4743
Sök

Pioneer Expert behövs!

Paaalm
4 mars 2010
Trådstartare
#1
Jag har en pioneer DEH-P88RS II
PRoblemet är att var 30 sekund bytar den ljus från svart till vit. Hela tiden och det är ganska störigt. Vet någon hur man får det att lägga av ch bara ha svart belysning!?

Team dBakuten
3 453 Inlägg
4 mars 2010
#2
Slå på demoläget så får du svaret..

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

593 Inlägg
4 mars 2010
#3
Ring till pioneer?

Team dBakuten
3 453 Inlägg
4 mars 2010
#4
Jerk-R skrev:
Ring till pioneer?

Nej det behövs inte.. Det står klart och tydligt i demoläget hur man gör.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

593 Inlägg
4 mars 2010
#5
Skönt att det löste sig! smile

3 466 Inlägg
4 mars 2010
#6
Paaalm skrev:
Jag har en pioneer DEH-P88RS II
PRoblemet är att var 30 sekund bytar den ljus från svart till vit. Hela tiden och det är ganska störigt. Vet någon hur man får det att lägga av ch bara ha svart belysning!?

Jag bara undrar, finns det verkligen svart ljus?

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

BilRekondare
232 Inlägg
4 mars 2010
#7
M_icke_ skrev:
Paaalm skrev:
Jag har en pioneer DEH-P88RS II
PRoblemet är att var 30 sekund bytar den ljus från svart till vit. Hela tiden och det är ganska störigt. Vet någon hur man får det att lägga av ch bara ha svart belysning!?

Jag bara undrar, finns det verkligen svart ljus?

rätt bra fråga faktiskt.


Jägermeister
910 Inlägg
4 mars 2010
#8
Min har oxå gjort så sen den var ny att den byter eller inverterar färger hela tiden, från mörk bakgrund med ljus text/bild till ljus bakgrund till mörk text/bild... brukar klicka ner flipp fronten för att slippa det för det är grymmt irriterande när det är mörkt.

Så det går alltså att ta bort eller är det ett fel på den eller...?
Har kollat i demo mode och blev inte ett dugg visare.

Tokken-> Hur gör man för att ta bort det så den slutar växla färger?
Senast redigerat av gemini78 (4 mars 2010)

En gång är ingen gång...

Jägermeister
910 Inlägg
4 mars 2010
#9
Okej, gött!

Har alltid undrat vad den där reversen är för nått i menyn men har trott att det har nått med musik uppspelningen att göra...=P

Tack för svaret, nu slipper man bli bländad i mörkret nå mer eller köra med fronten nerflippad! smile

Paaalm skrev:
Jag fann svaret! Man tryckerpå Source knappen så den stängs sen trycker man in multikontrollen så den kommer på språk sen vrider du tills du kommit till Reverse mode och sätter den på först on sen off sen on smile

En gång är ingen gång...


Sök