Läget är som så här att min 328 E36 läcker in vatten på passagerarsidan! Vattnet samlas vid passagerarens fötter i en fin pöl. Har även hänt att vattnet letat sig ända till golvet vid baksätet!

Vill verkligen inte att det ska börja mögla å skit!

När jag hade inne den på stora servicen förra året så bytte de fuktspärren i dörren då vi trodde att den var problemet. Den läckte inte i lika mycket efter det, men det kommer fortfarande in vatten. Kan det vara så att det läcker in på flera ställen?
Jag har försökt lokalisera vart vattnet läcker in och det verkar som att det rinner ner längs dörren. Om ni ser bilen i profil, med fronten åt höger, verkar det som att det läcker in mellan dörren och framskärmen. Men det behöver ju inte betyda att det är listen som går vid dörren är dålig, kanske läcker in från backspegeln(??)...och som sedan rinner ner där.
Har även hört att det ska finnas dreneringskanaler. Om de täpps igen så åker tydligen regn/vatten in i bilen istället för att hålla sig utanför? Någon som vet vart de sitter och vad man bör göra för att rensa den/dom?
Hjälp uppskattas oerhört mycket då det snart är vår och bilen skall ställas på igen!

Kör självklart inte bilen i regn och tvättar den med lågt vattentryck på passagerarsidan!
Bild finns nedan där jag sett att vatten runnit, på insidan dörren...och på andra sidan bilen!

Här verkar det som att den läcker in vatten!