2949
Sök

Efterlyser stulen Golf i Göteborg

93 Inlägg
7 mars 2010
Trådstartare
I helgen stals min röda golf 93:a från våran parkering i gamlestan.
Bilen kan lätt kännas igen på att den inte har några fungerande baklysen eller blinkers.

I bilen hade jag stereogrejer för 10.000+ och bildelar till min Pontiac för ungefär samma summa.

Tips kan lämnas till min mail eller på telefon 0700-778749

Sound like a V8 and your my mate

850 Inlägg
7 mars 2010
ska hålla koll i gbg!  men hade varit bra med en bild på den!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

Os Difuntos
1 822 Inlägg
7 mars 2010
Fy fan vad surt Fidde, Dags att vi kittar upp oss med bollträn å åker upp till bergsjön/angered å letar.

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

998 Inlägg
7 mars 2010
baca skrev:
Fy fan vad surt Fidde, Dags att vi kittar upp oss med bollträn å åker upp till bergsjön/angered å letar.

lol

ska hålla koll i frölunda, finns mycket skit här ute. 2 bilar en har stått felparkerad i 2 månader och en ny p bot varje dag samt en som stått mitt i vägen som har 4 p böter men ingen golf än.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

850 Inlägg
8 mars 2010
ska hålla koll i angred! bor ju där så!

Jag Älskar Volvo Med Mycket Hästar Under Huven! döden kommer tillbaka! uppväxt i förorten här är det som robin hood

1 Inlägg
8 mars 2010
Inte för att jag gillat blattar.
Men det ni håller på med just nu är rent och skärt förtal mot dom.
Tro det eller ej men det finns faktiskt trevliga blattar med.
Det är inte ens säkert att dom skyldiga bor i Gbg regionen.
Själv hittade snuten min bil i Trollhättan.
Senast redigerat av Talladega-Micke (8 mars 2010)

Truck förare
273 Inlägg
8 mars 2010
Talladega-Micke skrev:
Inte för att jag gillat blattar.
Men det ni håller på med just nu är rent och skärt förtal mot dom.
Tro det eller ej men det finns faktiskt trevliga blattar med.
Det är inte ens säkert att dom skyldiga bor i Gbg regionen.
Själv hittade snuten min bil i Trollhättan.

Tror inte det e (blattar) som du kallar dom å hur respektlöst e inte det av dig att kalla dom så..utan dom tänker nog bara på att det brukar vara där bilarna hamnar även svensson som snor bilar brukar dumpa där på grund av att det är aldrig någon som kollar bilar på det sättet i dom områdena..

så lägg av med att allt förtal mot vissa grupper

4 554 Inlägg
8 mars 2010
baca skrev:

vill inte veta va du ska ha bollträt till för uppmaning till brott uppskattas inte här...

fälg fantast
1 086 Inlägg
8 mars 2010
två svenskar med bollträ i bergsjön och angered , HAHAHAHAHHAHAHAHAHA, fattar ni inte att ni kommer bli skjutna, jävligt smart att gå till en av sveriges värsta förorter och leta efter sin stulna bilstereo,

ring försäkringen och få en ny, sluta lipa för fan , eller gör som din polare vill, dra till bergsjön , frågan är om du kommer därifrån om " blattarna " får tag på er, det kanske var en blek svensk som stal skiten, varför skall ni alltid skylla på invandrarna, det bor fan 7 miljoner svenskar i sverige och 2 miljoner invandrare, vakna för fan

Golf Mk2 GTI G60 Limited Edition NR 35 / 71

Os Difuntos
1 822 Inlägg
8 mars 2010
Vill inte smutsa ner fiddes tråd men när folk säger vakna då måste man reagera. Kanske dags att du vaknar upp ur din naiva sossebubbla. http://politisktinkorrekt.wordpress.com … t-ar-2000/

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

Forummoderator
26 455 Inlägg
8 mars 2010
Har förmodligen inte med saken att göra men lite ironiskt att jag häromkvällen såg en Golf utan fungerande bakljus häromdagen här uppe. Är det ett vanligt fenomen att de inte fungerar?

Nåväl. Hoppas du finner din bil. För jävligt när folk inte kan se skillnad på mitt och ditt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök