Http://www.bilvardering.net/ lurendrejeri?

DalleRacing
6 juli 2010 · 1 738 Inlägg

Du är inte ensam! Gjorde exakt samma sak, kom sedan hem en smarrig räkning på 400kr, gick in på sidan igen för jag såg ingenting om nån betallning. Fel hade jag för nedanför stod det en text som var tvunget att läsas med förstoringsglas!

Värderingen på bilen s70 glt, 17 500 mil -99 värderades till 40 000 men hur kan dom värdera en bil när dom inte vet hur den ser ut. Iaf bilen är ju en utställningsbil och är värderad till 130 000kr av mitt försäkringsbolag som kom personligen och värderade.

Jag tycker det är lurendrejeri, kolla sova reklamen! Regnar det under midsommar bjuder dom på alla köpta varor, MEN det är inte det hela, det ska regnat så o så mkt DL i den orten o under en viss tid m.m. Det låter bra men jäkligt fult gjort av företagen

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
Turbomotor volvolover
7 juli 2010 · 667 Inlägg

skit i att betala big_smile ja gjorde ngt liknande fast på en helt annan sak som vi inte ska prata om roll tongue men ja, de va bara till att skita i att betala ( sa en som är kunnig på datorer) och mkt riktigt, ja sket i de ooch de kom visseligen massa mail menmen big_smile sen var de ju till utlandet, så om de har ngn betydelser vet jag inte, så ja kan ju inte garantera att de funkar så nu, men ja tror det, smile

Det är inte hastigheten som dödar, det är smällen
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang