Vilka ska bo på Råå Vallar Vallåkra helgen 2010?

tal0n Mekaniker/Däckmontör
6 mars 2010 · 1 140 Inlägg

Tjo.
Tänkte försöka ta reda på vilka som ska till Vallåkra 2010 och speciellt vilka som ska bo på Råå Vallar..
Såg iaf att alla villavagnarna var uthyrda och hoppas att det bara är bilfolk som har hyrt dom big_smile

Tänkte att om dom som skall bo på råå kanske kan snacka ihop sig innan och kanske fixa nå grillparty eller nått på exempelvis fredagen eller nått? Långbord hade vi ju i somras och det vart lite fest men vore schysst om alla är med på en grillning eller nå tycker jag wink

Jag Bodegan, Tompak och 3st till kommer bo i villavagn Jupiter 4 cool

Mvh Daniel

Senast redigerat av tal0n (7 mars 2010)

tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

nån läre väl dit mer än oss? tongue

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
7 mars 2010 · 1 098 Inlägg

Här har du en smile

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Cupra_
7 mars 2010 ·

Ska troligtvis på Vallåkra men det blir antingen hotell eller hemfärd för min del..

KiWmasTer
7 mars 2010 · 149 Inlägg

ska troligtvis till vallåkra o ska man dit så blir det kanske övernattning på råå camping tongue

Volvo V70 "Bsr" (2000)
NETTAN Girls go fast
7 mars 2010 · 893 Inlägg

Min bil ska vara klar tills dess så den ska väl ställas ut. Men vart vi ska bo vete tusan. =/
Men grillparty och eller långbord låter ju riktigt trevligt de big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

speedfreak racing skrev:
Här har du en smile

fint, hur och vart på campingen bor du/ni då? big_smile

tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

_Zuperior_ skrev:
Min bil ska vara klar tills dess så den ska väl ställas ut. Men vart vi ska bo vete tusan. =/
Men grillparty och eller långbord låter ju riktigt trevligt de big_smile

ja men är ju skitmkt folk som brukar på bo råå.., är ju skitfin å bra camping., bättre än att på bo nån sån där "lercamping" på nån åker tycker ja tongue

North
7 mars 2010 · 824 Inlägg

Vallåkra blir det, antagligen råå oxå.

tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

North skrev:
Vallåkra blir det, antagligen råå oxå.

fintfint.., var du på råå förra året också eller? smile

North
7 mars 2010 · 824 Inlägg

tal0n skrev:

North skrev:
Vallåkra blir det, antagligen råå oxå.

fintfint.., var du på råå förra året också eller? smile

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

North skrev:

tal0n skrev:

North skrev:
Vallåkra blir det, antagligen råå oxå.

fintfint.., var du på råå förra året också eller? smile

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

ESTRANDBERG88 Hojmek
7 mars 2010 · 748 Inlägg

tal0n skrev:

North skrev:

tal0n skrev:

fintfint.., var du på råå förra året också eller? smile

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Jaaa vafan, dags att börja kyla ölen! big_smile

tal0n Mekaniker/Däckmontör
7 mars 2010 · 1 140 Inlägg

Bodegan skrev:

tal0n skrev:

North skrev:

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Jaaa vafan, dags att börja kyla ölen! big_smile

ja är ju lätt ett 10par lådor som skall kylas wink

North
7 mars 2010 · 824 Inlägg

tal0n skrev:

North skrev:

tal0n skrev:

fintfint.., var du på råå förra året också eller? smile

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Härligt, ja det är inte fel. man kanske skulle samla ihop ett bra gäng och packa ner ölen och semestra där under hela veckan.

speedfreak racing Arbetsnarkoman...
7 mars 2010 · 1 098 Inlägg

tal0n skrev:

speedfreak racing skrev:
Här har du en smile

fint, hur och vart på campingen bor du/ni då? big_smile

De blir antagligen tält eller eventuellt en halvt sönderkalad husvagn om polaren får besiktat den smile

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
putte16v
7 mars 2010 · 440 Inlägg

Jag ska bo i en av villavagnarna. Jag vet att två st vagnar är bokade och fulla av folk från NordicR.

Senast redigerat av putte16v (7 mars 2010)

Volvo S70R "Det svenska guldet" (1998)
NETTAN Girls go fast
7 mars 2010 · 893 Inlägg

Låter kalas de. Nog att jag är en del anti camping men offrar mig big_smile Kommer till Råå big_smile

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874
Honda Civic Coupè "Angel Dust" (1994)
tal0n Mekaniker/Däckmontör
8 mars 2010 · 1 140 Inlägg

North skrev:

tal0n skrev:

North skrev:

Ja men jag var bara där lite snabbt på lördagnatten och sov lite, detta året får det bli en längre vistelse smile

okej, bodde tisdagen till måndagen vi så var nog dom som kom först å åkte sist typ.., blir likadant i år big_smile..
vi har ju 85 mil enkel resa så soft med en hel vecka där nere big_smile, och är ju kvällarna på campingar som är minst halva nöjjet wink

Härligt, ja det är inte fel. man kanske skulle samla ihop ett bra gäng och packa ner ölen och semestra där under hela veckan.

det vore grymt big_smile

tal0n Mekaniker/Däckmontör
8 mars 2010 · 1 140 Inlägg

putte16v skrev:
Jag ska bo i en av villavagnarna. Jag vet att två st vagnar är bokade och fulla av folk från NordicR.

lämpligt big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang