inte skada Enda felet med vit bil e att de syns lite fort när den blir skitig Men de är de värt när den e nytvättat och står i solen
trevlig kväll med mycke fina och roliga bilar..synd på de j***a regnet bara...men har ni fler träffar så kommer ja upp igen tycker ni borde komma till s-vall på birsta träffen, mycke folk och bilar där
Ja, vart ju helt klart lyckat Kom mer bilar än jag trodde att de skulle göra Jag har ca. 260 bilder från både mässan och träffen som kommer att läggas ut inom kort